تبلت اپل نسل هشتم
تبلت اپل  نسل هشتم

تبلت اپل  نسل هشتم


شرکت اپل همواره محصولات بسیار خوبی را طراحی می کند و در معرض کاربران قرار می دهد و همیشه در بازار جهانی طرفداران خود را دارد و می تواند به خوبی از رقبا جلو بزند. در سال ۲۰۲۱ میلادی این شرکت یک ایپد ان هم از نسل هشتم را تولید کرده است که، دارای قابلیت های ویژه ای می باشد و می تواند، به کاربر کمک کند. این ایپد دارای حافظه ی داخلی ۱۲۸ گیگابایت بوده و البته که می تواند رم مموری ۸ گیگابایتی در خود جای دهد.
صفحه نمایشگر ان ۱۰ اینچی بوده و بزرگ است و به راحتی می توان با ان کار کرد، البته باید از گوریلا گلس برای محافظت از، صفحه استفاده شود. هم چنین می توان از قاب هم برای بدنه ی ان استفاده کرد. سیستم عامل ان ای او اس بوده و قابلیت ارتقا دارد. هم چنین قدرت تاچ صفحه خیلی خوب است و در کناره های ان دکمه های ولوم و پاور قرار گرفته است.
در پشت این ایپد یک دوربین وجود دارد که ۸ مگاپیکسل است و دوربین سلفی ان، ۱.۲ مگاپیکسل است، و البته که کیفیت خوبی را دارد و می توان به وسیله ی ان عکس و فیلم خوبی را ثبت کرد، این دوربین ها مجهز به لنز واید و فوکوس خودکار هستند و بسیار شفاف و واضح عکس می اندازد.
پردازنده ی مرکزی ان هشت هسته ای بوده، و قدرت پاسخ گویی خوبی را دارد و کارت گرافیکی ان از ۱۶ میلیون رنگ تشکیل شده است. ایپد نسل هشتم ، طراحی و ساخت بسیار خوبی را دارد و مدرن است ، در ان یک بلندگوی استریو وجود دارد که مجهز به جک ۳.۵ میلی متری است و در واقع، پخش صدای خیلی خوبی را دارد و حتی، می تواند صدا را به صورت دالبی اتموس پخش کند.

رابط کاربری این ایپد کم مصرف، و بسیار سریع است و البته باید گفت که بدنه ی ضعیفی دارد و باید از ضربه محافظت شود، باتری این ایپد شرکت اپل، از جنس لیتیوم یون بوده و در واقع غیر قابل تعویض است، و می تواند شارژ را تا ۳۲ ساعت به خوبی حفظ کند.
گرافیک این ایپد ان قدر قوی است که می توان توسط ان، برنامه های سنگین را به اجرا در اورد و حتی می توان ساعت ها با بازی های که نصب کردید، سرگرم شوید و حتی به تماشای فیلم و سریال با ان، بنشینید. دارای درگاه یو اس بی می باشد که البته فقط به محصولات خود شرکت اپل متصل می شود و باید گفت که مجهز به بلوتوث هم هست که در واقع فقط با محصولات اپل ارتباط برقرار می کند.
در این ایپد برای دانلود برنامه ها بایستی، اپل ایدی داشته باشید و از طریق استفاده از امکانات ان می توانید هر برنامه ای را نصب کنید تا از این طریق دستگاه شما اسیب نبیند و ویروسی نشود.
هم چنین این ایپد مجهز به قلم بوده که کاربر می تواند از ان استفاده کند و از لحاظ قیمتی نیز گران است. محصولات اپل در جعبه ی خود اصلا ، هندزفری و کابل شارژ قرار نمی دهند چرا که می خواهند از محیط زیست، محافظت کنند، و کاربر در صورت نیاز بایستی جداگانه ان ها را خریداری کند.
شبکه های اجتماعی را هم می توان در ان نصب کرد و استفاده کرد و البته می توان در ان سیم کارت انداخت و مکالمه انجام داد، هم چنین باید گفت که از ۴ جی و ۵ جی هم پشتیبانی می کند و می تواند به نت خط و وایفای متصل شود.
این ایپد مجهز به کیبرد اضافه هم هست که کاربر می تواند از ان استفاده کند.