شارژی راحت با شارژر های بی سیم سامسونگ
شارژی راحت با شارژر های بی سیم سامسونگ

جهت نمایش برترین فروشگاه های موبایل...کلیک کنید

شارژی راحت با شارژر های بی سیم سامسونگ

شارژ کردن گوشی همراه یکی از بزرگترین دغدغه های روز بشر است . چرا که در مواقع نیاز ممکن هست که تلفن همراه شما شارژ نداشته باشد و دچار درد سری بزرگ شوید . شاید تمام این مشکلات و سختی ها بود که منجر شد این ایده خلاقانه به واقعیتی شیرین تبدیل  شود و حداقل یکی از دغدغه های روزانه مردم حل شود .و  دیگر نیاز نباشد که مردم نگران این باشند که در مواقعی که شارژ گوشی های همراه شان تمام می شود چه کنند. شارژر های بی سیم سامسونگ همان ایده خلاقانه و زیبایی بود که به واقعیت تبدیل شد و این حجم از بار نگرانی را از دوش مردم برداشت .
ممکن است فکر کنید که ایده شارژر های بی سیم یک ایده تازه و نو پا است ، اما ایده شارژر های بی سیم حدود یک و نیم قرن پیش توسط ویلیام هنری وارد مطرح شد که تنها در همان حد ایده باقی ماند و به واقعیت تبدیل نشد ، بیست سال بعد نیکولا تسلا نیز بر این کار بر آمد تا ایده  شارژر های بی سیم را عملی کند اما از بد روزگار عمر او کفاف این کار را نداد و اینکه او از پس هزینه های این ایده بر نمی آمد . 
از آن زمان تا کنون شیوه ها و روش های مختلفی برای به تحقق پیوستن این ایده به کار برده شد که متد اولین ترین آنها شارژر میدان نزدیک یا القایی بود که تا مدت ها از آن استفاده می شد . همین روند استقبال از شارژر های بی سیم  منجر شد تا شرکت های بزرگی همچون سامسونگ نیز تمایل به عرضه این محصول داشته باشند . اما ممکن است هنگام خرید این شارژر ها دچار سردرگمی شوید چرا که آن ها دارای انواع مختلف بسیاری هستند . و همچنین دارای قیمت های مختلفی. 
باید توجه کنید که در هنگام خرید شارژر بی سیم ، گول آن شارژری را که قیمت کمتری دارد را نخورید چرا که هیچ ارزانی ، بی دلیل نیست و ممکن است نقصی داشته باشد که منجر به ایجاد خسارت های قابل توجهی برای شما شود .
شارژر های بی سیم شرکت سامسونگ ، از جمله شارژر های با کیفیتی هستند که با وجود قیمت نسبتا زیاد نسبت به رقیب های خود موفق تر و با کیفیت تر هستند ، از قابلیت های شارژر های بی سیم سامسونگ می توان به شارژ همزمان دو دستگاه اشاره کرد ، و شما دیگر نیاز نیست که نگران داغ شدن پشت گوشی خود باشید چرا که شارژر های بی سیم شرکت سامسونگ دارای تهویه هستند و گوشی همراه شما را همواره خنک نگه می دارد . شرکت سامسونگ به فکر سلیقه مشتری های خود نیز هست و تمامی شارژر های بی سیم این شرکت دارای ظاهری زیبا هستند ، نکته ای که شایان ذکر است این مورد هست که شارژر های بی سیم شرکت سامسونگ این قابلیت را دارند که سازگار باشند با  محصولات شرکت های دیگری همچون اپل و به راحتی حتی آن ها را شارژ کنند . 
اگر از طرفداران پر و پا قرص بازار گوشی ها و دست بند های هوشمند باشید ، خوب خواهید دانست که درست هنگامی که شرکت سامسونگ از سری جدید گوشی های خود رو نمایی کرد ، در کنار آن شارژر های بی سیم خود را نیز به تماشا گذاشت ، شارژر هایی که دارای حالت استند هستند و گوشی روی آن قرار میگیرد و در کنار حالت استند ، حالت دیگری به نام پد قرار دارد که می توان از آن برای شارژ کردن ساعت های هوشمند سامسونگ و یا برای شارژ کردن گوشی های دیگر از شرکت های دیگری جز سامسونگ استفاده کرد . سرعت شارژ این شارژر ها به نسبت زیاد بوده اما در رابطه با شارژ ساعت های هوشمند این موضوع فرق می کند و مصداق شارژ ساعت های هوشمند نمی شود.