بررسی روند به وجود آمدن شرکت پاناسونیک
بررسی روند به وجود آمدن شرکت پاناسونیک

نمایش برترین فروشگاههای موبایل در شهر شما..کلیک کنید

بررسی روند به وجود آمدن شرکت پاناسونیک

شرکت پاناسونیک قبلا شرکت برق بوده است و در کشور ژاپن وجود داشت ، این شرکت جلب توجهی نمی گرد و در چشم نبود و یک شرکت معمولی برق بود. این کمپانی سپس با تلاش فراوان توانست پیشرفتی بکند و در سال۱۹۱۸ توانست در کنار شکرت های دیگری مانند هیتاچی و توشیبا و سونی رقابت کرده و لوازم الکتریکی تولید نماید، هم چنین این شرکت توانست سوکت های لامپ های روشنایی بسازد و در این قضیه توانست پیشرفت شایانی بکند.
این شرکت در ابتدا اسم پاناسونیک را نداشته و اسم میتسوشیبا را داشت، در کنار تولید و عرضه ی لوازم الکتریکی ، به تعمیر لوازم غیر الکتریکی نیز  پرداخت و این خدمات خود را در داخل منازل به انجام رسانید. این شرکت در سال ۲۰۰۰ اسم پاناسونیک را بر خود برگزید و در سال ۲۰۱۲ در کنار شرکت های به نام به رقابت خود ادامه داده و بزرگ ترین تولید کننده ی تلویزیون اعلام شد. هم چنین به تولید لامپ های دوچرخه و لامپ های روشنایی نیز ادامه داد.
در خلال جنگ جهانی دوم این کمپانی در کنار شرکت های دیگر فعالیت کرده و کلیه تجهیزات الکتریکی را به سرعت تولید کرده و هر چیزی که احتیاج مردم بود را در اختیار انان گذاشت.
 شرکت پاناسونیک هم چنین تصمیم به ساخت گوشی های همراه گرفت که بسیار در ان موفق بوده است و این گوشی ها در کشور امریکا به وفور به فروش می رسیده و هم اکنون نیز پرفروش است.
این شرکت بعد از راهیابی به کشور امریکا تلاش فراوانی کرد که برای خود برندی را تهیه کند اما هر علامتی مربوط به برند خاصی بود و تا ان زمان پاناسونیک برای خود علامت به خصوصی برای برند خود نداشت. در کشور امریکا توانست علاوه بر تولید و عرضه گوشی های همراه در تولید تلویزیون بسیار موفق بشود. 
این تلویزیون ها برخی به حالت اولد و برخی به حالت کیولد تولید شده اند که طرح کیولد ان در قسمت صفحه نمایشگر حالت انحنا دارد که بسیار منحصر به فرد است اما در طرح اولد صفحه نمایشگر تلویزیون حالت تخت دارد که در اکثر تلویزیون های ساخته شده در این شرکت به چشم میخورد.
تلویزیون های شرکت پاناسونیک در سال۲۰۱۵ بسیار فروخته شد چرا که امکانات ویژه ای در خود جای داده بود ، برای مثال قابلیت دالبی اتموس داشت که هیچ یک از تلویزیون های ان زمان ،ساخته شرکت های مختلف ان را نداشتند و این مهم باعث شده بود که طرفدار و خریدار بیشتری داشته باشد.
شرکت پاناسونیک از سال ۲۰۰۰ به بعد تمرکز خود را بیشتر بر روی ساخت تلویزیون های انالوگ و دیجیتال و هم چنین بر روی انواع گوشی های هوشمند و گوشی های معمولی و دکمه ای قرار داد. که تا ما قبل بیشتر بر روی انواع چراغ های روشنایی و خرد ریز های دستگاه های الکتریکی قرار داده بود.
بعد از پیشرفت زیاد شرکت پاناسونیک ، شرکت خود را گسترش داده و هم چنین در چندین شهر و کشور شعبات خود را به وجود اورد و در کشور ویتنام نیز ملک بزرگی را خریداری و در ان کارخانه به وجود اورد، هم چنین این کمپانی در کشور امریکا در سال ۲۰۱۶ کارخانه ای بزرگ ایجاد کرد که مخصوص ساخت و تولید باتری لوازم های الکتریکی بود.
در سال ۲۰۲۰ میلادی این شرکت نه تنها با امریکا در نوادا و استرالیا و مکزیک کارخانه های متعددی را ایجاد کرده و در ان ها ضبط صوت و انواع اسپیکر ها و سیستم های صوتی را تولید می کند و به کل جهانیان ارسال می کند، این شرکت هم اکنون هم بسیار خوش نام است و اسم و رسم بزرگی دارد به طوری که ژاپن اعلام کرده بود که موفیقتش در برابر امریکا بسیار حائز اهمیت بوده است.