نگاه کلی به مانیتور های ایسول
نگاه کلی به مانیتور های ایسول

نمایش برترین فروشگاههای موبایل در شهر شما...کلیک کنید

نگاه کلی به مانیتور های ایسول

مانیتور ها عضو جدا نشدنی سیستم کامپیوتری می باشند که بسیاری از افراد حرفه ای و مبتدی برای کار با کامپیوتر به ان احتیاج دارند، بین مانیتور های ساخته شده توسط شرکت ها ، مانیتور ایسول از فروش بالایی برخوردار است چرا که دارای طرحی زیبا و کیفیت منحصر به فردی می باشد که هیچ مانیتوری یارای رقابت با ان را ندارد.
این مانیتور زیبا دارای قابلیت اچ دی بوده که ارزوی امروزه ی خیلی از سازندگان مانیتور می باشد، هم چنین رزولوشن ان ۲۵۵۰به بالا می باشد که بسیار با کیفیت بوده و صفحه نمایشگر ان با کیفیت است و وضوح بالایی دارد، از ۲۰ میلیون رنگ در ان استفاده شده و پیکسل های ان بسیار فراوان است، هم چنین دارای درگاه های اتصال نیز بوده و به کیس نیز اتصال میابد، دارای ویندوز ۱۰ بوده که پیشرفته ترین ویندوز موجود می باشد و تمامی برنامه های افیس را داراست.
برخی از صفحه نمایشگر های اینگونه مانیتور ها فلت یا تخت بوده و برخی دیگر حالت منحنی می باشند که قوسی در ان وجود دارد. زاویه ی دید موجود در این مانیتور ۱۷۸ می باشد که از لحاظ عمودی و افقی قابلیت دید بالایی دارد، اندازه صفحه ۲۷ اینچ می باشد.
داخل جعبه یاین مانیتور سه نوع کابل وجود دارد که برای اتصال به دستگاه ها می باشد، در قسمت پایینی این مانیتور دکمه پاور وجود دارد که برای روشن و خاموش کردن خود مانیتور به کار برده می شود.
البته عیبی که این مانیتور دارد این است که پیکسل های موجود در این مانیتور ۵ ثانیه دیرتر  عمل می کند.
طراحی این مانیتور همان طور که گفته شد بی نظیر است و اگر دقت کنید می توانید ببینید که روکش ماتی که بر روی ان تعبیه شده از جذب نور جلوگیری کرده و بسیار مقاوم و بادوام است.
قاب دور این مانیتور از جنس فلز و الومینیوم می باشد و بسیار دقیق و تمیز طراحی شده است و یک نوار نقره ای رنگ زیر ان ایجاد شده است که زیبایی ان را دوچندان می کند.
طراحی دکمه ها در این مانیتور بسیار منحصر به فرد است طوری که اگر از رو به رو به مانیتور نگاه کنید هیچ دکمه ای نمیبینید ولی از کنار مانیتور ، هفت دکمه و کلید را مشاهده می کنید.
که برای ورود به منو و انتخاب گزینه های مختلف از ان استفاده می شود.
یک ال ای دی ابی رنگ نیز در زیر مانیتور وجود دارد که وضعیت مانیتور را اعم از اینکه روشن و یا خاموش است اعلام می کند.
مانیتور ایسوس دارای یک حلقه نگه دارنده نیز می باشد که از جنس الومینیوم است، که دارای پیچ و مهره و جایگاه می باشد که می توان مانیتور را بر روی ان قرار داد. 
این تنها مزیت مانیتور نیست چرا که این مانیتور زیبا دارای دو اسپیکر ۳ واتی در قسمت زیرین می باشد که مجهز به آی سی پاور می باشد که صدای بسیار با کیفیتی را در اختیار کاربر قرار می دهد.
این مانیتور دارای کارت گرافیک نیز می باشد، هم چنین دارای سه درگاه اچ دی ام ای نیز هست. یک خروجی ۳.۵ میلی متری نیز دارد که اگر افراد مایل نبودند که صدای خروجی را از اسپیکر های مانیتور بشنوند، از طریق این خروجی می توانید هدفون و یا باند  و هندزفری به ان متصل کنید.
قابلیت بسیار عالی که این مانیتور دارد این است که قابلیت این را دارد که نور ابی و اشعه مضر ان را کاهش دهد تا چشم خسته نشود و اسیبی نبیند چرا که اشعه ابی در طول موج ۴۱۵ نانومتر باعث قرمزی چشم ، سردرد و اسیب به چشم می شود.