لپ تاپی برای کاربران از نوع بوک فلیپ
 لپ تاپی برای کاربران از نوع بوک فلیپ

نمایش برترین فروشگاههای موبایل روی نقشه در هر شهر...کلیک کنید

لپ تاپی برای کاربران از نوع بوک فلیپ


شرکت ایسوس یه نوع از لپ تاپ خود را ارائه داده است که فرق چندانی با سری های پیشین نداشته ولی سخت افزار جدیدی را در دل خود جای داده است. بوک فلیپ از جنس منیزیوم داشته و نسبت به سری های پیشین، باریک تر و سبک تر می باشد. وزن ان حدود ۱.۲ کیلوگرم می باشد که صفحه نمایشگر ان ۱۴ اینچی است و بسیار خوش فرم می باشد و محبوب و پرفروش است.
از لحاظ رزولوشن بالا بوده و خمیدگی در گوشه صفحه نمایشگر ان وجود دارد.
این لپ تاپ زیبا دارای ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی ، ۱۶ گیگابایت هم رم می باشد.
 سرعت اینترنت استفاده شده در ان بسیار بالا بوده و برای استفاده کاربران مناسب است.
این بوک فلیپ دارای جعبه می باشد و در ان لوازم جانبی اعم از دفترچه، شارژر و تمامی لوازم مورد نیاز قرار دارد.  این لپ تاپ بسیار خوش استایل است ، با وجود اینکه بدنه ی ان نقره ای رنگ است و ممکن است باب پسند دیگران نباشد اما سبکی ان بسیار این بوک فلیپ را جذاب کرده است.
از جمله قطعاتی که همراه این لپ تاپ وجود دارد ، قلم فلزی با باتری سری آ می باشد که تاچ اسکرین می باشد و مناسب این لپ تاپ است و اگر بخواهید ان را به تنهایی خریداری کنید حدود ۵۰ دلار ارزش دارد.
لولا ها و چفت و بست های این بوک فلیپ بسیار محکم و مقاوم و بادوام است و شما به راحتی می توانید ان را باز کنید و به اسانی و با خیال راحت صفحه نمایشگر ان را بچرخانید. 
شرکت ایسوس تا ۲۰ هزار بار ، باز و بسته شدن این صفحه نمایشگر را بدون هیچ اتفاق ناگواری تضمین می کند.
درگاه های اطراف این لپ تاپ شامل درگاه یو اس بی و هدفون و هدست و همین طور اچ دی ام آی می باشد ، که یک راکر تنظیم حجم صدا در ان وجود دارد. فرکانسی که این لپ تاپ دارد حدود۳.۴ مگاهرتز می باشد و پردازنده ی ان هشت هسته ای است.
این پردازنده تنها ۱۵ وات مصرف انرژی دارد، و از این لحاظ که کم مصرف است و در مقابل عملکرد و کارکرد خوبی را در اختیار کاربر قرار می دهد بسیار لپ تاپ مناسبی می باشد.
در هنگام خرید این لپ تاپ به دلیل اینکه حافظه داخلی ان شاید کم باشد بهتر است یک رم ۸ مگابایتی ماژولی نیز خریداری کنید.
این لپ تاپ جدای از داشتن برنامه گرافیک مجتمع، دارای کارت گرافیکی نیز می باشد و در ان ۱۶ میلیون رنگ به کار گرفته شده است. البته بخاطر داشته باشید که نمی توانید در ان بازی های سنگین و به روز را اجرا کنید.
چرا که در کل این لپ تاپ برای بازی ساخته نشده است و شما می توانید تمامی اسناد و مدارک و مطالبی که برایتان مهم است را در ان فایل بندی و بایگانی کنید، هم چنین می توانید تمام مواردی که نیاز دارید را در ان نصب کنید.
سرعت عملکرد یک لپ تاپ در گرو هارد دیسک می باشد و این هارد دیسک یک ترابایتی می باشد ، البته برای کار با این لپ تاپ کافی است اما در کل همیشه این هارد دیسک است که گلوگاه این چنین دستگاهی می باشد.
نمایشگر پنل ان طوری طراحی شده است که درصد بیشتری از صفحه رو به روی شخص قرار می گیرد. ساختار قاب ان از نوع الومینیومی بوده که بسیار محکم و استوار است.
صفحه نمایشگر ان ممکن است در تاریکی انعکاس نور بدهد و البته باید لدانید که این لپ تاپ و صفحه نمایشگرش ، از لحاظ اسکرین لازم است که اینگونه باشد.
اسپیکر های استریو ان نیز در زیر لپ تاپ وجود دارد که صدای بسیار مناسبی را ارائه می دهد.