کنسول بازی مهیج پنکتیندو
 کنسول بازی مهیج پنکتیندو

نمایش فروشگاههای موبایل شهر شما روی نقشه...کلیک کنید

کنسول بازی مهیج پنکتیندو

بازی های تصویری و ویدیویی از محبوب ترین و پر طرفدارترین بازی های کنسولی دنیا می باشد، در واقع می توان گفت که کنسول بازی یک سیستم می باشد که از طریق کابل به تلویزیون متصل شده و نمایش داده می شود و با استفاده از دسته و یا در واقع کنترلر هدایت می شود. کنسول بازی پنتکتیندو در واقع به بازی های مهیجی که در انواع کنسول ها اجرا می شود اطلاق می گردد.
در گذشته بازی های کنسولی زیادی وجود داشت که از طریق یک قطعه و وصل کرد ان از طریق درگاه دستگاه بازی شروع میشد که این دستگاه ها اغلب آتاری و سگا نام داشتند اما با گذر زمان شرکت های مختلف اعم از سونی و ماکروسافت شروع به ساخت دستگاه هایی از نوع پنکتیندو کردند که با توجه به کلمه پنک ترسناک و اغلب این بازی ها اسلشر و اکشن بودند. بازی های ساخته شده بر روی سی دی اجرا شدند و با گذشته که از قطعه استفاده میشده ، پیشرفت بهتری کردند.
که هر کدام از این شرکت ها هر ساله با ارائه کنسولی جدید و با امکانات و قابلیت های بیشتر، باعث رقابت و مسابقه بین همدیگر شدند.
پلی استیکشن ها و حتی ایکس باکس ها از نوع پنکتیندو هستند که بسیار هیجان انگیز می باشند. کنسول بازی پلی استیشن از همان نوع یک تا به الان که نوع و سری پنجم خود را روانه بازار کرده دارای سیستم منحصر به فردی بوده و هر ساله و در هر سری پیشرفتی داشته است از جمله ان که کنترار های خوو را بهتر و خوش دست تر کرده است به طوری که ما در سری پنجم متوجه این قضیه میشویم و حتی اینکه دیگر این کنترلر ها با سیم به دستگاه وصل نیستند و فقط از راه وایرلس متصل می باشند.
به دلیل وجود کارت گرافیک در ان به خوبی رنگ ها را نشان می دهد و تصویر پر واضحی را در اختیار قرار می دهد. بر روی بدنه هر کدام از این سری قسمتی برای جریان هوا در نظر گرفته شده تا دستگاه راخنک کند.
دارای پردازنده مرکزی هشت هسته ای می باشند و هم چنین قابلیت این را دارند که به ان ها کارت حافظه نیز وصل کنید. پلی استیشن پرو سری چهارم هم وایفای هم بلوتوث دارد که با سیم و یا بدون سیم می توانید به وسیله ی ان به اینترنت وصل شوید.
پورت این دستگاه هم یو اس بی بوده و هم اچ دی ام ای می باشد و پردازنده ک سی پی یو ان ۸ ترابایتی است.
حال در مقابل چنین دستگاه خوبی از کنسول بازی های میج پنکتیندو ایکس باکس صحبت خواهیم کرد که با رزولوشن بالا عرضه می شود.
این کنسول بازی بسیار محبوب تر و پر فروش تر از پلی استیشن ۴ می باشد و گرافیک و پردازنده ی منحصر به فردی را دارد.
پردازنده ی این دستگاه از سری های پیشین خود چهار برابر بیشتر است و سرعت زیادی را در اختیار شما می گذارد.
وزن ان حدود ۵۰۰۰ گرم می باشد و از پلی استیشن سنگین تر است و هارد دیسک ان یک ترابایت است و کنترلر های ان به صورت وایرلس وصل می شوند.
کنسول بازی های پنکتیندو حتی یک داک دارند که می توان بازی را در تلویزیون و نمایشگر های بزرگتری به نمایش دراورد.
این نوع کنسول های کوچک ، دسته های کوچک ارگانومی دارند که بسیار خوش دست می باشند. حتی گیمر های کم تجربه هم می توانند بازی با ان را به راحتی یاد بگیرند.
صفحه نمایشگر چنین کنسولی ۶.۲ اینچ بوده و کنترلر های ان قابلیت اتصال جداگانه و حتی شارژ جداگانه نیز دارند.