گوشی ویوو iqoo7 یک انتخاب جذاب و زیبا
گوشی ویوو iqoo7 یک انتخاب جذاب و زیبا

گوشی ویوو iqoo7 یک انتخاب جذاب و زیبا

این گوشی بی نظیر دارای طراحی بسیار منحصربفرد است و دارای وزنی به اندازه ۲۰۹ گرم بوده و صفحه نمایشگر ان ۶.۶۷ اینچ است، پشت و بدنه ی ان پلاستیکی بوده و صفحه نمایشگر ان شیشه ای است و دارای یک درگاه یو اس بی برای اتصال به انواع وسایل الکتریکی می باشد، که کاربر می تواند از ان به راحتی استفاده کند. این گوشی همراه قابلیت جایگیری دو سیم کارت را دارد و می توان از هر دو سیمکارت استفاده کرد. در کنار دوربین پشتی این گوشی برای ایجاد نور مناسب، فلش قرار گرفته است. دکمه های کم و زیاد کردن ولوم صدا و دکمه پاور نیز بر کناره ی گوشی قرار دارد. بلندگوی ان استریو بوده و جک ۳.۵ میلی متری دارد و بسیار پخش صدای خوبی هم دارد که کاربر را از خود راضی می کند و هم چنین در جعبه ی این گوشی علاوه بر دفترچه راهنما ، هندزفری و کابل شارژ هم هست که برای گوش دادن به موسیقی و همین طور رادیو، می توان از هندزفری ان استفاده کرد.
این گوشی هوشمند در رنج قیمت ۴۸۰ یورو به فروش می رسد که از دسته گوشی های گران در کشور به شمار می رود، و بایستی گفت که رنگ های ان خاکستری و ابی و سفید است که با توجه به سلیقه تان می توانید از ان خریداری کنید. تراشه و کارت گرافیکی این گوشی از نوع ادرنو بوده و بسیار پرقدرت است، و می تواند به خوبی تصاویر را پخش کرده و شفافیت و واضح بودن ان ها را نمایان کند، هم چنین بایستی گفت که از ۱۶ میلیون رنگ تشکیل گشته است.
این گوشی هوشمند ، جی پی اسی دو بانده داشته و مجهز به بلوتوث هم هست و قابلیت اتصال بی سیم به شبکه هم دارد برای مثال به وایفای و هات اسپات و دیگر شبکه های بی سیم متصل می شود و نیاز کاربر را برطرف می کند.
این گوشی بی نظیر دارای حسگر اثر انگشت، سنسور مجاورت و شتاب سنج است و هم چنین مکانی برای شخصی سازی فایل ها را دارد و به راحتی می توان انواع و اقسام فایل ها را در ان به اجرا در اورد، در درون این گوشی برنامه افیس هم قرار داده شده که کاربر به خوبی به ان دسترسی دارد. باتری ان از جنس لیتیوم یون و غیر قابل تعویض می باشد و می تواند ۱۵ ساعت شارژ را خوب نگه دارد، هم چنین مجهز به فست شارژینگ بوده و در عرض ۱۵ دقیقه می تواند به صورت کامل و ۱۰۰ در صد گوشی را شارژ کند.
این گوشی در برابر اب و گرد و غبار مقاوم نیست و از ان بایستی به خوبی نگه داری شود. پردازنده ی مرکزی ان هشت هسته ای بوده و قوی است و سرعت پاسخ گویی بالایی دارد. حافظه ی داخلی ان ۱۲۸ گیگابایت می باشد و از طرفی می تواند رم مموری به اندازه و حجم ۸ گیگابایت را در خود جای دهد.
سیسنم عاما ان از نوع اندروید ۱۱ است و قابلیت ارتقا هم دارد، صفحه نمایشگر ان نوردهی خوبی داشته و در روز به خوبی نمایان است و هم چنین از نوع لمسی خازنی است. دوربین پشتی ان سه گانه بوده و در سه مدل ۴۸،۱۳،۱۳ مگاپیکسل می باشد و از لحاظ کیفیت بی نظیر است و دوربین سلفی ان ۱۶ مگاپیکسل است که به خوبی و با کیفیت می تواند عکس برداری و فیلم برداری کند.
برنامه ها و اپلیکیشن های خوبی را در داخل این گوشی می توان راه اندازی کرد و از ان ها استفاده کرد که می توانید از طریق گوگل پلی استور ان ها را دانلود کنید.