بهترین دوربین در میان پرچمداران در سال ۲۰۲۰
بهترین دوربین در میان پرچمداران در سال ۲۰۲۰

بهترین دوربین در میان پرچمداران در سال ۲۰۲۰

دوربین های گوشی های همراه از امکانات مهم یک گوشی همراه می باشد که هر چقدر دارای کیفیت و رزولوشن بالا باشد بیشترین فروش را خواهند داشت.
ساسونگ نوت ۸ و هم چنین هواوی از نوه آنر و گوشی های شرکت اپل از پروفروش ترین گوشی ها می باشند که از بهترین دوربین ها برخوردار هستند و از قسمت سلفی خوبی برخوردارند که شفاف و واضح می باشند.
دوربین پشتی ان سه عدد می باشد که یکی ۲۴ مگاپیکسل و دیگری ۵ پیکسلی و هم چنین دیگری ۲ پیکسلی می باشد.
دوربین جلویی نیز بیست و چهار پیکسلی است و از ویژگی واید نیز برخوردار است.
این گوشی همراه از لحاظ نرم افزاری بسیار قدرتمند بوده و از لحاظ هزینه ای نیز بالاست اما می ارزد و اگر به دنبال گوشی قدرتمند اندرویدی هستید این سری سامسونگ پیشنهاد می شود.
گوشی همراه اپل از محبوب ترین و پرفروش ترین گوشی های همراه می باشد که در سال ۲۰۲۰ جدیدترین سری خود را تحت عنوان آیفون ۱۱ پرو عرضه کرده است که دارای سه دوربین در قسمت پشتی خود می باشد که هر کدام کاربرد منحصر به فردی  دارند.
که یکی از این دوربین ها برای واید استفاده می شود ، این گوشی دارای انواع استیکر های مختلف نیز می باشد که می توان این استیکر های دوربین را از روی چهره خود فرد به وجود اورد.
این گوشی از امکانات دیگری نیز برخوردار است که می توان به سیستم عامل آی او اس و دیگر برنامه ها و اپلیکیشن های خوب گوشی اشاره کرد . سیستم امنیتی این گوشی دارای قفل چهره نیز هست که بسیار هوشمند برخورد می کند.
کیفیت ویدیو های گرفته شده از این گوشی ۴ کا می باشد که بسیار خوب است. از لحاظ نورپردازی گوشی بسیار با کیفیت است و در شب و در نور کم بهترین نوع عکس را میگیرد.
اما از نقاط ضعف ان می توان به اینکه از خدمات گوگل پشتیبانی نمی کند و هم چنین اینکه دوربین ان در زوم پنجاه برابری مقداری ضعیف است ، اشاره کرد.
هم چنین در کشور ایران به دلیل تحریم بسیاری از امکانات این گوشی غیرفعال و غیرقابل دسترس شده است . 
گوشی همراه هواوی ان هم از نوع انر یکی از قشنگ ترین و بهترین گوشی همراه شرکت هواوی در سال ۲۰۲۰ می باشد که از نرم افزاری قدرتمند تشکیل شده است.
تصاویر خروجی این گوشی بسیار با کیفیت و با جزییات می باشد. قابلیت زوم پنجاه برابری همچنان در این گوشی نیز کیفیت خوبی ندارد.
ویدیو های ضبط شده توسط این گوشی در حد عالی می باشد که مناسب تهیه کنندگان محتوا می باشد . با همه ی این ها به دلیل اینکه این گوشی از خدمات گوگل برخوردار نیست بسیاری از خریداران از خرید این گوشی صرف نظر می کنند.
دوربین این گوشی بسیار مورد علاقه عکاسان نیز می باشد. 
در کل می توان گفت که این گوشی ها از پرچمداران شرکت سازنده ی خود می باشند و بسیار پیشرفته و هوشمند تر می باشند و نسبت به سری های قبلی خود ارتقا پیدا کرده اند . ثبت عکس توسط دوربین این گوشی ها دارای جزییات بیشتر و با کیفیت تر و دارای قابلیت استفاده از بیشترین حد دیافراگم می باشند.
البته برخی از خریداران گوشی های همراه برای گوشی خود از لنز های مختلف نیز استفاده می کنند که از لوازم جانبی موبایل محسوب می شوند و باعث افزایش بازده دوربین گوشی های هوشمند می گردد.
این لنز های موبایل به گوشی همراه امکان عکس برداری تله فوتو ، وایدانگل ، ماکرو و حتی فیلم برداری نیز می دهند.
که اگر مایل بودید می توانید برای بهبود هر چه بیشتر عکس هایتان از این نوع لنز ها هم استفاده کنید.

بانک اطلاعات فروشگاههای موبایل شهرتان...کلیک کنید