بازی هیجان انگیز با فرمان های بازی لاجیتک
بازی هیجان انگیز با فرمان های بازی لاجیتک

نمایش برترین فروشگاه های موبایل در شهر شا...کلیک کنید

بازی هیجان انگیز با فرمان های بازی لاجیتک

بازی های هوشمند امروزه در بین گیمر ها بسیار باب شده است و افرادی که از تبحر خاصی برخوردارند در این مسئله همیشه پیشرو و یکه تاز هستند، در بین بازی های کامپیوتری و بازی های کنسولی ، بازی های کنسولی از محبوبیت خایصی برخوردارند و هر سری ، با قابلیت های ویژه ای ساخته و تولید می شوند و در طراحی ان ها از امکانات خارق العاده ای استفاده می شود که خواسته ی گیمر ها را برطرف کند‌. 
بازی های کنسولی با داشتن دستگاه و کنترلر و هم چنین وارد کردن سی دی ، بازی را می توان اغاز کرد، که هر کدام از شرکت ها کنسول هایی را برای بازی مهیا کرده اند که در این میان کنسول بازی سونی و ماکروسافت بسیار محبوب هستند و باهم رقابت می کنند ، اما چیزی که بیش از همه زیاد شده فرمان های بازی می باشند که با استفاده از انان می توان به صورت فیزیکی بازی کرد ، این فرمان های لاجیتک توانایی این را دارند که از طریق وایرلس و هم چنین از طریق بلوتوث به یک نمایشگر بزرگتر متصل شوند، و به راحتی می توان با ان بازی کرد. این فرمان ها معمولا برای بازی های رالی و کنترلی استفاده می شوند و فقط می توان گفت که برای بازی های این چنینی مورد استفاده قرار می گیرند.
شرکت های مختلفی این فرمان های بازی را تولید و طراحی می کنند که در این میان شرکت سونی یکه تاز میدان می باشد و الحق که بسیار با کیفیت و بی نظیر این دستگاه ها را طراحی می کند ، هم چنین این فرمان های بازی در ابعاد و رنگ های مختلفی طراحی می گردند ، و از لحاظ بصری بسیار زیبا و جذاب هستند.
 این فرمان ها در برخی از موارد دارای هندزفری یا هدفون نیز هستند تا به راحتی صدا و صوت بازی ها را از این طریق و در حالت دالبی اتموس گوش کنید و هم چنین یک سری دکمه بر روی این فرمان قرار دارد که با استفاده از ان ها می توانید بازی را متوقف کنید و یا از نو شروع کنید ، و از ان برای انتخاب منو استفاده کنید ، همانند کنسول ها و کنترلر های ان ها ، فرمان های بازی نیز دارای سنسور بوده و هنگام برخورد و در میان بازی با ایجاد لرزش و ویبره ، هیجان بازی را به کاربر و یا گیمر منتقل می کند. 
شرکت های شیائومی و ماکروسافت نیز از اینگونه فرمان ها تولید کرده اند که هر کدام از ان ها در رقابت با شرکت سونی می باشند، این شرکت در ساخت انواع کنسول های بازی و تمامی دستگاه ها و هم چنین لوازم جانبی بازی از قدیم تا به اکنون فعالیت داشته است و در جعبه های تحویل دهنده ی این دستگاه ها تمامی تجهیزات لازم را که مورد نیاز یک گیمر است قرار داده است که شامل: دفترچه راهنما،  کابل و دو شاخه برق و خود دستگاه بازی و غیره می باشد. در جعبه بازی فرمان های بازی علاوه بر دستگاه و منبع برق و دفترچه راهنما شما می توانید دیگر تجهیزاتی که برای اتصال به نمایشگر و اجرا و دیدن و شنیدن بازی احتیاج دارید را بیابید.
از لحاظ قیمتی می توان گفت که فرمان های بازی نسبت به کنسول های بازی ، حال از هر شرکتی که بخواهید ، بسیار مقرون به صرفه تر می باشد چرا که خرید کنسول بازی به همراه کنترلر های ان در حال حاضر با توجه به قیمت دلار ، بسیار گران تر خواهد بود.
در کل اگر می خواهید این بار بازی مهیجی را تجربه کنید،استفاده از فرمان های بازی به شما پیشنهاد می شود.