معرفی Redmi note 9T 5G ، با سه لنز دوربین مجزا
معرفی Redmi note 9T 5G ، با سه لنز دوربین مجزا
معرفی Redmi note 9T 5G ، با سه لنز دوربین مجزا
 
گوشی هوشمند و با کیفیت Redmi note 9T 5G ، که در تاریخ هشتم ماه ژانویه سال جاری ( 2021 ) معرفی و ، در هجدهم همین ماه عرضه شد ، از جمله زیبا ترین و مرغوب ترین گوشی هایی می باشد که ، در قسمت پشت خود دارای سه لنز دوربین مجزا است . همچنین باید افزود که این گوشی ، قابلیت استفاده همزمان از دو سیم کارت را برای کاربران ، به ارمغان می آورد . 
در خصوص مشخصات این گوشی هوشمند باید ذکر‌ کرد که ، ابعاد Redmi note 9T 5G حدود 161.2 × 77.3 × 9.1 میلی متر و وزن آن نیز چیزی حدود ، صد و نود و نه گرم می باشد . ساختار گوشی هوشمند Redmi note 9T 5G نیز ، در قسمت جلو شیشه ای و در قسمت پشت این گوشی ، پلاستیکی است . 
صفحه نمایش گوشی پر طرفدار Redmi note 9T 5G ، از نوع IPS LCD می باشد که دارای ابعادی به اندازه ، 6.53 اینچ و همچنین رزولوشن 1080 × 2340 پیکسل است . 
سیستم عامل این گوشی هوشمند ، اندروید 10 ، MIUI 12 و Chipset آن نیز ، Media Tek Dimensity 8000U 5G  ( هفت نانومتری ) می باشد . در خصوص پردازنده های Redmi note 9T 5G نیز باید افزود که ، پردازنده اصلی و مرکزی این گوشی یک پردازنده هشت هسته ای ،  و پردازنده گرافیکی آن نیز Mali-G57 MC3 است . 



همانطور که خود نیز واقف بر این امر هستید ، گوشی با کیفیت و زیبای Redmi note 9T 5G ، از جمله گوشی های هوشمندی می باشد که دارای سه لنز دوربین مجزا ، با کیفیت های 48 ، 2 و در نهایت ، 2 مگاپیکسل است . از جمله امکانات دوربین پشت این گوشی می توان به ، پانوراما ، تصویر برداری HDR و فلش LED ، اشاره کرد . لازم به ذکر است که ، فیلم برداری با گوشی Redmi note 9T 5G ، 4K و با سرعت 30 فریم در ثانیه ، 1080p@30/60fps است . 
دوربین سلفی یا همان دوربین جلو گوشی Redmi note 9T 5G  ، سیزده مگاپیکسل می باشد ، همچنین باید افزود که فیلم برداری با دوربین سلفی این گوشی هوشمند نیز ، 1080p و با سرعت 30 فریم در ثانیه ، است . 
باتری گوشی پر کاربرد و زیبای Redmi note 9T 5G ، از جمله باتری های جدا نشدنی و یا به عبارت دیگر ، غیر قابل تعویض لیتیوم پلیمری با ظرفیت 5000 میلی آمپر ساعت است ، باید افزود که شارژر این گوشی ، یک شارژ سریع هجده واتی را برای کاربران ، به ارمغان می آورد ‌. 
در خصوص کارت حافظه گوشی Redmi note 9T 5G ، باید افزود که کارت حافظه این گوشی میکرو SDXC ، و حافظه داخلی آن نیز ، 128 گیگابایت و 4 گیگابایت رم ، 64 گیگابایت و 4 گیگابایت رم می باشد . 
از جمله اتصالات و یا ، امکانات ارتباطی این گوشی هوشمند ، می توان به شبکه بی سیم هات اسپات ، بلوتوث ، مادون قرمز ، USB ، و در نهایت NFC ، اشاره کرد . 
حس گر های  گوشی هوشمند Redmi note 9T 5G ، عبارتند از : ژیروسکوپ ، حس گر مجاورتی ، قطب نما ، شتاب سنج ، و حس اگر اثر انگشت . 
این گوشی هوشمند و با کیفیت ، در دو رنگ زیبا و دلنشین مشکی ، و بنفش ، در بازار موجود می باشد . که علاقمندان به این گوشی ، می توانند بر حسب سلیقه ، هر یک از این رنگ های دلنشین را تهیه کنند .