لپ تاپ سونی مدل vaio fit 15e
لپ تاپ سونی مدل  vaio fit 15e

لپ تاپ سونی مدل  vaio fit 15e



شرکت سونی از قدیم الایام در حال ساخت بسیاری از محصولات بوده است که، در این میان لپ تاپ های وایو را تولید کرده که بسیار امکانات ویژه ای دارد و کیفیت بالای ان باعث شده است که کاربران جذب ان شوند و در واقع توقع ان ها نیز نسبت به این محصول، بیشتر شود. این محصول دارای گارانتی نیز می باشد که برای وایو فیت ، سه سال گارانتی در نظر گرفته شده است. کیفیت ان بی نظیر است و باید گفت که با توجه به نوسانات دلار، قیمت ان گران خواهد بود.


صفحه نمایشگر بزرگی را دارد که تصاویر را به خوبی و شفاف ارائه می دهد، طراحی و ساخت این محصول نیز بی نظیر است و ا ز لحاظ رنگ نیز کیفیت خوبی را نسبت به سری های پیشین خود دارد. باید گفت که کیبرد ان با هر کلیک که صورت می گیرد، روشن می شود و در ان از لامپ های کوچک ال ای دی به کار برده شده که کیبرد را بسیار زیبا می کند. 
حتی می توان گفت که این ویژگی موجب شده است که، کیبرد در تاریکی شب نیز به خوبی نمایان شود و کاربر بتواند به فعالیت خود بپردازد، تمامی بدنه وایو فیت از پلاستیک بوده و در برابر ضربه بسیار مقاوم است، و پردارنده ی ان هشت هسته ای بوده و قوی می باشد.
کارت گرافیکی در ان وجود دارد که از میلیارد ها رنگ تشکیل شده است، و تصاویر در ان بسیار دیدنی است، دارای سه درگاه یو اس بی می باشد که از طریق ان ها می تواند به وسایل مربوطه متصل شود و باعث به انجام رساندن فعالیت های کاربر شود، هم چنین باید گفت که ، دو درگاه اچ دی ام ای هم دارد که به نمایشگر بزرگتر می توان ان را متصل کرد.

وزن ان ۲.۵ کیلوگرم است که باید گفت ان چنان هم سبک نیست ولی می توان گفت که، حمل و نقل ان راحت است. روی صفحه نمایشگر روکش مات وجود دارد که، ضد گردوغبار و ضد اثر انگشت و کثیفی می باشد. دارای کابل شارژ است و باید گفت که باتری ان بسیار عمر مفیدی داشته و شارژ را به خوبی نگه می دارد.
انحناهای لبه دستگاه هم حالت زیبایی را به ان داده است، هم چنین اینکه نام وایو بر روی دستگاه با الومینیوم براق، نوشته شده است.  درایو دی وی دی و سی دی هم دارد که کاربر می تواند از ان استفاده کند.
این لپ تاپ، می تواند به وایفای و حتی نت گوشی هوشمند هم متصل شود، هم چنین حافظه داخلی ان به خوبی می تواند تمامی اطلاعات کاربر را ذخیره کند و باید گفت که احتیاجی به استفاده از رم مموری مازاد نیست.
این دستگاه دارای دو بلندگو می باشد که در بالای کیبرد قرار گرفته اند، و پخش صدای بسیار خوبی را دارند و هم چنین درکناره های دستگاه ، درگاه برای اتصال هدفون و هندزفری هم وجود دارد. در وسط صفحه نمایشگر، دوربین قرار دارد که به عنوان وب کم است و کاربر می تواند از ان استفاده کند.
موس پد ان هم به خوبی کار می کند و هیچ جای مشکلی وجود ندارد، سیستم عامل ان ویندوز است که باید گفت قابلیت ارتقا نیز دارد.
لولای ان نیز محکم ساخته شده و در واقع به خوبی این دستگاه باز و بسته می شود، و حالت اسلیپ هم دارد که کاربر به راحتی می تواند از ان بهره مند شود.
برنامه افیس به طور کامل در این دستگاه قرار داده شده و باید گفت که این محصول سونی از برنامه های گوگل نیزپشتیبانی می کند. هم چنین می توان بر روی ان انواع بازی های رایانه ای هم نصب کرد.