گوشی هوشمند و با کیفیت ویوو Y20 2021

  • اشتراگ گذاری در شبکه های اجتماعی :

  • #
  • #
  • #

گوشی هوشمند و با کیفیت ویوو Y20 2021
 
گوشی هوشمند و زیبای ویوو Y20 2021 ، که در سی دسامبر سال 2020 معرفی و در ژانویه 2021 عرضه می شود ، از جمله گوشی های با کیفیت و زیبایی است که ، استفاده همزمان از دو سیم کارت را ، برای کاربران خود به ارمغان می آورد . 
در خصوص مشخصات ظاهری گوشی ویوو Y20 2021 ، می توان به ابعاد و وزن آن اشاره کرد . ابعاد این گوشی هوشمند 164.4 × 76.3 × 8.4‌ میلی متر‌ و ، وزن آن نیز حدود 192‌ گرم می باشد . همچنین شایان ذکر است که ، پشت و فریم گوشی ویوو Y20 2021 پلاستیکی ،  و جلوی آن شیشه ای است . 
صفحه نمایش این گوشی زیبا و کاربردی ، از نوع IPS LCD و سایز آن ، حدود 6.51 اینچ می باشد . لازم به ذکر است که ، رزولوشن ویوو Y20 2021 ، 720 × 1600‌ پیکسل است . 
گوشی هوشمند و با کیفیت ویوو Y20 2021 ، از جمله گوشی هایی می باشد که در قسمت پشت خود ، دارای سه لنز دوربین مجزا با کیفیت های ، 13 ، 2  ، 2 ، مگاپیکسل است . همچنین از امکانات دوربین پشت ، ویوو Y20 2021 می توان به فلش LED و تصویر‌ برداری HDR ، اشاره کرد . لازم به ذکر است که فیلم‌ برداری با این دوربین ، 1080p و با سرعت 30 فریم در ثانیه می باشد . 
دوربین جلو یا همان دوربین سلفی ویوو Y20 2021 ، تک لنز و 8 مگاپیکسل است ، شایان ذکر است که ، فیلم‌ برداری  با دوربین سلفی این گوشی هوشمند ، همچون دوربین پشت 1080p و با سرعت 30 فریم در ثانیه ، می باشد . 
سیستم عامل گوشی هوشمند ویوو Y20 2021 ، در زمان عرضه اندروید 10 ، Funtouch 11 و Chipset آن نیز ، p35 ( 12nm ) هلیو ‌Mediatek MT6765  می باشد . همچنین باید افزود که ، تراشه اصلی و مرکزی گوشی ویوو Y20 2021 ، یک تراشه هشت هسته ای و در نهایت GPU آن ، powerVR GE8320 است . 



کارت حافظه گوشی با کیفیت و زیبای ، ویوو Y20 2021 ، microSDXC و حافظه داخلی آن نیز ، 64 گیگابایت و 4 گیگابایت رم می باشد . 
در خصوص باتری گوشی ویوو Y20 2021 باید اشاره کرد که ، باتری این گوشی هوشمند از جمله ، باتری های با کیفیت و در عین حال ، غیر قابل تعویض لیتیوم پلیمری با ظرفیت 5000 میلی آمپر ساعت می باشد . همچنین شارژر این گوشی نیز ، یک شارژ سریع 10w را ، برای کاربران به ارمغان می آورد . 
از جمله اتصالات و یا به عبارت دیگر ، امکانات ارتباطی گوشی هوشمند ویوو Y20 2021 ، می توان به شبکه بی سیم هات اسپات ، بلوتوث ، و در نهایت USB ، اشاره کرد . لازم به ذکر‌ است که ، ویوو Y20 2021 فاقد NFC است . 
از جمله ویژگی های گوشی هوشمند ویوو Y20 2021 عبارتند از ، دارا بودن رادیو اف ام ، GPS ، بلند گو ، و جک 3.5mm . 
از دیگر امکانات بی نظیر ، این گوشی هوشمند و زیبا می توان به ، قطب نما ، ژیروسکوپ ، حس گر مجاورتی ، شتاب سنج ، و در نهایت به حس گر اثر انگشت ، اشاره کرد . 
ویوو Y20 2021 ، در دو رنگ زیبا و دلنشین آبی و سفید ، در بازار موجود می باشد . که علاقمندان به این گوشی هوشمند و با کیفیت ، می توانند  بر حسب سلیقه ، هر یک از این رنگ های دلنشین را تهیه کنند .

  • مرجع :
  • برچسب ها : گوشی هوشمند و با کیفیت ویوو Y20 2021

تعداد نظرات ثبت شده :0 نظر

فرم ارسال نظر
  • دیدگاه شما

آخرین اخبار (6 اردیبهشت 1403)
آلبوم کاغذ دیواری R2 شرکت وال دکو
آلبوم کاغذ دیواری R2 شرکت وال دکو

شرکت بسیار جوان و فعال وال دکو ( دفتر و انبار مرکزی : شرق تهران ، خیابان اتحاد ) ، فعالیت خود را از حدود پانزده سال اخیر ، آغاز کرده و طی این سال ها آلبوم هایی درجه یک و خاص وارد و در بازار پخش نموده است .

کافه رستوران پرطرفدار بین المللی والو لانژ
کافه رستوران پرطرفدار بین المللی والو لانژ

کافه رستوران محبوب و زیبای والو لانژ ( با کادری مجرب و مدیریتی حرفه ای و عالی ) واقع در : شهرک غرب ، بلوار دادمان ، بلوار درختی ، مجتمع مادر ، طبقه ۶ ، از جمله پر طرفدار ترین کافه رستوران های پایتخت می باشد که ، همه روزه از ساعت ۱۲:۰۰ ظهر تا ۲۴:۰۰ شب پذیرای عموم مشتریان می باشد .

آلبوم کربن ( جلد دوم ) شرکت اکستریم والز
آلبوم کربن ( جلد دوم ) شرکت اکستریم والز

شرکت معتبر و معروف اکستریم والز ، یکی از موفق ترین و بروز ترین شرکت های فعال تامین کننده محصولات دکوراسیون ، در ایران می باشد که همواره تمام فنون مدیریت و واردات را ، به طور تمام و کمال رعایت می کند .

آلبوم کاغذ دیواری پنتون شرکت بنتلی
آلبوم کاغذ دیواری پنتون شرکت بنتلی

شرکت موفق و معتبر بنتلی ، از جمله معروف ترین شرکت های وارد کننده آلبوم های کاغذ دیواری می باشد که ، همواره محصولاتی درجه یک و بی نظیر ، وارد و در بازار عرضه می کند .

چند ایده دکور راهرو که دیوارهای خالی شما را پر از شخصیت می کند
چند ایده دکور راهرو که دیوارهای خالی شما را پر از شخصیت می کند

هنگام تزئین خانه، احتمالاً بیشتر وقت خود را در آشپزخانه، اتاق نشیمن، اتاق خواب و سایر قسمت های اصلی می گذرانید. اما جزئیات کوچک نیز نقش مهمی در ایجاد احساس کامل در خانه شما دارند، که به ویژه در مورد راهروهای شما صادق است - چه راهروهای ورودی و چه راهروهای راهرو. در حالی که راهروها اغلب در مورد دکوراسیون به کار می آیند، اما این فضاهای ورودی و میانی اتاق های شما و در نتیجه کل خانه شما را به هم گره می زند. چیزی به سادگی یک چاپ کوچک یا یک نیمکت ذخیره سازی می تواند به این منطقه نادیده گرفته شده شخصیت

آیا خوردن هویج یا نوشیدن آب هویج فواید بیشتری برای سلامتی دارد؟
آیا خوردن هویج یا نوشیدن آب هویج فواید بیشتری برای سلامتی دارد؟

هویج به طور طبیعی شیرین و سرشار از ویتامین ها و مواد معدنی است. بنابراین، دریافت دوز غلیظ هویج با آب‌گیری آنها فقط برای شما مفید است، درست است؟

چند صندلی راحت که برای فضاهای کوچک دوست داریم
چند صندلی راحت که برای فضاهای کوچک دوست داریم

وقتی صحبت از زندگی در فضای کوچک به میان می آید ، همه چیز به این است که از متراژ مربعی که در اختیار دارید حداکثر استفاده را ببرید. برای انجام صحیح این کار، مهم است که با قطعاتی که وارد فضای خود می کنید هوشمند باشید. احتمالاً ضروری ترین مبلمانی که به خانه خود می آورید، بزرگ یا کوچک، صندلی شما است. از مبل‌ ها گرفته تا صندلی‌ های غذاخوری ، نشیمنگاه مناسب مهم‌ تر از آن چیزی است که فکر می ‌کنید.

پنل های کامپوزیت MP شرکت دکووال
پنل های کامپوزیت MP شرکت دکووال

شرکت معتبر و موفق دکووال ، بزرگ ترین و اولین تولید کننده پنل های دیوارپوش کامپوزیت و همچنین پنل های سه بعدی تمام چرم ، در ایران می باشد .

 آلبوم کاغذ دیواری پر طرفدار SEE محصول شرکت مدا
آلبوم کاغذ دیواری پر طرفدار SEE محصول شرکت مدا

شرکت معتبر و قدیمی مدا ، یکی از برترین و موفق ترین شرکت های وارد کننده آلبوم های کاغذ دیواری می باشد ، که همواره محصولاتی بی نظیر و با کیفیت را وارد و در بازار عرضه می کند .

پارکت لمینت باربادوس شرکت وپال
پارکت لمینت باربادوس شرکت وپال

شرکت معتبر وپال فلور ، شرکتی موفق و معروف است که چیزی حدود ده سال می باشد که در زمینه تولید پارکت لمینت ، فعالیت می کند ( دفتر و انبار مرکزی : تبریز . لازم‌ به ذکر است که شرکت وپال فلو ، در تهران نیز دارای دفتر فعالی می باشد ) .