جایگزینی هدست به جای هندزفری
جایگزینی هدست به جای هندزفری

جایگزینی هدست به جای هندزفری

هندزفری ها در واقع برای گوش دادن به موسیقی استفاده می شوند. 
هندزفری ها باید دارای کیفیت خوب باشند و صدا را واضح به گوش برسانند و به گوش اسیبی نرسانند. روز به روز هندزفری ها در طراح هاو کاربرد های مختلف وارد بازار می شوند .
ایرپاد های بی سیم نسل جدیدی از هندزفری ها می باشند که بعضی از ان ها یک گوشه و برخی دیگران با هر دو گوشی سینک می شوند. برخی از این ایرپاد ها طوری ساخته شدند که بدنه شان در بیرون از گوشی مشخص باشد و برخی دیگر فقط در داخل گوش قرار می گیرند. مثل ایرپاد گلکسی سامسونگ.
این ایرپاد ها ساده و کم حجم هستند و به راحتی حمل می شوند. از طرفی بی سیم هستند و می توان ان ها را با استفاده از بلوتوث به گوشی متصل کرد و در هنگام کار و یا رانندگی به راحتی به تماس ها پاسخ داد.  
طراحی ظریفی دارند و بسیار کم وزن هستند و داخل گوش جای میگیرند.
هم چنین ان ها می توانند با سایر دستگاه های پخش کننده موسیقی و گوشی و ساعت های هوشمند از طریق بلوتوث وصل شوند و کار کنند.
برخی از این ایرپاد ها دکمه دارند و برخی لمسی هستند که با ضربه دست به راحتی می توان به تماس پاسخ داد و یا اهنگ را پلی کرد.
البته ان ها معایبی نیز دارند که ان هم از قبیل کم حجم بودن که کیفیت صدایشان نسبت به هندزفری های سیم دار کم می باشد و احتمالا افتادن ان ها از گوش زیاد است ، البته در هنگام دویدن و ورزش نمی افتد ولی با تماس با دست تکان خورده و ممکن است صدمه ببیند.
چون کوچک هستند در نتیجه باتریشان نیز کوچک است و باید تند تند شارژ شوند. اگر اسیب ببینند دیگر سخت تعمیر می شوند و یا اصلا تعمیر نمی شوند و از کار می افتند.
نوعی دیگر از هندزفری ها وجود دارد که سیم دارند اما به ان ها نیز ایرپاد می گویند و نحوه سیم ان ها و اتصالش به گوشی کمی متفاوت است.
به راحتی داخل گوش قرار می گیرند و کیفیت خوبی دارند و در طرح ها و رنگ های مختلف در بازار وجود دارند.
از گوش نمی افتند و اگر هم که بیفتند چون سیمی هستند اسیبی نمی بینند. اما عیب بزرگی که دارند همین سیم ان هاست چرا که ممکن است گیر کند و کنده شود و دیگر ناکارامد خواهد بود.
هدست ها بر خلاف هندزفری ها سیم ندارند و دارای دو بلندگو می باشند که توسط  قطعه ای بهم وصل شده و روی سر شخص قرار میگیرد. قدرت صدای بالایی دارد و امکان داشتن بلندگو نیز در ان وجود دارد.
انواع ان با توجه به نوع بلندگو به دو گروه تک گوش و یا دو گوش تقسیم می شود. و این هدست ها هم برای کامپیوتر و هم برای گوشی همراه استفاده می شوند.
هدست ها با توجه به پیشرفت تکنولوژی دارای سیستم حذف نویز و هم چنین دارای قابلیت میکروفون نیز می باشند.
اگر وزرشکار و یا کارمند هستید بهتر است که به جای تهیه انواع هندزفری ، هدست تهیه کنید. و با توجه به گران بودن بهتر است نوع هندزفری و یا هدستی که مدنظر دارید را انتخاب کنید تا برایتان کار امد داشته باشد.
برای گوشی های همراه داشتن هندزفری ضروری است اما بسیاری از افراد پرکاری که فعالیتشان با گوشی همراه می باشد هدست و یا هدفون ها را انتخاب می کنند.
برخی از این هدست ها هم به فرم یو می باشند و دور گردن قرار می گیرند و بسیار راحت و کاربردی می باشند. این نوع هدست بسیار پرفروش و محبوب می باشند و اصلا از گوش نمی افتد و شرکت های مختلفی از این نوع هدست تولید می کنند.

نمایش فروشگاههای موبایل و لوازم جانبی روی نقشه...کلیک کنید