معرفی اپلیکیشن mimo
معرفی اپلیکیشن mimo

معرفی اپلیکیشن mimo


امروزه اپلیکیشن های زیادی در رابطه با موضوعات مختلف، اعم از زبان، اشپزی ، بازی و معما و غیره عرضه می شود و مورد توجه همگان، قرار می گیرد، جالب است بدانید که یک نوع اپلیکیشنی ایجاد شده است که کد نویسی را اموزش می دهد، اپلیکیشن میمو در  واقع بر روی برنامه نویسی و کد نویسی طراحی شده است و می توان گفت که سازندگان ان ادعا دارند که، این اپلیکیشن می تواند به افرادی که اصلا برنامه نویسی بلد نیستند، نیز اموزش دهد و در واقع هر فردی می تواند با ان کار کند.
بعد از نصب این برنامه باید که علت دانلود و نصب ان را انتخاب کنید که این علت می تواند به خاطر افزایش مهارت باشد و یا ارتقای موقعیت شغلی،سپس بایستی که سطح فعلی خود را انتخاب کنید و بگویید که دانش اموز، دانشجو و یا کارمند هستید، و بعد از ان  سطح زبان و یادگیری را انتخاب می کنید و سپس وارد سرفصل ها می شوید.
هم چنین یکی از ویژگی های این اپلیکیشن این است که، می توانید برای ان ساعت مورد نظر انتخاب کنید، و هم‌چنین اگر به خوبی در  این اپ ، فعالیت کنید یک حالت رقابتی بین شرکت کنندگان پیش می اید و می توانید امتیاز کسب کنید.

پس از گذراندن، هر مرحله وارد مرحله جدید می شوید و برای رفتن به مراحل پیشرفته تر، احتیاج دارید که مراحل قبلی را سپری کنید،برخی از امکانات این اپلیکیشن رایگان بوده و برخی دیگر این گونه است که، اشتراک بگیرید، و مبلغی را پرداخت کنید، در بخش کتابخانه می توانید از فایل های خالی، به عنوان مکانی برای تمرین کد نویسی استفاده کنید، هم چنین بایستی گفت که تعداد زیادی در ان پروژه وجود  دارد که این امکان را برای کاربران، فراهم می کند که به تمرین بپردازند.
اپلیکیشن میمو محیطی، مشابه با سایر اپ های یادگیری، مانند دولینگو  دارد، و در ان سیستم پاداش و تشویق کاربران وجود دارد که یک محیط بسیار سالم و پر نشاطی را برای یادگیری و رقابت ایجاد می کند، اگر چه باید گفت که چنین اپ هایی نمی توانند ، جای دوره های تخصصی و پیشرفته را بگیرند ولی، برای شروع کد نویسی و تمرین های کوتاه در اوقات فراغت بسیار مناسب هستند.
این برنامه هم قابلیت نصب بر روی اندروید، و هم بر روی ای او اس را دارد و حدود ۴۰ مگابایت است و نصب ان رایگان بوده و البته همان گونه که گفته شد، مقداری مبلغ برای پرداخت درون برنامه ای در ان اختصاص داده شده است.


تا کنون ، ۶ میلیون نفر در ان ثبت نام کرده و ان را در واقع نصب کرده اند، و همان طور که می دانید امروزه برنامه نویسی، پر در امد ترین شغل حساب می شود و شما می توانید با نصب این برنامه، مهارت های خود را افزایش دهید و اموزش ببینید و ارتقا پیدا کنید.
علاوه بر ان می توانید با استفاده از این اپ، رمز گذاری، ساخت وب سایت و ساخت انواع بازی را یاد گرفته و خود به تنهایی اقدام به ایجاد ان ها بکنید، و استاد محبوب ترین زبان های برنامه نویسد.

این اپلیکیشن در گوگل پلی استور نیز وجود دارد، و مهارت هایی که اموزش می دهد بسیار عالی هستند و تا به حال در هیچ اپلیکیشنی، مانند ان دیده نشده است. مراحل اموزشی که در این اپ، وجود دارد شبیه به بازی می ماند و محیط خوبی را برای فرد ایجاد می کند، هم چنین باید گفت که مجهز به یک پخش چلنج یا چالش می باشد که، مهارت های شما را با زبان های گوناگون، به چالش می کشد.