کنسول بازی ایکس باکس S1 با طراحی نوین
 کنسول بازی ایکس باکس S1 با طراحی نوین

نملایش یرترین فروشگاههای موبایل اطراف منزل شما...کلیک کنید

کنسول بازی ایکس باکس S1 با طراحی نوین

دنیای کنسول های بازی ، دنیایی هیجان انگیز و خارق العاده است ، که کافیست تا وارد آن شوید تا نهایت هیجان و لذت را تجربه کنید ، کنسول های بازی فراوانی در بازار موجود هستند با هر سبک و سلیقه ای و یا حتی با هر قیمتی که مدنظر شما است ، و شما می توانید با خرید هر یک از آنان اوقات فراغت خود را بسیار لذت بخش سپری کنید .همچنین اگر دنبال یک هدیه خاص و بی نظیر برای دوستان و یا حتی فرزند دلبند تان هستید ، کنسول بازی می تواند یک انتخاب خاص و فوق العاده باشد . همانطور که در فوق نیز ذکر شد انواع و اقسام بسیار زیادی کنسول بازی در بازار موجود می باشد ، و قطعا یکی از بهترین و با کیفیت ترین آنان کنسول بازی ایکس باکس  S1 است . که در نوع خود از جمله بهترین ها است .
کنسول بازی ایکس باکس S1 محصولی از شرکت مایکروسافت است که از جالب ترین ویژگی های ظاهری آن می توان به قابلیت بی نظیر افقی و یا حتی عمودی ایستادن را دارد . شاید اکثر افرادی که از کنسول های بازی استفاده می کنند  و از جمله طرفداران پر و پا قرص کنسول های بازی هستند ، اغلب این مشکل را داشته باشند که یا گرد و غبار زیادی بر روی کنسول بنشیند و یا حتی جای اثر انگشت آنان به صورت لک دائم بر روی کنسول بازی باشد . کنسول هایی بازی ایکس باکس S1 بر خلاف مدل های پیشین با رنگ سفید در بازار ارائه شدند و مهم تر و جالب تر اینکه جنس بدنه این کنسول ها به گونه ای است که گرد و غبار موجود در فضا را کمتر جذب می کند و دیگر نیاز نیست دائم شما کنسول بازی را تمیز کنید .
اکثر طرفداران کنسول های بازی شاید شکایت داشته باشند از این امر که کیفیت رنگ تصاویر در بازی اصلا جالب نیست و آن حس هیجان را به خوبی منتقل نمیکند ، خبری خوش برای این عزیزان این هست که کنسول های بازی ایکس باکس S1  به دلیل دارا بودن HDR این امکان را برای طرفداران و خریداران خود به وجود می آورند که تصاویر موجود در بازی را با شفافیت و کیفیت بهتر تماشا کنند .

 کنسول بازی ایکس باکس S1 قابلیت بازی بی سیم را دارد ، دسته های بازی کنسول ، در هشت رنگ مختلف و زیبا ، موجود می باشند که شما با هر سلیقه ای می توانید آنان را تهیه کرده و از بازی لذت ببرید . همچنین در رابطه با این دسته های بازی باید این نکته را اشاره کرد که دسته های بازی کنسول ایکس باکس تنها با استفاده از باتری های فلمی ، قابل استفاده هستند و این خود یک تفاوت بارز بین این دسته های بازی با دیگر انواع آن است . همچنین لازم به ذکر است که ، به دلیل وجود سنسور مادون قرمز در این دستگاه ، خیلی راحت کاربر می تواند هنگامی که با دسته بازی مشغول بازی است ، به خوبی با دسته بازی هماهنگ شود.
گاهی اوقات وقتی مشغول بازی هستید ، تنها به این علت که نمی توانید تا مرحله ای که پیش رفتید را ذخیره کنید ، مجبور می شوید تا سری بعد از اول بازی را انجام دهید ، اما کنسول بازی ایکس باکس به این کابوس خاتمه داده و با دارا بودن حافظه  رم ، شما می توانید خیلی راحت سری بعد که قصد بازی کردن را دارید ، دقیقا از همانجایی بازی را شروع کنید که تمام کرده بودید  و دوباره مجبور نشوید از نو بازی کنید .