دست بند سلامت شیائومی به بازار آمد
دست بند سلامت شیائومی به بازار آمد

دست بند سلامت شیائومی به بازار آمد 

شاید اگر در زمان قدیم زندگی می کردیم که تکنولوژی پیشرفت امروزه را نداشت و یا حتی تا این حد امکانات در اختیار بشر نبود ، اگر یک نفر به ما می گفت که می توان با در دست داشتن یک وسیله از سلامتی خود آگاه شد ، به او می خندیدیم و این امر را محال می پنداشتیم ، اما به مرور زمان شاهد پیشرفت چشمگیر تکنولوژی بودیم و هستیم به گونه ای که اگر امروزه کسی چنین موردی را با ما در میان بگذارد نه تنها به او نمی خندیم و گفته او را محال نمیدانیم ، بلکه با اشتیاق فراوان به صحبت های او گوش می دهیم و حتی خواهان همچین وسیله ای می شویم . 

دست بند سلامت شیائومی ، همان خبر محال زمان قدیم و خبر خوش حال کننده این زمان است ، دست بندی که با در دست داشتن آن می توان به راحتی از سلامت بدن خود آگاه شد چرا که این دست بند ، ضربان قلب  و نبض ما را به ما نشان می دهد و دیگر نیاز به ابزار های پزشکی نیست و می توان خیلی راحت با در دست داشتن این دست بند از وضعیت سلامت خود آگاه شد  ، اما این تنها کاربرد دست بند شیائومی نیست ، بلکه اگر شما به فکر تناسب اندام و یا حتی کم کردن وزن خود با پیاده روی هستید می توانید با تهیه این دست بند ، از تعداد گام هایی که بر میدارید مطلع شوید و دیگر این مورد که می توانید مسافت طی شده در طول روز را مشاهده کنید. و مهم ترین مورد این است که می توانید متوجه کالری مصرف شده خود در طول روز باشید.  و موارد ی از این قبیل که این دست بند را تبدیل به یک ، دستیار ورزشی برای شما کرده است. اما جالب تر این مورد است که اگر شما بنا بر مشغله کاری زیاد فراموش کنید که ورزش کنید ، این دست بند شما را وادار به تحرک می کند به این صورت که موتور ویبره آن شروع به لرزیدن می کند و شما را با خبر می کند.
که این موارد ذکر شده از مزایای دست بند بر روی صفحه نمایش آن است و شما بر حسب نیاز خود می توانید هر کدام را که نیاز دارید انتخاب کنید . 

اما این پایان ماجرا نیست ، لازم به ذکر است که این دست بند زیبا ، ضد آب و گرد و غبار است ، یعنی نیازی نیست که شما هنگام استحمام آن را از دست خود باز کنید ، و اینکه می توانید آن را در هر شرایط آب و هوایی استفاده کنید و نگران خراب شدنش نباشید . 

شاید برای شما هم اتفاق افتاده باشد که در محیطی شلوغ باشید و یا حتی صدای تلفن همراه تان کم باشد و متوجه زنگ خوردن یا پیغام آمدن به گوشی خود نشوید ، گاهی همین متوجه نشدن باعث می شود قرار های مهم خود را از دست بدهید و یا حتی خانواده و دوستان خود را نگران کنید ، اما شما می توانید با تهیه این دست بند ، این مشکل را برای همیشه حل کنید چرا که اگر متوجه تماس یا پیغام نشوید با همگام سازی که بین دست بند و گوشی انجام دادید دیگر هیچ تماس و پیغامی را از دست نمی دهید چرا که هنگامی که گوشی شما زنگ می خورد یا پیغامی برای شما ارسال می شود ، دست بند شروع به لرزیدن می کند و شما را متوجه  تماس یا پیام می کند.

خوبی این دست بند و نکته مثبت آن این امر است که ، به دلیل مقرون به صرفه بودن آن ، اقشار بسیاری از مردم می توانند آن را تهیه کنند و از مزایای آن بهره ببرند.

 

کدام فروشگاهها در شهر شما دستبند شیائومی دارند؟ کلیک کنید