تفاوت لنوو تب با ایسوس تب در یک نگاه
 تفاوت لنوو تب با ایسوس تب در یک نگاه

فروشگاههای موبایل اطراف منزلتان...کلیک کنید

تفاوت لنوو تب با ایسوس تب در یک نگاه


امروزه اگر اطراف خود را نگاه کنید اکثر افراد دارای تبلت و یا حتی فبلت هستند که بسیاری از کارهای روزمره خود را انجام می دهند و هم چنین هنرمندان از ان ها برای کارهای حرفه ای خود استفاده می کنند.
اگر نمی خواهید برای تبلت زیاد هزینه کنید و ایپد و نمونه محصولات شرکت اپل را خریداری کنید، به شما دو مدل تبلت معرفی می شود که بسیار کارامد است و بین خریداران و عموم مردم از  محبوبیت بالایی برخوردار می باشد. 
اولین تبلت که قرار است معرفی کنیم تبلت لنوو می باشد که بسیار بدنه شیک دارد ، که صفحه نمایشگر ۵ اینچی دارد و متریال به کار برده شده در ساخت ان بسیار باکیفیت می باشد.
پشت این تبلت همانند تبلت دیگری که قرار است معرفی کنیم و نامش ایسوس می باشد، است. هر دوی این تبلت ها بسیار چشم نواز هستند. شرکت لنوو بیشتر از شیک بودن محصولات خود بیشتر بر روی خلاقانه بودن و مدرن بودن تمرکز می کند. بدنه ی خود را مستحکم و ضد اسیب پذیری تولید می کند که خیلی با دوام و مقاوم هستند. تبلت های ایسوس نیز در برخی از سری های تولیدی خود از قابلیت ضد ضربه و ضد گرد و خاک استفاده شده است.
کاربرانی که می خواهند بر روی تبلت خود برنامه ها و بازی های سنگین نصب کنند ، از تبلت های شرکت ایسوس استفاده می کنند چرا که این شرکت تبلت هایی با برنامه های منحصر به فرد تولید می کند که از لحاظ حافظه داخلی و رم بسیار عالی و در حد خیلی خوب می باشد.
در مقابل ان شرکت لنوو نسبت به ایسوس در حد متوسط طراحی شده است که بیشتر به درد مطالعه کتاب الکترونیکی ، و برنامه ها سبک و غیره مناسب می باشند و به درد بازی های سنگین نمی باشند.
معمولا تمامی کاربران دنبال تبلت هایی هستند که بین مردم محبوب باشند و از قیمت خوبی نیز برخوردار باشد و هم چنین از طرف دیگر بتوانند خواسته و نیاز های کاربران را تا جایی که در حد انتظار و یا حتی بیشتر است، براورده کنند.
هر دوی این شرکت های لنوو و ایسوس دارای چنین امکانات و قابلیت هایی می باشند که می توان این تبلت ها را خریداری کرد.
 هر دوی این تبلت های زیبا دارای حافظه داخلی ۳۲ گیگابایتی بوده و رمی که می توان برای حافظهدر ان استفاده کرد می تواند در اندازه ۶ الی ۸ مگابایت باشد.
تبلت های لنوو در مقایسه با تبلت های ایسوس،دارای دو نوع سیستم عامل می باشند که هم از اندروید پشتیبانی می کنند و هم از ویندوز، در حالی که شرکت ایسوس ، تبلت های خود را فقط با یک سیستم عامل اندروید تولید کرده است. سیستم عامل ویندوز در لنوو بسیار قوی تر از سیستم عامل اندروید در این تبلت ها می باشد.
البته این موضوع را نیز می توان متذکر شد که شرکت ایسوس در مدل های جدید خود از سیستم عامل مخصوص شرکت اینتل نیز استفاده کرده است و چه بسا که بسیار قوی تر از دو مورد گفته شده می باشد.
هر دو ی این شرکت ها از تمامی قطعات و تجهیزات تبلت پشتیبانی کرده و دارای گارانتی می باشند، هم چنین شرکت ایسوس در این باره پیشرفت شایانی داشته است و امکانات بسیار خوبی را در اختیار کاربران قرار می دهد.
تبلت لنوو دو سیم کارته می باشد که می توان از ان به جای گوشی همراه نیز استفاده کرد. البته تبلت های ایسوس نیز جدیدا از این قابلیت برخوردار است.
هر دوی این تبلت های زیبا دارای دوربین های با کیفیتی هستند که در عکس برداری ها و فیلم برداری ها از ان ها به خوبی می توان استفاده کرد.