کروشیال BX 500 SATA 2.5 Inoh با ظرفیت باورنکردنی 480 گیگابایت
کروشیال BX 500 SATA 2.5 Inoh با ظرفیت باورنکردنی 480 گیگابایت

کروشیال BX 500 SATA 2.5 Inoh با ظرفیت باورنکردنی 480 گیگابایت 
 
از جمله با کیفیت ترین و مرغوب ترین ،  برند های SSD می توان ، به برند کروشیال اشاره کرد . که یکی از انواع بی نظیر و کاربردی این برند عبارت است ، از کروشیال BX 500 SATA 2.5 Inoh . ابعاد این SSD با کیفیت و کاربردی برند کروشیال حدود 125 × 95 × 9 میلی متر ، و وزن آن نیز حدود هفتاد گرم ، می باشد . 
در خصوص حافظه کروشیال BX 500 SATA 2.5 Inoh ، باید ذکر کرد که نوع کاربری حافظه این SSD  ، اینترنال و همچنین همانطور که خود واقف بر این امر هستید ، فرم فکتور آن 2.5 اینچ می باشد . نکته دیگری که در این قسمت باید به آن اشاره کرد ، رابط اتصال کروشیال BX 500 SATA 2.5 Inoh می باشد ، که رابط اتصال آن SATA 6Gb/s است . 
همان طور که در فوق نیز ذکر شد ، ظرفیت حافظه SSD کروشیال BX 500 SATA 2.5 Inoh ، 480‌ گیگابایت و نوع حافظه فلش آن نیز ، Micron 64L 3D TLC NAND می باشد . از دیگر مواردی که در خصوص ، مشخصات فنی این SSD می توان به آن اشاره کرد ، کنترلر است ، که کنترلر کروشیال BX 500 SATA 2.5 Inoh ، Silicon Motion SM2258XT است . همچنین باید افزود که ، سرعت خواندن ترتیبی اطلاعات در این SSD برند کروشیال ، 540 مگابایت بر ثانیه و سرعت نوشتن ترتیبی اطلاعات در این SSD ، حدود پانصد مگابایت بر ثانیه می باشد . شایان ذکر است که ، دمای عملیاتی SSD کروشیال BX 500 SATA 2.5 Inoh ، چیزی بین صفر تا هفتاد درجه سانتیگراد است ، که حداقل گرما را تولید می کند  . همچنین ، باید ذکر‌ کرد که این SSD با کیفیت و کاربردی ، فاقد DRAM است . 
از جمله مزایای بی شمار SSD کروشیال BX 500 SATA 2.5 Inoh ، می توان به مصرف بی نهایت کم انرژی این SSD اشاره کرد ، همچنین باید افزود که کروشیال BX 500 SATA 2.5 Inoh ، از جمله SSD هایی می باشد که در برابر ، انواع ضربات و حتی در برابر لرزش و شوک ، از مقاومت بسیار بالایی برخوردار است . نکته مهم دیگری که ، در خصوص کروشیال BX 500 SATA 2.5 Inoh ، باید ذکر کرد این امر است که کاربران ، با خاطر آسوده می توانند این SSD را ، تهیه و استفاده کنند چرا که ، به هیچ عنوان اطلاعات آنان از بی نخواهد رفت . شایان ذکر است که ، عمر‌ مفیدی که در خصوص این SSD ذکر شده است ، تا حدود یک و نیم میلیون ساعت می باشد ، که در نوع خود بی نظیر است . همچنین از دیگر‌ مزایای SSD کروشیال BX 500 SATA 2.5 Inoh ، می توان به مجهز بودن به تکنولوژی شتاب دهی دینامیکی ، و بهره گیری از حافظه های سریع تک سطحی ، و در نهایت به حفاظت و رمز گذاری اطلاعات ، اشاره کرد .

 


 به همین سبب افرادی که ، دنبال مکانی امن برای نگهداری اطلاعات مهم و با ارزش خود هستند ، می توانند با خاطر آسوده از SSD کروشیال BX 500 SATA 2.5 Inoh ، بهره ببرند . 
از قابلیت های بی نظیر این SSD ، می توان به پشتیبانی کردن از TRIM ، و همچنین پشتیبانی کردن از S.M.A.R.T ، و در نهایت به Acronis True lmage for Crucial ، اشاره کرد . 
SSD کروشیال BX 500 SATA 2.5 Inoh ، با سیستم عامل هایی همچون ، ios  ، Windows XP ، Windows 10 ، و در نهایت Windows 7 ، سازگاری دارد