کنسول بازی متفاوت در طرح و شکل کیس ایکس باکس series X
کنسول بازی متفاوت در طرح و شکل کیس ایکس باکس series X

نمایش برترین فروشگاهاای موبایل در شهر شما...کلیک کنید

کنسول بازی متفاوت در طرح و شکل کیس ایکس باکس series X

کنسول بازی ایکس باکس وان ایکس از سری جدید کنسول های ساخت ماکروسافت می باشد که این شرکت بزرگ تولید ان را قول داده بود و در نتیجه اکنون ان را عرضه می کند. این شرکت مبلغ ۵۰۰ دلار را برای این کنسول بازی مهیج در نظر گرفته است که در واقع می توان گفت قدرتمند بودن ان را نشان می دهد. ای کنسول بازی به رنگ مشکی بوده و کنترلر های ان بدون سیم و به حالت وایرلس متصل می شوند. از لحاظ پخش تصویر بسیار با کیفیت بوده و سرعت ان زیاد است. در قسمت کنترلر می توان به این نکته اشاره کرد که تا حدود زیادی از لرزش کنترلر جلوگیری شده است تا اسیبی به کاربر و گیمر وارد نشود و تنش خاصی ایجاد نگردد. هم چنین می توان گفت که این دستگاه دارای سنسور بوده و می توان به صورت فیزیکی تحرکی نیز بازی کرد.
این کنسول بازی ارام و بی صدا می باشد و می توان ان را به دو صورت افقی و عمودی بر روی سطح قرار داد.
دارای منبع برق داخلی بوده و دیگر احتیاجی نیست که یه منبع برق کنار دستگاه قرار دهیم،پوشش رویی دستگاه از 
پلاستیک مشکلی صیغل داده شده می باشد که بسیار مقاوم و با دوام است.
اداپتور ها و لوازم جانبی در کنسول های بازی ایکس باکس برای سری های مختلف این دستگاه قابل استفاده است و می توان به درگاه های هر دستگاه ایکس باکس متصل کرد.
پردازنده ی مرکزی این کنسول بازی چیزی حدود ۳.۳ گیگاهرتزی بوده و دارای حافظه داخلی بالا می باشد به طوری که شاید احتیاج نباشد از کارت مموری استفاده کنید. وزن ان حدود ۸ اینچ بوده و بسیار ارام کار می کند حتی اگر تحت فشار باشد و اینکه گرما تولید نمی کند و درون دستگاه فن های قوی ای در نظر گرفته شده است.
کنترلر های ان به صورتی طراحی شده است که در دست به راحتی جا می گیرد و دست و مچ دست را خسته نمی کند و به دلیل اینکه سیمی نمی باشد به راحتی می توانید در جایی خوب و ارام و راحت بنشینید و بازی کنید.
نمایشگر تصویری بسیار زیبا ارائه می دهد چرا که این بازی دارای کارت گرافیک بوده و بهترین و بالاترین رزولوشن را دارا می باشد.
هم چنین کیفیت ان فول اچ د بوده که و تمامی بازی های موتو اسپورت در ان قابل پخش است، سه درگاه یو اس بی و یک درگاه اچ دی ام ای دارد و هم چنین بلوتوث نیز دارد.
در داخل جعبه ی این بازی دسته ی اضافی و ریموت کنترل هم هست ، سنسور مادون قرمز ان برای بسیاری از برنامه ها مورد استفاده قرار می گیرد.
مهم ترین نکته ای که در این کنسول وجود دارد هماهنگی رنگ بین کنترلر و خود دستگاه می باشد که یا مشکی است یا سفید رنگ. 
بالابودن کارت گرافیکی ان باعث پر شدن حافظه می شود چرا که تصویر به شدت واضح و زیبا شده و انواع و اقسام بازی ها را به خوبی به نمایش می گذارد در نتیجه با همه ی این ها پر شدن مموری را می توان نادید گرفت و از بازی لذت برد.
در داخل این کنسول بازی تراشه جوگوار وجود دارد که باعث ارتقا ی این دستگاه شده و سرعت و کیفیت ان را نسبت به سری های قبلی بالاتر برده است.
نرم افزار به کاربرده شده در ان بسیار راحت است و به خوبی می توان با ان کار کرد ، هم چنین بخش هایی نیز برای راحتی و سرگرمی کاربر دارد که در دیگر کنسول ها این موضوع مشاهده نمی شود.