کنسول دستی بازی مدل CG

  • اشتراگ گذاری در شبکه های اجتماعی :

  • #
  • #
  • #

نمایش برترین فروشگاههای موبایل در شهر شما...کلیک کنید

فروشگاه موبایل خود را در بانک اطلاعات موبایل مپ استار ثبت کنید...کلیک کنید

کنسول دستی بازی مدل CG

کنسول های بازی از گذشته تا به اکنون بسیار مورد توجه افراد بوده و کاربران و گیمر های زیادی از ان استفاده می کردند و امروزه نیز با ان سرگرم می شوند، البته این نکته را نیز بایستی گفت که پیشرفت بزرگی در صنعت تولید کنسول بازی ایجاد شده است که هم چنان طرفداران زیادی را به سمت خود کشانده است. در کنار کنسول های بازی سیمی که احتیاج به اتصال به یک نمایشگر بزرگتر همانند تلویزیون دارند، هستند کنسول های بازی که می توان ان ها را در هر جا استفاده کرد، بدون اینکه به نمایشگری احتیاج باشد، و بدون اینکه به مکان خاصی محدود شود. برای مثال می توان به کنسول های بازی دستی، اشاره کرد، که این کنسول ها را می توان در هر مکانی استفاده کرد و از ان لذت برد.
شرکت های مختلفی ، این کنسول های دستی را تولید می کنند و در اختیار کاربران قرار می دهند که از این میان می توان به کنسول دستی سی جی اشاره کرد که از وسایل بازی و سرگرمی نوستالژیک می باشد.
این کنسول بازی برای افراد کم سن و سال و کودکان نیز مناسب است و به خوبی ان ها را سرگرم می کند، ابعاد ان ۲۰۰ در ۱۷۰ بوده و چیزی حدود ۲۰۰ گرم وزن دارد.
شکل ظاهری ان کاملا ساده است و رنگ های مختلفی دارد و اغلب به شکل یک کامپیوتر کوچک ساخته می شود که یک موس نیز به ان متصل است ،در درون برنامه ها ی ان نیز بازی های اتاری وجود دارد و در این دستگاه باتری قرار داده می شود که به وسیله ی انرژی ان ، کار می کند.
بازی هایی که در این کنسول وجود دارد، اعم از : تتریس، ماشین، جورچین و غیره می باشد که بسیار سرگرم کننده است و بسیار مناسب برای کادو دادن به کودکان می باشد.
این کنسول در شکل های مختلف دیگر نیز تولید شده که این طرح کامپیوتر در ان مشهور تر است، البته باید گفت که نمی توان برنامه خاصی به ان اضافه کرد، و یا حتی کارت مموری و یا درگاه اتصالی در ان وجود ندارد و تنها از باتری تغذیه می کند و فقط می تواند بازی هایی که به حافظه ی داخلی ان داده شده را به اجرا در اورد، ، هم چنین اگر ضربه بخورد و یا رطوبت بگیرد نیز این دستگاه خراب می شود و صفحه نمایش ان مات شده و موارد ضبط شده در حافظه ی خود را به خوبی نشان نخواهد داد.
برخی از این کنسول های بازی ، بدنه ی ضعیفی دارند که باتری را به خوبی در خود جای نمی دهند ، که باید توجه داشته باشید که مدل با کیفیتی را تهیه کنید، این کنسول بازی در واقع یک اسباب بازی بدون خطر برای کودکان است که بسیار بهتر است که به جای تبلت و گوشی همراه، کودکان از این چنین اسباب بازی هایی استفاده کنند تا چشمانشان نیز اسیبی نبیند.
کمپانی سازنده ی این گونه از کنسول های بازی، در واقع نمونه های بسیار منحصر بفرد و جدیدی را در حال تولید و ارسال به بازار جهانی دارند که فروش ان ها نیز بسیار قابل توجه است، و حتی در مدل های به روز رسانی شده، درگاهی همانند یو اس بی در اینگونه از کنسول ها جایگذاری شده است که این قابلیت را می دهد، که بتوان این کنسول دستی را به وسیله ی دیگر متصل کرد، با پیشرفت و رشد چنین کنسول های بازی، سلامت کودکان نیز از اسیب های روحی و جسمی حفظ می شود.
قیمت این کنسول بازی دستی بسیار مقرون به صرفه است و به راحتی می توان ان را تهیه کرد و سرگرم شد.

  • مرجع :https://www.mapstar.net/mobile/
  • برچسب ها : کنسول دستی بازی مدل CG

تعداد نظرات ثبت شده :0 نظر

فرم ارسال نظر
  • دیدگاه شما

آخرین اخبار (1 اردیبهشت 1403)
 آلبوم کاغذ دیواری پر طرفدار SEE محصول شرکت مدا
آلبوم کاغذ دیواری پر طرفدار SEE محصول شرکت مدا

شرکت معتبر و قدیمی مدا ، یکی از برترین و موفق ترین شرکت های وارد کننده آلبوم های کاغذ دیواری می باشد ، که همواره محصولاتی بی نظیر و با کیفیت را وارد و در بازار عرضه می کند .

پارکت لمینت باربادوس شرکت وپال
پارکت لمینت باربادوس شرکت وپال

شرکت معتبر وپال فلور ، شرکتی موفق و معروف است که چیزی حدود ده سال می باشد که در زمینه تولید پارکت لمینت ، فعالیت می کند ( دفتر و انبار مرکزی : تبریز . لازم‌ به ذکر است که شرکت وپال فلو ، در تهران نیز دارای دفتر فعالی می باشد ) .

معرفی شرکت راد پویش کار ، تولید کننده انواع پرده
معرفی شرکت راد پویش کار ، تولید کننده انواع پرده

شرکت معتبر راد پویش کار ( طراحی ، چاپ صنعتی ، و تولید انواع و اقسام پرده مدرن ) از معروف ترین تولید کننده های انواع پرده می باشد که در این زمینه ، بسیار موفق بوده و همواره جنسی عالی و درجه یک تولید و در بازار عرضه نموده است .

با شرکت پدیده تولید کننده انواع پرده  آشنا شویم
با شرکت پدیده تولید کننده انواع پرده آشنا شویم

شرکت معتبر پدیده ، از تولید کننده های برتر و موفق انواع و اقسام پرده ها ، همچون : پرده زبرا ، پرده دومکانیزم ، پرده کرکره ، پرده دی کی ، پرده شید ساده ، اسکرین و بلک اوت ، می باشد .

طراحان می ‌گویند این 7 مدل تخته ‌دار می ‌توانند اتاق خواب شما را گران ‌قیمت جلوه دهند و همچنین برای فضای کوچک نیز مناسب هستند
طراحان می ‌گویند این 7 مدل تخته ‌دار می ‌توانند اتاق خواب شما را گران ‌قیمت جلوه دهند و همچنین برای فضای کوچک نیز مناسب هستند

من عاشق یک تخته سر بزرگ و روکش شده هستم! گرمای زیادی به اتاق می دهد و راه دیگری برای ترکیب الگو و بافت در فضا است. می توان آن را تافت کرد یا نه، و سر ناخن نیز کار می کند. هر دو روی تخت مناسب بسیار زیبا هستند.» طراح لیندسی آتاپاتو از LEB Interiors

چند روش برای ایجاد جداسازی در پلان طبقه باز
چند روش برای ایجاد جداسازی در پلان طبقه باز

وقتی صحبت از تعیین مناطق برای فضای داخلی شما به میان می آید، قطعاً اینجا مکانی برای شروع است و احتمالاً هزینه ای برای شما نخواهد داشت. چرخاندن پشتی صندلی ‌ها و مبل ‌ها به بقیه فضا راهی فوری برای علامت دادن به یک منطقه جداگانه است. چیدمان مجدد مبلمان برای ایجاد دقیق بخش های محصور شده ممکن است قوی ترین نکته برای تعریف مجدد یک چیدمان باز باشد.

کاغذ دیواری اصلان کالای پرطرفدار شرکت بهپاد
کاغذ دیواری اصلان کالای پرطرفدار شرکت بهپاد

شرکت معروف بهپاد ( دفتر و انبار مرکزی در جنوب تهران ) ، شرکتی پر تلاش و موفق می باشد که حدود سیزده سال است که ، در زمینه واردات انواع آلبوم های کاغذ دیواری فعالیت می کند . شرکت معتبر بهپاد ، همواره آلبوم هایی درجه یک و خاص را وارد می کند ، و خیلی سریع نیز آلبوم های خود را حراج و از رده خارج می نماید .

کاغذ دیواری لایف کالای زیبای شرکت آنا دکور
کاغذ دیواری لایف کالای زیبای شرکت آنا دکور

شرکت موفق آنا دکور ، شرکتی جوان ، پر انرژی ، سخت کوش و با روحیه بسیار بالا می باشد ، که در چند سال اخیر تاسیس شده است و بی شک ، آینده ای درخشان و موفق خواهد داشت .

پارکت لمینت گرندیور  GRANDEUR ، شرکت بازرگانی لایف دکور
پارکت لمینت گرندیور GRANDEUR ، شرکت بازرگانی لایف دکور

شرکت بازرگانی لایف دکور ، یکی از موفق ترین شرکت های تولید کننده پارکت لمینت می باشد . این شرکت معتبر ، در زمینه واردات آلبوم های کاغذ دیواری نیز ، فعالیت می کند و همواره محصولاتی با کیفیت و درجه یک وارد ، و در بازار عرضه می کند ‌.

عمارت معروف آفرید
عمارت معروف آفرید

عمارت آفرید ( با کادری مجرب و مدیریتی حرفه ای و عالی ) واقع در : خیابان سمیه ، نرسیده به ایرانشهر ، خیابان موسوی ، پلاک ۴۱ که همه روزه از ساعت ۷:۳۰ صبح تا ۲۳:۰۰ شب و روز های تعطیل از ۸:۳۰ صبح پذیرای مشتریان عزیز می باشد.