ساعت هوشمند W34 با پشتیبانی از زبان فارسی
ساعت هوشمند W34 با پشتیبانی از زبان فارسی

ساعت هوشمند W34 با پشتیبانی از زبان فارسی 
 
از جمله ساعت های هوشمند و با کیفیت موجود در بازار ، می توان به ساعت  W34 ، با پردازنده MTK2502 اشاره کرد . ساعتی  پر کاربرد و زیبا که برای بانوان و آقایان ، مناسب است . 
در خصوص مشخصات ساعت W34 ، باید افزود که اندازه قاب این ساعت هوشمند چیزی حدود ، 38 × 44 میلی متر و قطر قاب آن نیز 10.7 میلی متر ، می باشد . همچنین شایان ذکر است که ، وزن ساعت هوشمند W34 نیز ،  50 گرم است . 
همانطور که خود واقف بر این امر هستید ، فرم صفحه این ساعت مرغوب و با کیفیت ، مستطیلی و جنس شیشه آن نیز معدنی می باشد . در خصوص جنس بدنه و همچنین جنس بند ساعت W34 ، باید ذکر کرد که بدنه این ساعت با کیفیت از جنس ، فلز و بند آن نیز سیلیکونی است . 




صفحه نمایش ساعت بی نظیر و دلنشین W34 ، از جمله صفحه نمایش های رنگی می باشد ، که همانطور که خود می دانید ، لمسی حرارتی است . نکته دیگری که در خصوص ساعت W34 باید ذکر کرد ، اندازه صفحه نمایش این ساعت است که حدود 1.54 اینچ می باشد . همچنین لازم به ذکر است که رزولوشن این صفحه نمایش 320 × 240 پیکسل ، است . 
سیستم عامل ساعت کاربردی و با کیفیت W34 ، WatchOS می باشد که این سیستم عامل با اندروید 4.4 و بالاتر و همچنین ios ( البته به صورت محدود تر ) ، سازگار است . 
باتری ساعت هوشمند W34 ، از جمله باتری های لیتیوم یونی ( پلمپ ) ، با ظرفیت حدود سیصد و هشتاد میلی آمپر ساعت ، می باشد . لازم به ذکر است که ، ساعت W34 از جمله ساعت های با کیفیتی می باشد که ، دارای کابل شارژ نیز است . 
همانطور که خود نیز واقف بر این امر می باشید ، ساعت هوشمند W34 فاقد قابلیت نصب سیم کارت است . اما ، این امر به این معنی نیست که این ساعت قابلیت برقراری تماس را ندارد . بلکه ، می توان تماس ورودی به گوشی همراه را ، از طریق بلوتوث به این ساعت هوشمند ، انتقال داد و در نهایت کاربر می تواند از طریق ، ارتباط بلوتوثی گوشی با ساعت ، اقدام به شماره گیری ، رد تماس ، و یا حتی پاسخ دادن تماس ، بکند . 
همچنین این امکان برای کاربر فراهم است تا ، پس از آن که از طریق بلوتوث گوشی خود را به ساعت W34‌ متصل کرد ، به راحتی پیام های دریافتی را در ساعت خود مشاهده کند ، و یا حتی به راحتی به دفترچه تلفن گوشی خود ، از طریق ساعت دسترسی پیدا کند . 
ساعت هوشمند W34 ، فاقد دوربین نیز می باشد ، اما این امکان برای کاربران فراهم است تا در صورت تمایل ، گوشی همراه خود را از طریق بلوتوث ، به این ساعت هوشمند متصل کنند و سپس ، شاتر دوربین را از طریق ساعت کنترل کنند . 
از جمله دیگر قابلیت های این ساعت هوشمند ، می توان به دارا بودن کنترل موسیقی ، ویبره ، اسپیکر بلندگو ، نمایش ساعت ، تاریخ ، و همچنین ضبط صدا و ... اشاره کرد . همچنین در خصوص حس گر های ساعت W34 ، باید افزود که این ساعت دارای حس گر هایی همچون ، فشار‌ سنج ، ژیروسکوپ ، و در نهایت گام شمار ، می باشد . 
لازم به ذکر‌ است که ساعت هوشمند W34 ، دارای هشدار ضد سرقت نیز هست ، به این صورت که در صورتی که گوشی همراه از ساعت ( یا بالعکس ) ، دور شود این ساعت کاربردی به کاربر هشدار می دهد .