گوشی هواوی مدل y9
گوشی هواوی مدل  y9

گوشی هواوی مدل  y9


شرکت هواوی به خوبی توانسته است که، بازار جهانی را به دست بگیرد و محصولات خود را وارد کند، البته که این شرکت توسط امریکا تحریم شده و خیلی از رقابت عقب افتاده است، اما به هر حال، توانسته است که تاجایی که می تواند در حوزه خود پیشرفت کند و هم چنین باید گفت که آنر از این شرکت جدا شده و خودش یک شرکت جداگانه ایجاد کرده است.
این گوشی هواوی y9 به خوبی توانسته است که کاربران را به خود جذب کند، و باید گفت که در رنگ های متنوعی ایجاد شده برای مثال به رنگ سبز و مشکی موجود است و علاقه مندان، می توانند از ان خریداری کنند.

این گوشی هوشمند، دارای جعبه می باشد که در ان کابل شارژ و هندزفری وجود دارد که کاربر می تواند از ان استفاده کند، از طرفی کارت گرافیکی ان ادرنو بوده و از ۱۶ میلیون رنگ تشکیل شده است. صفحه نمایشگر خوبی داشته و تصاویر را به خوبی نشان می دهد، در کناره های این گوشی، دکمه ولوم و پاور قرار دارد، و صفحه نمایشگر از جنس شیشه است، و باید برای محافظت از ان، از گوریلا گلس استفاده شود. پشت این گوشی از پلاستیک است و محکم و مقاوم ساخته شده است و باید گفت که، این گوشی زیبا، به خوبی طراحی شده و سبک وزن است و می توان ان را، به راحتی حمل و نقل کرد.
این گوشی هواوی، دارای حافظه داخلی، ۱۲۸ گیگابایت می باشد که اتفاقا می توان در ان از رم مموری ۴ گیگابایت هم استفاده کرد، و باید این مطلب را هم گفت که، سیستم عامل ان از نوع اندروید است و قابلیت، ارتقا نیز دارد. پردازنده داخلی این گوشی زیبا، چهار هسته ای می باشد و قدرت پاسخ گویی خوبی را هم دارد، سی پی یو ان نیز قوی است و داغ نمی کند.
صفحه نمایشگر این گوشی از نوع لمسی خازنی می باشد و تاچ خوبی دارد و حتی باید گفت که، نوردهی ان نیز عالی می باشد، و کاربر را از خود راضی می گرداند. این گوشی مجهز به رادیو و اخرین ورژن بلوتوث و جی پی اس می باشد که همگی از ویژگی های خوبی برخوردارند و کاربر را کمک می کنند.
این گوشی ساخته شده هواوی، می تواند یک سیمکارت و یا به طور همزمان از دوسیمکارت استفاده کند، و به مکالمه و ارسال پیامک بپردازد، هم چنین باید گفت که از سرویس گوگل شاید نتواند پشتیبانی کند.
گوشی هواوی می تواند، از شبکه های ۲ جی و ۳ جی و ۴ جی پشتیبانی کند و همین طور اینکه، به راحتی به نت خط و نت وایفای متصل می شود، و مجهز به سنسور مجاورت، قطب نما، تشخیص چهره و حسگر اثر انگشت هم هست.
باتری این گوشی هوشمند، از نوع لیتیوم یون بوده، و غیر قابل تعویض است، و باید گفت که شارژ را به خوبی،نگه می دارد و ظرفیت ان ۴۵۰۰ میلی امپر ساعت است.
از لحاظ قیمت باید گفت که قیمت خوبی دارد و ۲۰۰ یورو می باشد، هم چنین این دستگاه دارای یک درگاه یو اس بی می باشد که از طریق ان می تواند به وسایل دیگر وصل شود، از طرفی دارای یک بلندگوی استریو است که، مجهز به ، جک ۳.۵ میلی متری می باشد.

هم چنین باید گفت که این گوشی هوشمند در پشت و قسمت جلو دارای دوربین است که، بسیار پیشرفته و با کیفیت هستند، و تصاویر و فیلم های خوبی را، ثبت می کنند، و دارای فوکوس خودکار و لنز واید هستند که کاربر می تواند از ان ها استفاده کند و هم چنین در کنار ان ها فلش وجود دارد.