آشنایی با محصولات جدید شرکت موتورولا در چند دقیقه
آشنایی با محصولات جدید شرکت موتورولا در چند دقیقه

نمایش برترین فروشگاههای موبایل در شهر شما...کلیک کنید

آشنایی با محصولات جدید شرکت موتورولا در چند دقیقه

شرکت فوق العاده موتورولا در سال ۱۹۲۸ شروع به کار کرد و توانست در صنعت و الکترونیک پیشرفت شایانی کرده و امروزه سربلند شود. این شرکت سازنده ی انواع گوشی های همراه می باشد که از لحاظ بدنه بسیار قوی و مقاوم است و ضربه اسیب کمتری به ان وارد می کند. کیفیت خوبه این گوشی ان را محبوب و پرفروش کرده است و طرفداران بسیاری را به خود جذب کرده است. باید این را نیز بدانید که این شرکت فقط در ساخت گوشی همراه موفق و سرامد نیست بلکه در ساخت رادیوی خودرو نیز تبحر دارد و در سال ۱۹۳۰ توانسته است رادیو  خودرو را ابداع کند.
حتی این شرکت اولین گوشی های همراه را نیز ساخته است و در بسیاری از موارد که به الکترونیک احتیاج بوده است، کمک شایانی کرده است. که در ابتدا تلفن های بی سیم جنگی را ساخته و سپس برای عموم مردم تلفن های تاشو همراه اختراع کرده است که این موبایل ها از طراحی و ساخت خوب و جذابی برخوردار بودند و هم اکنون نیز ، گوشی های همراه این شرکت بسیار مورد پسند است.
هم چنین این شرکت از تامین کنندگان اصلی لوازم مورد نیاز ناسا بوده است . محصولات شرکت موتورولا در سه گروه پایین رده، میان رده و پرچمدار عرضه می شود و در بازار از قیمت خوبی برخورداربوده و مقرون به صرفه می باشد.  در این حال دارای امکانات و قابلیت های بسیاری می باشد که به راحتی با خرید ان می توانید از انها بهره مند شوید. 
هم چنین از دیگر محصولات این شرکت بزرگ می توان به انواع سخت افزار و نرم افزار و ریزپرداز ها اشاره کرد که بسیار با کیفیت هستند و از بهترین های محصولات امریکا می باشند.
برای مثال جدید ترین گوشی موتورولا که برای سال ۲۰۱۹ میلادی می باشد از یک صفحه نمایشگر فوق العاده زیبا و با پیکسل بالا تشکیل شده است، از ۱۶ میلیون رنگ و هم چنین از شیشه ای مقاوم ساخته شده است. این گوشی فقط یک سیم کارت می خورد و دارای وزن ۲۳۷ گرم است.
صفحه نمایشگر ان اولد بوده و پردازنده ان هشت هسته ای است  و دارای ۵.۴ اینچ می باشد . اسپیکر استریو ان در کنار گوشی بوده و دارای قابلیت دالبی اتموس نیز هست.
حافظه ی داخلی ان ۲۵۶ گیگابایت می باشد و کارت حافظه ی اضافه شده به ان ۱۲ گیگابایت می باشد. تمامی بازی های معروف و سنگین در ان قابلیت اجرا دارند. درگاه یو اس بی نیز داشته و از طریق بلوتوث قابلیت اتصال به سایر دستگاه ها رادارد. دوربین پشت گوشی ۱۶ مگاپیکسل بوده و دوربین سلفی ان ۸ مگاپیکسل می باشد و دارای کیفیت و وضوح خوبی می باشد.
دوربین این گوشی دارای سیستم واید و دید در شب نیز هست که کمک زیادی را برای عکس برداری در هنگام شب می کند.
سیستم این گوشی اندروید ۱۰ به بالا می باشد .
حسگر اثر انگشت و تشخیص چهره و الگو دهی برای رمز و امنیت گوشی را داشته و از اطلاعات گوشی مراقبت می کند. ضربان قلب و فشار را نیز می سنجد. و هم چنین دارای قطب نما و تعیین جهت نیز هست که موثری به کاربران ارائه می دهد.
هم چنین در جعبه ی این گوشی دفترچه راهنما و هندزفری و کابل شارژ وجود دارد. دررحالی که درحال حاضر بسیاری از شرکت های سازنده گوشی همراه دیگر در جعبه ی گوشی خود دیگر کابل شارژ قرار نمی دهند تا از محیط زیست محافظت کنند.
عمر باتری محصولات شرکت موتورولا نیز عالی است و می تواند شارژ را به خوبی در خود حفظ کند، جنس ان از نوع لیتیوم یون است که غیر قابل تعویض می باشد.