شارژ نمکی گوشی ، یک ایده جذاب
شارژ نمکی گوشی ، یک ایده جذاب

شارژ نمکی گوشی ، یک ایده جذاب

امروزه با وارد شدن گوشی ها به زندگی مردم ، دغدغه ای های زیادی از جمله تمام شدن شارژ در مواقع ضروری و حیاتی نیز به وجود آمده است . مشکلی که ممکن است در بعضی مواقع ، ضرر های هنگفتی و جبران ناپذیری بزند ، برای حل این مشکل در جای ، جای  نقاط شهر پریز های سیاری نصب کردند یا حتی در فروشگاه ها و فرودگاه و ترمینال  و راه آهن ، و مواردی از این قبیل . اما ایرادی که این امر داشت این بود که خوب شارژر چیزی نیست که همه آن را با خود حمل کنند تا اگر جایی پریز دیدند گوشی خود را شارژ کنند و این مشکلی بزرگ بود .

به قول نیاکان مان ، تا سختی و مشکل نباشد ، آدمیزاد به فکر راه حل های آن نمی گردد، تمامی این مشکلات دست به دست دادند تا این ایده به ذهن برسد که چطور می توانند کاری کنند که با کمترین هزینه و کم ترین امکانات ، در مواقع ضروری و حیاتی گوشی خود را شارژ کنند ، اما شاید برای شما نیز جالب باشد که بدانید این ایده چگونه مطرح شد ، همانطور که در فوق ذکر شد تا سختی و امکانات نباشد هیچ پیشرفتی محقق نمی شود ، و این سختی ها است که منجر به پیشرفت های اعجاز انگیزی در زندگی بشر می شود .

هنوز مناطقی در دنیا وجود دارند که از نعمت برق برخوردار نیستند و به سختی زندگی خود را می گذرانند این افراد به عنوان جایگزین برق از نفت سفید استفاده می کنند تا هنگام غروب افتاب و پدیدار شدن تاریکی و شب ، لامپ های خود را با استفاده از نفت سفید روشن کنند اما این امر دارای مشکلاتی برای این افراد است ، مشکلاتی از این قبیل که نفت ممکن است به آسانی در دسترس همه قرار نگیرد یا حتی اگر همه هم نفت سفید را داشته باشند ، و از آن استفاده کنند برای محیط زیست و خصوصا برای انسان ها بسیار خطزناک و مضر است .
همین مشکل و سختی باعث شد تا یک مهندس به این فکر بیفتد که چگونه می تواند جایگزینی برای نفت سفید پیدا کند تا هم محیط زیست و هم انسان را از این خطر بزرگ نجات دهد و هم جلوگیری کند از تمام شدن این سوخت و هزینه های هنگفت آن. همیشه وقتی خداوند دری را میبندد قطعا در رحمت دیگری را  برای بندگان باز می کند ، درست است که این مناطق برق ندارند و از نفت سفید استفاده میکردند اما در اطراف این مناطق آب و نمک فراوان یافت می شد که این مهندس توانست آب و نمک را جایگزین نفت سفید کند. 
لامپ های جدیدی که نمکی نام دارند با استفاده از این آب و نمک روشنایی را برای ساکنان این مناطق به ارمغان می آورد و آنان می توانند ساعاتی را در تاریکی شب از این نور استفاده کنند و شب تاریک را روشن کنند . 
این موفقیت در استفاده از آب و نمک در روشن کردن لامپ های نمکی باعث شد که طعم این پیروزی بر جان بنشیند و به فکر جایگزین کردن آن برای تمامی موارد ی که از برق یا سوخت ها استفاده می شد بیفتند ، همین امر باعث شد که این ایده در ذهن نقش ببندد که در آینده ای نه چندان دور ، بتوان از آب و نمک برای شارژ کردن گوشی های همراه خود استفاده کرد . و به این کابوس تلخ و مشکل بزرگ که تمامی ما حداقل یک بار تجربه کرده ایم پایان داد ، و دیگر شاهد خاموش شدن گوشی در مواقع اضطراری و حیاتی  نباشیم.

برترین فروشگاههای موبایل شهرتان کدامند؟ کلیک کنید