تفاوت تبلت دانش آموزی با تبلت های دیگر موجود در بازار
تفاوت تبلت دانش آموزی با تبلت های دیگر موجود در بازار

تفاوت تبلت دانش آموزی با تبلت های دیگر موجود در بازار

چندی پیش در رسانه هایی همچون تلویزیون با یک نوع تبلت به عنوان تبلت دانش آموزی آشنا شدیم ، تبلتی که بسیار برای کودکان پیشنهاد می شد اما شاید برخی بگویند که تبلت ، تبلت است دیگر چه تفاوتی دارد که دانش آموزی باشد یا نباشد ‌؟ با امدن تبلت های دانش آموزی ، پدر و مادر ها می توانند با خیالی آسوده و راحت تبلت را به دست فرزند شان  بدهند چرا که این تبلت ها ، بدون سیم کارت هستند و می توانند بازی هایی را بر حسب صلاحدید خود برای فرزندان شان داخل تبلت بریزند و مهم تر این مورد است که اگر لازم باشد که فرزند آنان از اینترنت استفاده کند ، می توانند آن را به خوبی نظارت و محدود کنند تا وارد سایت ها و برنامه های غیرمجاز نشود و بهتر اینکه می توانند پدر مادر ها یک ساعت خاصی مثلا یک یا دو ساعت در روز اجازه بازی با تبلت به فرزند شان را بدهند با تنظیم کردن تبلت دانش آموزی این امکان فراهم می شود. اما این که این تبلت ها بدون  سیم کارت هستند به این معنی نیست که حال دیگر کارایی ندارند بلکه به راحتی می توان با اتصال به اینترنت های بی  سیم از فضای اینترنت هم استفاده کرد.  ضمنا ذکر این نکته در اینجا لازم است که پدر و مادر ها اکثر اوقات نگران هزینه برای خرید یک تبلت برای فرزند شان هستند ، چرا که ممکن است هزینه هایی گزاف بدهند  و در نهایت فرزند شان تبلت را خراب کند یا بشکند ، تبلت های دانش آموزی به این نگرانی خاتمه داده چرا که بسیار مقرون به صرفه و کم هزینه است به گونه ای که به راحتی می توان آن را تهیه کرد . شاید تفاوت عمده آن با دیگر تبلت ها هم همین موارد باشد ، موارد ی مثل قابلیت محدود کردن زمان بازی کودکان با تنظیم تبلت ، قابلیت محدود کردن کودکان برای جلوگیری از ورود شان  به سایت های غیرمجاز و حتی قیمت پایین و به صرفه آن .
اما برای پاسخ به این سوال ذکر این نکته ضروری است که با روند هوشمند سازی مدارس ، آموزش و پرورش به این نتیجه رسید که برای بهتر شدن روند آموزش و یادگیری بهتر دانش آموزان ، می توان از تبلت های دانش آموزی استفاده کرد . تبلت هایی که می توان در آن ها نکات درسی را یادداشت کرد ، یا حتی به مهارت هایی همچون یادگیری انواع زبان ها خصوصا زبان انگلیسی دست یافت ، ضمنا تبلت های دانش آموزی به علت کارکردی که دارند نیازمند فضای حافظه بسیار زیادی هستند که این امر نیز در طراحی این تبلت ها به کار برده شده است ، همچنین بزرگ بودن صفحه نمایشگر آن و پردازش نور و و قابلیت اتصال به صورت مستقیم به موس و کیبورد ، فلش خور بودن و.. از دیگر‌ مزیت های آن محسوب میشود . همچنین لوازم جانبی این تبلت ها نیز در مقایسه یا دیگر تبلت ها متفاوت است ، چرا که دارای عینک های سه بعدی نیز هست.  و جالب تر این مورد که این تبلت ها بر حسب سلیقه خریدار به انواع تبلت های دخترانه و یا تبلت های پسرانه و حتی بدون طرح ، تقسیم بندی شدند و در آخر این مورد که این تبلت ها دارای گارانتی و با کیفیت هستند.

اما در این بین خصوصا در شرایط موجود که اکثر آموزش ها به جو صورت مجازی شده است و فرزندان تان با استفاده از شبکه های مجازی مشغول به درس خواندن و یادگیری نکات هستند ، کافیست کمی بیشتر دقت کنید ، تا افراد سود ، تبلت های دست دوم و بی کیفیت را تحت عنوان تبلت دانش آموزی به شما نفروشند .

فروشگاههای موبایل و تبلیت شهر شما کدام است؟ کلیک کنید