چندین علت اساسی برای انتخاب هارد اکسترنال ای دیتا
چندین علت اساسی برای انتخاب هارد اکسترنال ای دیتا

نمایش فروشگاههای موبایل سراسر کشور...کلیک کنید

چندین علت اساسی برای انتخاب هارد اکسترنال ای دیتا

هنگامی که قصد خریداری یک محصول را دارید ، قطعا به این نکته توجه خواهید کرد که محصول مورد نظر شما از‌ چه شرکتی است و کیفیت و مرغوب بودن آن را در نظر‌ می گیرید ، شرکت ای دیتا  از جمله شرک هایی است که تولید کننده محصولات با کیفیت و مرغوب است و به همین علت ، طرفداران بسیار زیادی دارد ، از جمله محصولات این شرکت ، هارد اکسترنال است که از جمله بهترین هارد ها در میان رقیبان خود است .
در هنگام مشاهده هارد اکسترنال ، ممکن است ظاهر آن توجه شما را به خود جلب کند  و ظاهری متفاوت با دیگر هارد های موجود در بازار داشته باشد ،  اما قطعا هیچ امری بی حکمت نیست ، ظاهر هارد های اکسترنال ای دیتا ، از چندین لایه سیلیکونی تشکیل شده است و همین لایه ها باعث تفاوت هارد اکسترنال ای دیتا با دیگر هارد ها شده است چرا که این لایه های سیلیکونی که در شکلی عضلانی هستند ، باعث می شوند تا هارد های اکسترنال ای دیتا در مقابل تمامی ضربات و ارتعاشات مقاوم باشند . اما قطعا این تمام مزایای هارد اکسترنال ای دیتا نیست ، بلکه هارد هایی اکسترنال ای دیتا به گونه ای تولید شدند که هم در مقابل گرد و غبار ، هم آب و هم همانطور که گفته شد در برابر انواع ضربه ها مقاوم هستند . نکته جالب تر این امر است که اگر هارد اکسترنال ای دیتا درست در زمانی که درپوش محافظ آن بسته باشد ، و به طور ناگهانی داخل آب بیفتد ، می تواند تا عمق ۲ متری و در مدت زمان یک ساعت دوام بیاورد و خراب نشود . و همچنین شایان ذکر است که اگر هارد اکسترنال ای دیتا از یک ارتفاع یک و نیم متری بیفتد و یا سقوط کند نیز ، هیچ اتفاقی برای آن نمی افتد و مثل روز اول کار می کند ، که تمامی این موارد باعث برتر و بهتر بودن هارد اکسترنال ای دیتا می شود .

و اما باید اشاره کرد که اگر بنا به دلایلی هارد اکسترنال ای دیتا دچار شوک و یا حتی تکان بسیار شدید و ضربه قرار بگیرد ، به علت دارا بودن فن آوری سنجش شوک ، تمام فعالیت های هارد اکسترنال قطع می شود و با قطع شدن تمامی فعالیت های هارد اکسترنال ، خیال استفاده کننده های این هارد راحت می شود چرا که کلیه اطلاعات آنان محفوظ می ماند و اما این فن آوری فقط مختص شرکت ای دیتا است و دیگر شرکت های تولید کننده هارد از این مزیت برخوردار نیستند ، و این یک دلیل دیگر برای برتری هارد اکسترنال ای دیتا در مقایسه با دیگر رقیبان خود  می باشد .

نکته دیگر که باید به آن اشاره کرد و قطعا برای افرادی که تمایل دارند هارد اکسترنال ای دیتا را تهیه کنند ، ظرفیت این هارد است که به چه اندازه هست ؟ در پاسخ به این سوال باید گفت که هارد اکسترنال ای دیتا ، در چندین ظرفیت مختلف تولید شده که عبارتند از  ، ظرفیت های یک ، دو ، سه ، چهار و پنج ترابایت . 
هارد های اکسترنال ای دیتا در چهار رنگ مختلف و زیبا زرد ، آبی ، مشکی و قرمز  در بازار موجود باشند که علاقمندان به محصولات این شرکت می توانند آنان را خریداری کنند ، لازم به ذکر است که هارد های اکسترنال ای دیتا چهار و پنج ترابایتی در حال حاضر فقط در رنگ مشکی تولید و عرضه شدند ، اما باقی هارد ها ، دارای تمامی چهار رنگ می باشند که بسته به سلیقه خود می توانید آنان را تهیه کنید .