چگونگی رهایی گوشی های هوشمند از الودگی محیطی
چگونگی رهایی گوشی های هوشمند از الودگی محیطی


چگونگی رهایی گوشی های هوشمند از الودگی محیطی

امروزه گوشی های همراه از محبوبیت وافری برخوردار هستند و بخش بزرگی از زندگی افراد را به خود اختصاص داده است. 
گوشی های همراه امروزه با قابلیت های بیشتری تولید می شوند که این ویژگی ها و قابلیت ها شامل ضد اب و ضد گردو غبار بودن گوشی می شود.
از ان جایی که گوشی های همراه حاوی اطلاعات ما هستند و برنامه های زیادی روی ان ها نصب شده است و با توجه به هزینه زیاد گوشی های همراه ، بهتر است که ، بسیار حواسمان را جمع کنیم تا خدشه ای به ان وارد نشود و از گوشی همراه خود خوب نگه داری کنیم.
از قسمت های مهم هر اسمارت فون و یا گوشی هوشمند ، صفحه نمایشگر ان است.  
چرا که با توجه به الودگی های محیطی ، چرب بودن و کثیف بودن دست ها ، درنتیجه صفحه نمایشگر کثیف می شود ، و هم چنین باعث تجمع اکثر میکروب ها می شود.
در نتیجه باید برای تمیز کردن ان اقدام کنیم : اولین روش این است که با استفاده از دستمال عینک و اسپری مخصوص ، این کار را انجام دهید.
دستمال مورد استفاده شما باید صاف و یکدست باشد و هیچ گونه پرزی نداشته باشد، تا هیچ خطی روی صفحه نمایشگر ایجاد نکند و اسیبی به گلس گوشی وارد نکند.
در ابتدا با اسپری بر روی گوشی همراه خود اسپری کنید و سپس با دستمال روی گوشی همراه خود را تمیز کنید.
اگر گوشی همراه شما به شدت کثیف باشد می توانید از ژل الکل که در مکان های بهداشتی از ان استفاده می شود، استفاده کنید.
برای این کار بهتر است ، از ژل روی گوشی همراه خود بریزید و سپس با دستمال بدون پرز ان را خوب پاک کنید.
به خاطر داشته باشید در هنگام تمیز کردن گوشی همراه خود هرگز ان را به شارژر و یا به چیزی دیگر وصل نکنید و حتی باتری را از گوشی خارج کنید.
می توانید از پارچه های میکروفایبر نیز استفاده کنید و مقداری از اب را روی گوشه ی این پارچه بریزید و مرطوب کنید و سپس اقدام به پاک کردن گوشی خود کنید.
گاهی ممکن است که گردو غبار در گوشه های گوشی جمع شده باشد و با دستمال هم پاک نشده باشد، در این حالت بهتر است که از گوش پاک کن استفاده کنید. چرا که با استفاده از گوش پاک کن شما به قسمت میکروفون و قسمت های باریک تر و تنگ تر گوشی دسترسی پیدا خواهید کرد.
بدون اینکه گوش پاک کن را به ماده ی ضدعفونی کننده ای اغشته کنید ، می توانید به ارامی و با حوصله قسمت های حساس گوشی را به خوبی پاک کنید.
روش دیگر ، استفاده از پدهای الکلی می باشد که در بیمارستان ها مورد استفاده قرار می گیرد، شما می توانید پد را روی گوشی خود قرار داده و به ارامی گوشی خود را تمیز کنید. اگر الکل نپرید و گوشی شما کمی خیس ماند، می توانید با یک پارچه بدون پرز بعد از اتمام تمیز کاری روی گوشی بکشید تا کاملا خشک شود.
این روش برای اکثر گوشی ها قابل اجرا می باشد، اما شرکت اپل با این قضیه مخالف است و این نظر را دارد که اگر از پد های الکلی استفاده شود ممکن است به صفحه نمایشگر محصولات این شرکت صدمه وارد شود.
پس بهتر است اگر از گوشی های اپل استفاده می کنید به جای استفاده ار پد الکلی از پارچه ای تمیز و بدون پرز برای پاکسازی گوشی استفاده کنید.
در کل اگر علاقه ای به این کار نداشته باشید می توانید از ترکیب اب و سرکه استفاده کنید و پنجاه درصد از هر کدام تهیه کرده و مخلوط کنید و با این ترکیب گوشی همراه خود را پاکسازی کنید.

جهت نمایش برترین فروشگاههای موبایل در هر شهر ...کلیک کنید