بررسی همه جانبه گلکسی زد فولد ۲ جی ۵
بررسی همه جانبه گلکسی زد فولد ۲ جی ۵

نمایش برترین فروشگاههای موبایل در شهر شما...کلیک کنید

بررسی همه جانبه گلکسی زد فولد ۲ جی ۵

شرکت سامسونگ در جدیدترین گوشی همراه هوشمند ساخته شده ی خود ، بهترین و بروز ترین را ارائه داده است به طوری که از طراحی بسیار زیبایی برخوردار بوده و در رقابت با جدیدترین گوشی هوشمند آیفون می باشد. البته فعلا از ان رونمایی شده است و خود گوشی در سپتامبر عرضه خواهد شد. صفحه نمایشگر ان بسیار شفاف و واضح و شیشه ای بوده و از ۱۶ میلیون رنگ تشکیل گشته و دارای پیکسل بالابوده و تراشه ی ان از نوع خازنی می باشد.
اندازه صفحه نمایشگر ان حدود ۷ اینچ می باشد ، و صفحه پشتی ان از رنگ های مختلفی نیز تشکیل گشته که می توانید ان را تهیه کنید و غیر از مشکی و سعید رنگ های شاد و جذاب نیز دارد.
فریم ان الومینیومی بوده و صفحه نمایشگر ان حالت اکواریومی داشته و تاشو است و وزن ان حدود ۲۷۹ گرم می باشد، پردازنده ی مرکزی ان هشت هسته ای بوده و سیستم عامل ان اندروید بالاتر از ۱۰ است.
حافظه ی داخلی ان ۵۰۰ گیگابایت بوده و درگاهی را برای ورود رم حافظه ندارد و فقط می توان از حافظه داخلی ان استفاده کرد. دارای درگاه یو اس بی می باشد و بلوتوث و جی پس اس نیز دارد اما مجهز به رادیو نمی باشد. 
دوربین اصلی این گوشی ۱۳ مگاپیکسل بوده و دارای پانوراما و عکاسی حرفه ای نیز می باشد و هم چنین در قسمت پشتی موبایل چهار دوربین وجود دارد که هر کدام وظیفه ی مجزایی دارند، دوربین سلفی نیز ۱۰ مگاپیکسل می باشد. عمر باتری این گوشی بسیار بالاست و مدت زمان نگه داری شارژ در ان زیاد است ، جنس باتری ان از لیتیوم یون غیر قابل تعویض می باشد که بایستی جدای از این مسئله به خوبی از این باتری با کیفیت نگه داری کرد تا خراب نشود.
این گوشی شگفت انگیز دارای فشارسنج و قطب نما می باشد که در نوع خود بی نظیر است و هم چنین برای امنیت گوشی با استفاده از انواع رمز های الگویی و تشخیص چهره و اثر انگشت بالا رفته است.
بیشتر از هر چیزی صفحه نمایشگر تاشوی ان چشم بسیاری از افراد را به خود جذب کرده و به طرز خیره کننده ای جذابیت خود را به رخ می کشد اما در این میان معایبی نیز دارد برای مثال کاور دوم ان نسبت به صفحه کوچکتر است، و هم چنین بریدگی های اطراف صفحه اصلی دل را می زند.
این گوشی از شبکه ۵ جی پشتیبانی می کند که با توجه به ان این گوشی از سرعت اینترنت و دانلود بالایی برخوردار است و هم چنین با کمترین تاخیر برخوردار خواهد بود.
این گوشی همراه دارای سیستم صوتی استریو بوده و به خوبی موسیقی و صدا را پخش می کند و دارای دالبی اتموس می باشد. این گوشی را می توان یک تبلت نیز حساب کرد چراکه بعد از باز شدن گوشی شبیه به یک تبلت شده و صفحه نمایشگر ان به اندازه تبلت خواهد بود و در وسط ان یک حفره برای دوربین سلفی وجود دارد.
اوضاع در ان قسمت بهتر می شود که وقتی ببینید که در تمام بازار جهانی این گوشی بی رقیب با اسنپ دراگون عرضه می شود. باید توجه داشته باشید که شرکت سامسونگ نیز برای حفظ محیط زیست ، تصمیم گرفته است که از این پس اداپتور و شارژر را در جعبه گوشی قرار نمی دهد.
این گوشی در تاریخ شمسی در حدود ۱۱ شهریور به بازار عرضه می شود که با توجه به اعلام قیمتی که شده است در حدود ۲۰۰۰ دلار خواهد بود !!
اگر به دنبال یک گوشی همه چی تمام هستید ، این گوشی تمام نیاز های شما را برطرف می کند.