یک مربی ماهر ، به نام Honor Band 5
یک مربی ماهر ، به نام Honor Band 5

یک مربی ماهر ، به نام Honor Band 5

اگر در زمانی نه چندان قدیم تر بودیم ، و کسی به ما می گفت که با در دست داشتن یک دست بند مچی می توانید از وضع و اوضاع سلامت جسمی خود آگاه شوید ، یا باور نمیکردیم و یا به آن شخص میخندیدیم . چرا که با در دست داشتن دست بندی که همانند یک پزشک مراقب سلامت شما هست ، اتفاقی دور از ذهن و بعید به نظر می آمد ، بارها شاهد این امر بودیم که مادربزرگ و پدربزرگ های مان برای یک گرفتن فشار یا حتی متوجه شدن از ضربان قلب و کارکرد قلب شان ، باید ساعت ها منتظر می شدند تا نوبت دکتر به آن ها برسد و اصلا در همین مسیر‌ رفتن از منزل به مطب یا بیمارستان فشار و ضربان قلب آنها کلی تغییر میکرد و بالا پایین میرفت .
اما دیگر امروزه همچون قدیم نیست که برای انجام چنین اعمال ساده ای  به مطب یا بیمارستان مراجعه کنیم ، و تکنولوژی به قدری پیشرفت کرده که با در دست داشتن تنها یک دست بند ، می توان از وضع سلامت جسم و تن خود آگاه شد . دست بندی که همچون یک پزشک که همیشه همراه و همیار شما است و حتی می توانید با تنظیم‌ کردن آن کاری کنید که اگر ضربان قلب شما پایین رفت به شما دستگاه سریع اطلاع دهد . و یا حتی مثل یک مربی ورزش ، همیشه حواسش به سلامت بدن شماست . 
اما کارکرد این دست بند ها تنها به این موارد ختم نمیشود ، و علاوه بر ضربان قلب ، با استفاده از سنسور موجود در این دست بند ، می توان سطح اکسیژن خون خود را هم اندازه گیری کنیم. 
اما این تمام ماجرا نیست ، همانطور که در فوق نیز ذکر شد دست بند های Honor Band 5  به عنوان یک مربی ورزش همیشه در کنار شما هستند حتی زمانی که مشغول ورزش کردن یا قدم زدن هستید  این دست بند ها قدم های شما را میشمارد و غیر از این موارد تمرین های ورزشی نیز به شما پیشنهاد می دهد  و اگر شما بی حرکت باشید به شما اعلام  میکند که تحرک تان کم است و از شما می خواهد که تحرک کنید  ، یا هنگامی که در حال استراحت و خواب هستید کیفیت خواب شما ، سبک یا سنگین بودن خواب شما و همچنین علائمی چون ضربان قلب و فشار خون و ... را اندازه گیری می کنند و شایان ذکر است که برای اندازه گیری این موارد دست بند باید در طول شب در دست شما باشد و با توجه به ساختار آن ، با بودن دست بند شما هیچگونه اذیت نخواهید شد. این دست بند ها ، میزان استرس شما را نیز نشان می دهند و به نظر مورد بسیار مناسبی می آیند خصوصا برای عزیزانی که کهنسال تر نسبت به  بقیه هستند . 
اما تنها این دست بند ها به منظور چک کردن سلامت نیست بلکه با آن ها می توان موسیقی دلخواه خود را هنگامی که گوشی در کیف یا جایی غیرقابل دسترس است گوش داد و جلو و عقب زد یا حتی صدا را کم یا زیاد کرد . همچنین دست بند با استفاده از بلوتوث به گوشی همراه شما وصل شده و اطلاعات خود را در گوشی تلفن تان ثبت می کند و به اشتراک می گذارد.
 این دست بند ها در چهار رنگ مختلف صورتی ، سرمه ای ، خاکستری و مشکی در بازار برای تمامی سلایق عرضه می شود . و همچنین لازم به ذکر است که با انواع مدل های گوشی های اندروید و ios    نیز سازگاری دارد و با خیالی راحت می توانید آن را تهیه کنید .و دیگر اینکه این دست بند ها ضد آب هستند و تا عمق پنجاه متری آب مقاومت دارند 

از کدام فروشگاه موبایل شهرتان بهتر است خرید کنید؟ کلیک کنید