ثبت زیباترین لحظات با دوربین GOPRO HERO 9 BLACK
ثبت زیباترین لحظات با دوربین GOPRO HERO 9 BLACK

ثبت زیباترین لحظات با دوربین GOPRO HERO 9 BLACK
 
از جمله جدید ترین و پر قدرت ترین دوربین های ورزشی ، شرکت معروف GOPRO ، می توان به دوربین GOPRO HERO 9 BLACK اشاره کرد . در خصوص مشخصات این دوربین زیبا و با کیفیت ، باید افزود که GOPRO HERO 9 BLACK ، در مقایسه با محصولات پیشین این شرکت ، از حس گر بزرگ تری برخوردار است که رزولوشن آن ، حدود 23.6 مگاپیکسل می باشد . اما نکته حائز اهمیتی که می توان در خصوص دوربین با کیفیت GOPRO HERO 9 BLACK ، ذکر کرد این امر است که افراد می توانند با استفاده از این حس گر ، با رزولوشن 5K به فیلم برداری بپردازند و یا حتی ، با رزولوشن 20 مگاپیکسل زیبا ترین عکس ها را بیندازند . 
در خصوص مشخصات ظاهری و تفاوت های بارز این دوربین زیبا با نسخه پیشینی که عرضه شده بود ، می توان به نمایش گر دوم دوربین GOPRO HERO 9 BLACK اشاره کرد ، همانطور که خود نیز واقف بر این امر هستید ، در نسخه پیشین این دوربین ، فرد تنها می توانست تنظیمات و وضعیت دستگاه را مشاهده کند ، در حالی که در نسخه فعلی به علت استفاده از پنل 1.4 اینچی ، Live View نیز به قابلیت های بی نظیر این دوربین اضافه شده است .  
از دیگر مواردی که در خصوص دوربین ورزشی و با کیفیت ، GOPRO HERO 9 BLACK می توان ذکر کرد ، لرزش  گیر این دوربین زیبا می باشد . شایان ذکر است که ، در این دوربین کاربردی و با کیفیت از آخرین مدل و یا به عبارت دیگر ، از جدید ترین لرزش گیر موجود ، به نام  Hypersmooth 3.0 استفاده شده است . به همین سبب در هنگام استفاده از این دوربین ، دیگر نیاز نیست از گیمبال استفاده کرد . و به راحتی می توان ویدئو هایی با کیفیت عالی و همچنین بسیار‌ روان ، ضبط کرد . 
دوربین با کیفیت و زیبای GOPRO HERO 9 BLACK از جمله دوربین هایی می باشد که ، دارای بدنه بسیار مستحکم و مقاومی در برابر ضربات وارده ، است . همچنین لازم به ذکر است که این دوربین ورزشی و کاربردی ، تا حدود ده متر نیز ضد آب می باشد ‌ . 



 

از دیگر مشخصات ظاهری و فنی دوربین شرکت GOPRO ، می توان به نمایش گر اصلی این دوربین اشاره کرد ، اندازه نمایش گر GOPRO HERO 9 BLACK حدود 2.3‌ اینچ است که ، از قابلیت های بی نظیر‌ آن می توان به عکاسی و همچنین ضبط صدا با فرمت TimeLapse ، فیلم برداری و اسلوموشن × 8 ، استفاده و همچنین بزرگ نمایی لمسی ، سه عدد میکروفون با دارا بودن قابلیت حذف نویز باد ، بیت ریت 100 مگابایت بر ثانیه ، تنظیمات حرفه ای برای فیلم برداری و دارا بودن قابلیت کنترل صوتی به وسیله چهارده فرمان صوتی و ... اشاره کرد . 
در خصوص باتری دوربین GOPRO HERO 9 BLACK ، باید  افزود که باتری این دوربین با کیفیت در مقایسه با نسخه پیشین ، از حدود سی درصد عمر بیشتری برخوردار می باشد ، همچنین لازم به ذکر است که ظرفیت باتری دوربین GOPRO HERO 9 BLACK ، حدود 1720 میلی آمپر ساعت است . 
از دیگر مزایای بی شمار دوربین با کیفیت و اکشن کمپانی GOPRO ، می توان به حالت وب کم آن اشاره کرد . شایان ذکر است که با متصل کردن دوربین GOPRO HERO 9 BLACK به کامپیوتر ، می توان از این دوربین تحت عنوان ، یک وب کم عالی استفاده کرد ، همچنین می توان در این صورت با حداکثر‌ رزولوشن 1080 از این دوربین خروجی گرفت .