هو آ وی nova 8 5G ، با چهار رنگ دلنشین
هو آ وی nova 8 5G ، با چهار رنگ دلنشین
هو آ وی nova 8 5G ، با چهار رنگ دلنشین
 
گوشی هوشمند و با کیفیت هو آ وی nova 8 5G ، که در تاریخ بیست و سوم دسامبر سال گذشته ( 2020 ) ، معرفی و در پنجم ژانویه سال جاری ( 2021 ) ، عرضه شده است از جمله ، گوشی های مرغوب و پر طرفداری است که دارای ، چهار لنز دوربین مجزا می باشد . 
در خصوص مشخصات این گوشی با کیفیت  ، باید افزود که ابعاد هو آ وی nova 8 5G ، 160.1 × 74.1 × 7.6 میلی متر و وزن آن نیز حدود ، صد و شصت و نه گرم می باشد . همچنین لازم به ذکر است که گوشی هو آ وی nova 8 5G ، از جمله گوشی هایی می باشد که قابلیت استفاده از دو سیم کارت را ، برای کاربران به ارمغان می آورد ‌. 
از دیگر مواردی که در خصوص این گوشی هوشمند می توان به آن اشاره کرد ، صفحه نمایش گر این گوشی می باشد که اندازه آن حدود 6.57 اینچ و نوع آن نیز OLED ، است . همچنین باید افزود که رزولوشن هو آ وی nova 8 5G ، 1080 × 2340 پیکسل می باشد . 
سیستم عامل گوشی هوشمند و با کیفیت هو آ وی nova 8 5G ، در زمان عرضه اندروید 10 و Chipset آن نیز ، Kirin 98G 5G ( هفت نانومتری ) ، می باشد . در خصوص پردازنده های این گوشی پر طرفدار باید ذکر کرد که ، پردازنده مرکزی هو آ وی nova 8 5G ، یک پردازنده هشت هسته ای و پردازنده گرافیکی آن نیز ، Mali-G77 است .
این گوشی هوشمند و کاربردی ، فاقد درگاه حافظه می باشد ، و حافظه داخلی آن نیز 128 گیگابایت و 8 گیگابایت  رم ، و یا 256 گیگابایت و 8 گیگابایت رم است . همچنین لازم به ذکر است که نوع حافظه گوشی هو آ وی nova 8 5G ، UFS می باشد . 



همانطور که در فوق نیز اشاره شد ، این گوشی هوشمند و زیبا از جمله گوشی هایی می باشد که ، در قسمت پشت خود دارای چهار لنز دوربین مجزا با کیفیت های ، 64 ، 8 ، 2  ، و در نهایت 2 مگا پیسکل می باشد ، از جمله امکانات بی نظیر دوربین پشت می‌ توان به تصویر برداری HDR ، فلش LED ، و پانوراما ، اشاره کرد . همچنین شایان ذکر است که ، فیلم برداری با دوربین پشت هو آ وی nova 8 5G ، 720p@960fps ، 1080p ، 4K ، لرزش گیر الکترونیکی تصویر-ژیروسکوپی ، است . 
دوربین سلفی این گوشی با کیفیت نیز ، 32 مگاپیکسل می باشد و فیلم برداری با این دوربین 4K ، است . 
باتری گوشی هو آ وی nova 8 5G ، از جمله باتری های با کیفیت و در عین حال غیر قابل تعویض لیتیوم پلیمری ، با ظرفیت 3800 میلی آمپر می باشد . همچنین باید افزود که ، این گوشی هوشمند یک شارژ سریع 66 واتی و شارژ معکوس پنج واتی را ، برای کاربران به ارمغان می آورد . 
اتصالات هو آ وی nova 8 5G عبارتند از ، شبکه بی سیم هات اسپات ، بلوتوث ،NFC  ، GPS ، و در نهایت USB‌ . 
از دیگر امکانات این گوشی می توان به دارا بودن ، ژیروسکوپ ، شتاب سنج ، حس گر اثر‌ انگشت ،  قطب نما ، و سنسور مجاورت اشاره کرد . 
گوشی هوشمند هو آ وی nova 8 5G ، در چهار رنگ زیبا و دلنشین سبز ، آبی ، مشکی و در نهایت سفید ، در بازار موجود می باشد .