راز های شگفت انگیز گوشی اندروید شما
راز های شگفت انگیز گوشی اندروید شما

راز های شگفت انگیز گوشی اندروید شما

بسیاری از مردم ، هنگام تهیه گوشی های همراه بیشتر از چگونگی کارکرد گوشی به مدل آن می پردازند که آخرین مدل باشد ، حتی اگر امکانات متفاوت تری نسبت به سایر مدل های قدیمی تر نداشته باشد . و صرفا برای آنها این مهم است که گوشی آخرین مدل داشته باشند ، در حالیکه با کاربرد های بی نظیر آن آشنا نباشند ، بسیار مشاهده کرده ایم افرادی را که به روز ترین مدل گوشی را در اختیار داشتند اما جز برقراری تماس   چیز دیگری بلد نبودند و حتی ساده ترین اطلاعات را راجع به گوشی خود ندارند . و برعکس آن ، افرادی را دیده ایم که گوشی آخرین مدل ندارند اما همان گوشی ای را هم که دارند ، با تمام کاربرد های آن آشنا هستند و به نحو احسن از آن استفاده می کنند .
از جمله گوشی های مطرح در دنیا ، گوشی هایی با سیستم عامل اندروید هستند که طرفداران بسیاری در میان مردم در تمامی اقشار و تمام سنین جامعه دارد ، گوشی هایی که شاید آن طور که باید با آن آشنا نیستیم و از کارکرد های شگفت انگیز آن مطلع نیستیم . برای نمونه می توان به دکمه های گوشی همراه تان اشاره کرد ، شاید بگویید که دیگر اکثر مردم از گوشی های هوشمند و لمسی استفاده می کنند و دیگر به ندرت می توان کسی را پیدا کرد که از گوشی های دکمه دار استفاده کند ، اما برای پاسخ به این ایراد لازم است ذکر شود که بحث سر دکمه دار بودن یا نبودن گوشی همراه نیست ، چرا که حتی تمامی گوشی های هوشمند نیز دارای دو یا سه دکمه حیاتی هستند ، دکمه خاموش و روشن کردن صفحه و دکمه کم و زیاد کردن صدا ، شما تنها با فشار دادن دکمه خاموش یا روشن کردن به همراه دکمه کم کردن صدا می توانید از صفحه نمایش گوشی خود یا هر صفحه ای که در گوشی شما باز است عکس بگیرید و در گالری ذخیره کنید .
فقط به یاد داشته باشید که نگه داشتن دکمه خاموش و روشن به همراه دکمه کم کردن صدا برای زمانی حدود یک الی دو ثانیه کافیست و بیشتر نگه داشتن آن منجر به این امر می شود که گوشی شما دوباره راه اندازی شود . 
گاهی پیش می آید که در یک جلسه مهم هستید و یا حتی سر کلاس در دانشگاه ، و فراموش کردید که گوشی خود را خاموش یا بی صدا کنید و در این حین با شما تماس میگیرند ، سریع ترین و بهترین راه ساکت کردن گوشی این است که شما سریع دکمه خاموش یا روشن را بزنید تا دیگر گوشی شما زنگ نخورد و آن تماس رد شود .
مورد دیگر که شایان ذکر است دکمه Home در گوشی همراه شما هست ، فرض کنید شما به یک برنامه بیشتر از سایر برنامه ها نیاز دارید ، مثلا شما از گوشی خود بیشتر برای تماس گرفتن استفاده می کنید یا حتی موارد دیگر مثل پیام دادن ، عکس انداختن یا حتی جستجو کردن در Google ، کافیست به بخش تنظیمات تلفن همراه خود بروید و طوری این دکمه را تنظیم کنید که با دو بار فشار دادن به صفحه مورد نظر شما برود .
اما این تنها کارکرد دکمه Home  در تلفن همراه شما نیست بلکه کارکرد های دیگری نیز دارد ، همچون ، دسترسی راحت تر و آسان تر به Google از جمله کار‌ کرد های مثبت این دکمه است که با یک بار فشار دادن و کمی نگه داشتن ، شما را خیلی سریع و راحت به دنیای بیکران Google   دیگر سایت ها میبرد .

برترین فروشگاههای موبایل در شهر شما...کلیک کنید