هندزفری بلوتوثی های سامسونگ ، اتفاقی نوین برای کاربران
 هندزفری  بلوتوثی های سامسونگ ، اتفاقی نوین برای کاربران

کدام فروشگاه موبایل در شهر شما گوشی مورد نظرتان را دارد؟کلیک کنید

هندزفری  بلوتوثی های سامسونگ ، اتفاقی نوین برای کاربران


در طول روز اوقاتی پیش می آید که این امکان برای ما فراهم نیست تا با در دست گرفتن گوشی تلفن همراه با آن صحبت کنیم ، یا حتی اوقاتی پیش می آید که در مترو یا اتوبوس هستید و ترجیح می دهید که تا رسیدن به مقصد مورد نظرتان موزیک گوش دهید ، یا حتی در حال رفتن به جلسه امتحان هستید و مایل هستید که این دقایق باقی مانده از وقت خود را ، مشغول به گوش دادن به صدا های انگیزشی یا حتی چکیده و خلاصه دروس مهمی بگذرانید .
اما شاید ظاهر زیاد جالبی نداشته باشد که سیم های هندزفری از گوش های شما تا جیب یا کیف همراه تان آویزان باشد و اینکه ممکن است حتی در اثر ازدحام در مترو یا اتوبوس به جایی گیر کنند و دردسر های خاص خود را به وجود آورند ، و یا مشکلی که اکثرا دچار آن می شویم ، گره خوردن سیم های هندزفری است و باید زمان نسبتا زیادی را صرف باز کردن سیم ها کنید ، در حالیکه اگر این سیم ها نبودند کار آسان تر می بود .
اگر توجه کرده باشید گوشی های سامسونگ نسبت به رقیب های مطرح خود در بازار ، طرفداران بیشتری دارند که حال یا به علت قیمت مناسب یا به علت کارکرد های بیشمار آن ،خواهان بسیار زیاد تری دارند.
اما خبری خوش برای رهایی از تمامی این مشکل ها برای طرفداران محصولات سامسونگ ، هندزفری های بلوتوثی آن است که برای اولین بار در سال ۲۰۲۰ توسط این شرکت روانه بازار شد  ، و شاید جالب تر این نکته باشد که هندزفری بلوتوثی های شرکت سامسونگ را می توان بر روی گوشی های دیگری همچون محصولات شرکت اپل نیز با خیالی راحت استفاده کرد و این اتفاقی نوین برای این  شرکت است . اما این تمام ماجرا نیست ، هندزفری بلوتوثی های شرکت سامسونگ دارای انواع مختلف طرح و رنگ ها است و متناسب با هر سلیقه و سن و  سالی است ، حتی باید به این نکته اشاره کرد که این هندزفری های برخلاف سایر هندزفری های بلوتوثی از دیگر شرکت ها ، دارای تنوع قیمت هستند و حتی می توان گفت که به نوعی مقرون به صرفه تر و کم قیمت تر از محصولات دیگر شرکت ها هستند و هر شخص با توجه به مقداری که میخواهد می تواند برای خرید هندزفری هزینه کند .   چرا که شرکت سامسونگ با این کار قصد دارد تا رقیبان سر سخت خود را کنار بزند و خود به عنوان برترین و بهترین عرضه کننده هدزفری بلوتوثی باشد . 
 اما تنها بحث قیمت مطرح نیست ، بلکه شرکت سامسونگ سعی کرده است که امکانات بیشتر و با کیفیت تری نسبت به محصولات آیفون ارائه دهد ، برای مثال شارژی که هندزفری بی سیم های سامسونگ نگه میدارد به نسب طولانی تر است نسبت به هندزفری بلوتوثی های شرکت آیفون . و این به معنی عمر بهتر و طولانی تر باتری این هندزفری ها است . 
همچنین هندزفری بلوتوثی های محصول شرکت سامسونگ ، دارای انواع مختلفی از رنگ ها است که اما از جمله پر طرفدار ترین رنگها ، رنگ سفید و مشکی است . 
و مهم تر اینکه ، افرادی همچون ورزشکاران به راحتی و با خیالی آسوده می توانند از این هندزفری ها استفاده کنند ، هرچند که به طور کامل این هدزفری ها ضد آب نیستند اما مقاومت نسبی در برابر قطرات آب ، و یا حتی عرق دارند و این موارد باعث خرابی آن ها نمی شود. 
 شما با لمس پشت این هندزفری ها می توانید ، کار هایی از قبیل کم یا زیاد کردن صدا ، و مواردی از این قبیل را به راحتی و با یک لمس ساده انجام دهید.