برترین و جدیدترین ساعت حرکت سامسونگ گلکسی واچ ۳
برترین و جدیدترین ساعت حرکت سامسونگ گلکسی واچ ۳

نمایش برترین فروشگاههای موبایل در شهر شما...کلیک کنید

برترین و جدیدترین ساعت حرکت سامسونگ گلکسی واچ ۳

شرکت سامسونگ در طرحی جدید اقدام به ساخت یک ساعت بسیار هوشمند کرده است که هم اکنون وارد بازار شده است ، این ساعت بی نظیر دارای رزولوشن بالا و صفحه کاملا لمسی می باشد و بند این ساعت در رنگ های مختلف می باشد که با توجه به سلیقه ی خود می توانید ان را با لباس خود ست کنید و رنگ مورد علاقه خود را تهیه نمایید.
صفحه نمایشگر این ساعت ۱.۵ اینچی بوده و در برابر خورشید و نور بالا نیز قابل رویت می باشد. جنس ان از استیل می باشد و ضد رطوبت و تغییر رنگ است و نسبت به گرد و غبار و هم چنین اب بسیار مقاوم و با دوام است. وزن ان حدود ۷۵ گرم است و بند ان به طوری طراحی شده که اصلا حساسیت نمی دهد و مچ دست را اذیت نمی کند.
قابلیت اتصال از طریق بلوتوثرا دارد و ورژن تا ۴ می باشد اما از طریق وایفای اتصال پیدا نمی کند. می توان در داخل ان کارت حافظه نیز جاسازی کرد که این کارت حافظه می تواند نزدیک به ۳۲ گیگابایت حجم داشته باشد.
هم چنین دارای درگاه یو اس بی می باشد که از این طریق می توان اطلاعات و داده ها را ردو بدل کرد. دارای قابلیت تحلیل خواب می باشد که بدن و شرایط ان را در هنگام خواب می سنجد ، هم چنین بسیار مناسب ورزشکاران بوده و برای پیاده روی نیز مناسب و با اهمیت است به طوری که می توان بوسیله ی ان گام هاو قدم ها را شمارش کرد و تعداد ضربان قلب و تنفس را نیز چک کرد.
از ان جایی که ضد اب است می توان به راحتی و بدون هیچ نگرانی ان را در درون استخر تا به عمق ۵ متر استفاده کرد. این ساعت اکثرا با سیستم عامل اندروید نزدیکی بیشتری دارد و به راحتی برنامه های ان را اجرا می کند ، البته از سیستم عامل ای او اس هم پشتیبانی می کند اما نسبت به اندروید ، امکانات کمتری را ارائه می دهد.
این ساعت هوشمند دارای دوربین نیز هست که یک مگاپیکسل کیفیت دارد ، هم چنین دارای تقویم نیز هست و به صورت هوشمند به روز رسانی می شود.
اگر می خواهید که صبح زودتر از خواب بلند شوید به جای ساعت رومیزتان می توانید ساعت خوشمند خود را کوک و الارم ان را فعال کنید.
بایستی این ساعت هوشمند را هر شب شارژ کنید چراکه به دلیل استفاده از تمام برنامه ها مقدار شارژ ان کم می شود و اگر به شارژ نزنید در روز بعد خاموش می شود.
با استفاده از برنامه ی روز من ، می توانید تا ۱۰ ساعت بدون وقفه تمامی برنامه های مورد نیاز خود را در حالت اجرا در اختیار داشته باشید.
باتری منحصر به فرد این ساعت هوشمند به طوری طراحی شده که اگر هیچ گونه استفاده ای از ساعت نداشته باشید ، تا هفت روز شارژ خواهید داشت ولی در غیر این صورت باید روزانه شارژ کنید.
به روز رسانی این ساعت هوشمند را شرکت سامسونگ به حداقل رسانده است پس بسیار ساعت مناسبی برای انواع سیستم عامل ها می باشد و قابل تطبیق می باشد
در بررسی های انجام شده این گوشی ، کیفیت و ساخت ان بی نظیر است و از لحاظ قیمت هم مناسب می باشد.
شما می توانید از طریق این گوشی مکالمه نیز انجام دهید و به راحتی نوتفیکیشن های پیام های خود را بر روی ساعت هوشمند خود تماشا کنید.
این امکان سبب می شود که برای انجام هرکاری احتیاج به گوشی نداشته باشید.
هم چنین این گوشی زیبا سگک فلزی داشته و صفحه نمایشگر ان شیشه ای می باشد.