دستبند هوشمندو اسپرت هواوی
دستبند هوشمندو اسپرت هواوی

کدام فروشگاههای موبایل در بانک اطلاعات مپ استار ثبت شده اند؟ کلیک کنید

دستبند هوشمندو اسپرت هواوی


دستبند های هوشمند امروزه تحت تمامی شرکت های سازنده ی گوشی های همراه تولید می شود ، این دستبند ها علاوه بر داشتن اعلان نوتفیکیشن ها دارای تنظیمات پایش سلامتی نیز هستند. در واقع می توان گفت که همین پایش سلامتی در این دستبند ها علت اصلی خریدشان می باشد و بسیار محبوب و پرفروش هستند.
دستبند هوشمند هواوی که به ان انر باند سری پنجم نیز می گویند ، دارای قابلیت های زیاد و پیچیده ای می باشد که در دنیا با دستبند های سایر شرکت ها مانند شیائومی در رقابت است.
این دستبند به وزن ۱۳ گرم می باشد که صفحه نمایشگر ان ال ای دی است ، مدت طول عمر باتری ان در حالت استند بای ۱۴ روز می باشد و در صورت استفاده مداوم ۶ ساعت است.
دارای بلوتوث بوده و بالاترین ورژن ان را دارد که به راحتی به دستگاه ها متصل می شود ، هم چنین دارای سیستم عامل اندروید و همین طور آی او اس می باشد که به گوشی های اپل نیز متصل می شود.
گرافیک صفحه نمایشگر این گوشی دارای ۱۴ میلیون رنگ است و قابلیت تنطیم نور صفحه را نیز دارا می باشد.
در برابر گرد و غبار و همینطور آب تا عمق پنجاه متری بسیار مقاوم است.
این دستبند های هوشمند این ویژگی را نیز دارند که در هنگام ورزش ،مسافت طی شده شما را حساب بکنند، همین طور دارای قابلیت اندازه گیری ضربان قلب و فشار خون هم می باشد.
برای کسانی که رژیم غذایی گرفته اند، قابلیت تنظیم و اندازه گیری کالری انواع غذا ها و نوشیدنی ها را دارند.
در هنگام خواب و استراحت نیز ،وضعیت خواب را به خوبی بررسی و تنظیم می کند.
دارای سنسور ۶ محوره می باشد که میزان اکسیژن بدن را نیز اندازه گیری و حساب می کند. هم‌چنین  می تواند شبکه های مجازی مانند تلگرام و واتس اپ را مشخص کند و تمامی نوتفیکیشن های ان را به مخاطب اعلام نماید.
این دستبند هوشمند بسیار مناسب ورزشکاران می باشد و تمامی سیستم ها و برنامه های مربوط به ورزش دا دارا است.
این گجت دارای شش رنگ متفاوت بند دستبند می باشد که می توانید به راحتی خریداری کرده و با استایل خود ست کنید.
علاوه بر جنبه زیبایی و اسپورت بودن این دستبند ها ،نحوه پوشیدن ان بسیار راحت است و جنس ان کناف می باشد و خیلی نرم است و دست را اذیت نمی کند.
در این سری جدید خلاقیتی که این شرکت هواوی بر روی دستبند هوشمند خود انجام داده است، این است که می توان ان را به کفش نیز متصل کرد و یا حتی مچ بند نیز کرد تا هیچ حرکتی از قلم نیفتد.
برای ورزش بسکتبال نیز می توان این دستبند را به حالت بسکتبال قرار داد و به مچ پا بست تا به راحتی تمامی حرکت ها بررسی شود. این قابلیت هم به صورت دستی و هم به صورت خودکار تغییر میکند و تنظیم می شود.
این گجت الگوی راه رفتن شما را به حافظه ی خود می سپارد و ذخیره می کند. تعداد گام های شما را می شمارد، میزان لرزش قدم ها و همین طور فاصله قدم ها را محاسبه می کند.
در هنگام پیاده روی نیز ، زاویه خم شدن پاها و همین طور فشار وارده از زمین به پا را محاسبه کرده و همه چیز را تحت کنترل قرار می دهد.
این دستبند هوشمند قطعا انتخاب خوبی برای ورزشکاران می باشد چرا که می توانند به راحتی حرکات خود را انالیز و بررسی کرده و از لحاظ بدنی نیز تا حدودی چک شوند.
این دستبند به صورت مربی مجازی نیز می باشد و شما به راحتی می توانید حتی در استخر نیز در هنگام شنا از ان استفاده کنید و نگران نباشید.