مدیتیشن با استفاده از اهنگ های سه بعدی گوشی های همراه
مدیتیشن با استفاده از اهنگ های سه بعدی گوشی های همراه

مدیتیشن با استفاده از اهنگ های سه بعدی گوشی های همراه

مدیتیشن یا درون پویی ، در واقع روش هایی برای تسلط بر ذهن می باشد که در زبان فارسی در واقع در قالب مراقبه انجام می شود. مدیتیشن باعث می شود که انسان در حالت ریلکس و یا ارامش قرار بگیرد و با سعی و تلاش به راحتی بتواند افکار منفی را از ذهن خود خارج کند و زنگ کائنات را به صدا در اورد و باعث افزایش اگاهی و هم چنین روحیه و انرژی بیشتری می گردد.
در بسیاری از کشور های شرق آسیا مانند چین و هند آیین های بودایی و هندوییسم وجود دارد که بسیار مراقبه انجام می دهند و این روش ها در ایین و دین ان ها وجود دارد و تمامی افراد جامعه شان کاملا اشنا هستند.
از روش های معروف و محبوب درون پویی یا مراقبه ، روش مراقبه تی ام و هم‌چنین ، مراقبه ویپ آسانا می باشد . در این روش ها با تمرکز بر ذهن و ازاد کردن و پاکسازی چاکرا ها باعث ارامش جسمی و ذهنی فرد می شود و فرد کنترل تمامی این نیرو ها را به مرور زمان می تواند به دست بگیرد.
در روش تی ام شما با تکرار کلمه ای در زمان مراقبه باعث ارامش روحی خود می شویم. در این روش و در اصل باید در حین مراقبه و یا مدیتیشن به ارامی دم و بازدم کنیم و بدن خود را شل کنیم و در حالت راحتی قرار بگیریم.
این روش ها در واقع باعث التیام فرد می گردند. از فواید مدیتیشن می توان به : ریلکس بودن و کمتر اضطراب داشتن ، متمرکز بودن و پراکنده نبودن، افزایش احساسات مثبت و کسب انرژی شاد اشاره کرد.
برای انجام مدیتیشن می بایست که چهار زانو بنشینید و ستون فقراتتان صاف باشد. می توانید شمعی را هم روشن کنید تا چهار عنصر اصلی کائنات را نیز مورد استفاده خود قرار دهید.
در کشور های چین و هند از فنگ شویی در منازل خود نیز استفاده می کنند و در قسمت های خانه و اتاق ها به دیوار هایشان تصاویری برای جذب انرژی مثبت نصب می کنند. از موسیقی نیز برای کسب انرژی در حین مدیتیشن نیز استفاده می شود که امروزه در بحث مراقبه بسیار کارامد بوده است.
موسیقی های ارامش بخش و هم چنین موسیقی های بودایی و سه بعدی از بهترین ها برای انجام مراقبه و افزایش اگاهی و کسب تمرکز استفاده می شود.
موسیقی های سه بعدی به چند بخش تقسیم می شوند که بهترین و موثر ترین ان ها موسیقی های سه بعدی طبیعت می باشند که فرد می تواند با استفاده از اپلیکیشن های موسیقی سه بعدی در گوشی همراه خود چندین طنین طبیعت را باهم ادقام کنند و به مراقبه بپردازند.
برای مثال در این اپلیکیشن ها می توان انواع و اقسام صداهای باران ، پرندگان ، اتش ، طنین ساز ، صداهای ارامش بخش روزانه را با هم تلفیق کرد. این موسیقی ها در مدت زمان های مختلفی گنجانده شده اند که فرد مراقبه کننده بهتر است روزی دوبار این تمرین ها را انجام دهد و زمان ان را به بیست دقیقه برساند که در این صورت بسیار موثر خواهد بود.
برخی از این موسیقی های سه بعدی همراه با کلام هستند که مخفی می باشند و به صورت سابلیمینال عرضه می گردند که در ان ها جملات مثبتی در رابطه با عشق ، ثروت ، اعتماد به نفس ، زیبایی و غیره گنجانده شده است که تمامی این موسیقی ها در اپلیکیشن های متفاوتی در گوگل پلی استور و اپ استور وجود دارتد و در تمامی گوشی های همراه قبل نصب و اجرا می باشند.
شما می توانید به راحتی ان ها را دانلود کنید و یک مراقبه ویژه با گوش دادن به این موسیقی های روح بخش داشته باشید.

بانک اطلاعات فروشگاههای موبایل در هر شهر...کلیک کنید