سامسونگ گلکسی a02s با قابلیت های بی نظیر
سامسونگ گلکسی a02s با قابلیت های بی نظیر

نمایش برترین فروشگاههای موبایل در شهر شما...کلیک کنید

فروشگاههای موبایل سراسر کشور چگونه خود را ثبت کنند؟...کلیک کنید

 

سامسونگ گلکسی a02s با قابلیت های بی نظیر

شرکت سامسونگ از گذشته تا به اکنون ، محصولات بی نظیرو با کیفیتی را به بازار جهانی ارائه داده است و همیشه مورد استقبال افراد قرار گرفته و طرفداران و مشتریان زیادی داشته است ، این بار از محصولی بی بدیل از سری گوشی های همراه خود رونمایی کرده است که قابلیت های بی نظیری را داشته و توانسته است که افراد بیشتری را به سمت خود جذب کند.
این گوشی همراه هوشمند،دارای  سه دوربین در قسمت پشت می باشد که هر کدام برای بخشی در نظر گرفته شده است و مگاپیکسل های ان بایکدیگر فرق می کند، و می تواند عکس ها را به حالت واید و اولترا نیز بیندازد و با ان به راحتی می توانید در روز و حتی در شب بهترین عکس ها را بیندازید،
 و حتی به حالت فول اچ دی نیز می تواند فیلم برداری بکند و کیفیت ان بسیار عالی است و از لحاظ گیرایی نور، به قدری خوب است که عکس های ان در تاریکی شب نیز از کیفیت بی نظیری برخوردار است.
 از لحاظ رزولوشن و پیکسل نیز بالا می باشد و کارت گرافیکی ان به خوبی تعبیه شده و عملکرد خوبی دارد، از لحاظ رنگی نیز دارای ۱۶ میلیون رنگ است وصفحه نمایشگری به اندازه ی مدل پلاس این شرکت دارد که دارای تاچ فوق العاده قوی است، و در نور خورشید نیز به خوبی این صفحه نمایشگر را می توان مشاهده کرد و با ان کار کرد.
 دارای درگاه یو اس بی بوده که از طریق ان می توانید به راحتی به انواع وسایل مربوطه و الکتریکی متصل شوید، در جعبه ی این سری از محصولات سامسونگ دیگر کابل شارژ و هندزفری وجود ندارد، چرا که مدل های این شرکت به صورتی ساخته می شوند که می توان از دیگر کابل و هندزفری های سری های قبلی نیز برای سری های جدید استفاده کرد، و بدین ترتیب این شرکت برای حفظ محیط زیست، اقدام به این عمل کرده است.
برای حفظ صفحه نمایشگر ان بهتر است که از گلس های قوی که شرکت و یا فروشگاه ها ارائه می دهند، استفاده کنید و برای حفظ قسمت پشتی ان حتما از قاب های متناسب این گوشی استفاده نمایید. دوربین سلفی این گوشی نیز دارای کیفیت مناسب است که به کاربر این امکان را می دهد که عکس خوبی را برای خود بگیرد و لحظاتش را ثبت کند.
در کناره های این گوشی همراه ، دو دکمه وجود دارد که یکی برای پاور و دیگری برای کم و زیاد کردم ولوم می باشد. این گوشی دارای حافظه ی داخلی نیز هست که علاوه بر ان می تواند رم مموری نیز در خود جای دهد. عمر باتری ان مفید است و نوع از لیتیوم یون است که غیر قابل تعویض می باشد.
 پس بهتر است که در نگه داری ان کوشا باشید. برای دانلود برنامه ها و اپلیکیشن ها از گوگل پلی استور استفاده کنید، چرا که در غیر این صورت دانلود از هر اپ استوری می تواند ویروس را وارد گوشی همراه شما بکند.
سیستم عامل این گوشی اندروید است که قابلیت این را دارد که ارتقا پیدا کند، کار با این گوشی راحت است، البته که امکانات تازه ای به ان اضافه شده ولی می توان به راحتی ان ها را یاد گرفت.
 پردازنده ی مرکزی ان نیز هشت هسته ای بوده، و قدرت بسیار بالایی دارد و در نتیجه سرعت گوشی نیز خوب است.
 رادیو و رکوردر و جی پی اس نیز دارد، و می توان انواع بازی های سنگین را نیز به ان وارد کرد و با ان ها ساعت ها سرگرم شد ، این گوشی شارژ را به خوبی در خود حفظ می کند اما در واقع اگر زیاد با ان کار شود،بایستی ان را هرشب به شارژر زد.