کلشی سین داروی نقرس

  • اشتراگ گذاری در شبکه های اجتماعی :

  • #
  • #
  • #
کلشی سین داروی نقرس




کلشی سین بر نحوه واکنش بدن به کریستال های اسید اوریک تأثیر می گذارد که تورم و درد را کاهش می دهد.
 از آنجایی که کلشی سین قبل از قوانین فدرال که مستلزم بررسی FDA در مورد تمام محصولات دارویی به بازار بود، ساخته شده بود، همه موارد استفاده از کلشی سین توسط FDA تایید نشده است.
 نام تجاری کلشیسین Colcrys برای درمان یا پیشگیری از نقرس در بزرگسالان و برای درمان یک بیماری ژنتیکی به نام تب مدیترانه ای خانوادگی در بزرگسالان و کودکان حداقل 4 سال مورد تایید FDA است.
نام تجاری کلشی سین Mitigare برای جلوگیری از عود نقرس در بزرگسالان مورد تایید FDA است.
 اشکال عمومی کلشی سین برای درمان یا پیشگیری از حملات نقرس یا برای درمان علائم سندرم بهجت (مانند تورم، قرمزی، گرمی و درد) استفاده شده است.
 کلشی سین درمانی برای آرتریت نقرسی یا سندرم بهجت نیست و از پیشرفت این بیماری ها جلوگیری نمی کند.  کلشی سین نباید به عنوان یک داروی معمول درد برای شرایط دیگر استفاده شود.
 کلشی سین همچنین ممکن است برای اهدافی که در این راهنمای دارویی ذکر نشده استفاده شود.
هنگامی که داروهای خاصی همراه با کلشی سین استفاده می شود، تداخلات دارویی جدی ممکن است رخ دهد.  به هر یک از ارائه دهندگان مراقبت های بهداشتی خود در مورد همه داروهایی که اکنون استفاده می کنید و هر دارویی که شروع به استفاده از آن کرده یا متوقف می کنید بگویید.
کلشی سین را از طریق اینترنت یا از فروشندگان خارج از ایالات متحده خریداری نکنید.  استفاده نادرست یا بدون توصیه پزشک این دارو می تواند منجر به عوارض جانبی جدی یا مرگ شود.
 تمام دستورالعمل های روی برچسب نسخه خود را دنبال کنید.  این دارو را در مقادیر بیشتر یا کمتر و یا بیشتر از مقدار توصیه شده مصرف نکنید.
 کلشی سین را می توان با یا بدون غذا مصرف کرد.
 برای درمان حمله نقرس، برای بهترین نتیجه در اولین نشانه حمله از کلشیسین استفاده کنید.  هر چه مدت بیشتری برای شروع مصرف دارو صبر کنید، ممکن است اثربخشی آن کمتر باشد.
 اگر هنوز درد نقرس دارید، ممکن است نیاز باشد که دوز دوم کمتری از کلشی سین را 1 ساعت پس از اولین دوز مصرف کنید.  دستورالعمل های پزشک خود را دنبال کنید.
دوز شما به دلیل مصرف این دارو بستگی دارد.  دوز کلشی سین برای نقرس و تب مدیترانه ای متفاوت است.
 مصرف کلشی سین را قطع نکنید، مگر اینکه پزشک به شما بگوید، حتی اگر احساس خوبی دارید.
علائم مصرف بیش از حد ممکن است شامل اسهال، حالت تهوع، استفراغ، درد معده، ضعف عضلانی، کم یا عدم ادرار کردن، بی حسی یا سوزن سوزن شدن، نبض ضعیف، ضربان قلب آهسته، تنفس ضعیف یا کم عمق، یا غش باشد.
گریپ فروت و آب گریپ فروت ممکن است با کلشی سین تداخل داشته باشند و منجر به عوارض جانبی ناخواسته شوند.  از مصرف فرآورده های گریپ فروت هنگام مصرف کلشی سین خودداری کنید.
در صورت داشتن علائم واکنش آلرژیک، کمک فوری پزشکی دریافت کنید: کهیر؛  تنفس دشوار؛  تورم صورت، لب ها، زبان یا گلو.
 کلشی سین ممکن است عوارض جانبی جدی ایجاد کند.  اگر موارد زیر را دارید فوراً با پزشک خود تماس بگیرید:
 درد یا ضعف عضلانی؛
 بی حسی یا سوزن سوزن شدن در انگشتان دست یا پا؛
 ظاهر رنگ پریده یا خاکستری لب ها، زبان یا دستان شما؛
 استفراغ یا اسهال شدید یا مداوم؛
 تب، لرز، بدن درد، علائم آنفولانزا؛  یا
 کبودی آسان، خونریزی غیر معمول، احساس ضعف یا خستگی.
  • مرجع :https://www.drugs.com
  • برچسب ها : کلشی سین داروی نقرس

تعداد نظرات ثبت شده :0 نظر

فرم ارسال نظر
  • دیدگاه شما

  •  

آخرین اخبار (9 فروردین 1403)
با شرکت پلاستر تولید کننده کاغذ دیواری آشنا شویم
با شرکت پلاستر تولید کننده کاغذ دیواری آشنا شویم

شرکت معتبر و معروف پلاستر ، اولین و قدیمی ترین شرکت در ایران می باشد که در زمینه تولید کاغذ دیواری ، فعالیت می کند . در ابتدا این شرکت معتبر ، به علت عدم وجود دستگاه ، کاغذ های بدون PVC تولید می کرد . اما اینک با ورود دستگاه های جدید و مدرن ، کاغذ دیواری های قابل شستشو نیز تولید می کند .

آلبوم کاغذ دیواری رزا ، آلبوم شرکت کرون
آلبوم کاغذ دیواری رزا ، آلبوم شرکت کرون

شرکت موفق کرون ، یکی از جوان ترین و معتبر ترین شرکت های واردکننده آلبوم های کاغذ دیواری می باشد که در ابتدا ، فعالیت خود را با آلبوم کاغذ دیواری پر طرفدار کرون آغاز کرد ، و سپس بعد از مدتی این آلبوم را در مراحل حذفی قرار داد .

لونا ، کاغذ دیواری شرکت دیباذر
لونا ، کاغذ دیواری شرکت دیباذر

شرکت معتبر دیباذر ، که اینک نام خود را به آرت دکو گروپ ، تغییر داده است ، یکی از موفق ترین و قدیمی ترین شرکت هایی می باشد که در ابتدا ، فعالیت خود را با واردات آلبوم های کاغذ دیواری و پارکت لمینت ، آغاز نمود .

چند رنگ راهرو که این فضا را زنده می کند
چند رنگ راهرو که این فضا را زنده می کند

رنگ سبز شاداب و مفرح مانند Yeabridge Green از Farrow & Ball - سایه ای نیرو بخش برای سرسرا ها و راهرو ها است. "هیچ چیز سخاوتمندانه تر از یک عروسک سبز سرسبز برای خوش آمد گویی به شما و مهمانان تان در سالن شما نیست، و Yeabridge Green این را با کلک ارائه می دهد! پاتریک اودانل، سفیر برند جهانی برای فارو و بال ، می گوید .این سبز شاد و خوش بینانه است که در کمال تعجب به عنوان یک فویل عالی برای عکس ها و مبلمان قهوه ای عمل می کند. برای کسانی که به دنبال رویکرد سنتی تر با کمی ذوق و شوق هستند، پس این رنگ شم

درخشان‌ ترین راه برای اینکه آشپزخانه‌ تان را بزرگ ‌تر و روشن‌ تر نشان دهید: یک آینه اضافه کنید
درخشان‌ ترین راه برای اینکه آشپزخانه‌ تان را بزرگ ‌تر و روشن‌ تر نشان دهید: یک آینه اضافه کنید

زندگی شلوغه بودجه ها تنگ است. ما همیشه به دنبال جزئیات کوچکی هستیم تا به خانه‌ ای اضافه کنیم که تأثیر نامتناسب زیادی داشته باشد - بنابراین می ‌توانید از خانه خود نهایت لذت را ببرید. یکی از راه‌ هایی که می ‌توانید امروز با یک افزودنی ساده و کمی غیر منتظره به سرعت ظاهر آشپزخانه را بهبود بخشید چیست؟ یک آینه اضافه کنید .

کاغذ دیواری های بوهمبرگ در بازار ایران
کاغذ دیواری های بوهمبرگ در بازار ایران

شرکت معتبر هاوین دکور نماینده برند بوهمبرگ در ایران می باشد که ، البوم های درجه یک و با کیفیت بوهمبرگ را در ایران پخش می‌ کند .

آلبوم کاغذدیواری تسلا شرکت وال استار
آلبوم کاغذدیواری تسلا شرکت وال استار

شرکت سالار دکور ( انبار و دفتر مرکزی : واقع در مشهد ) با برند وال استار فعالیت می کند و همواره آلبوم هایی با کیفیت و درجه یک وارد می نماید . این شرکت معتبر دارای نمایندگی در تمامی شهر ها می باشد .

شرکت پاناکو تولید کننده انواع تایل 60×60
شرکت پاناکو تولید کننده انواع تایل 60×60

شرکت پاناکو یکی از بزرگ ترین ، موفق ترین ، و فعال ترین شرکت هایی است که در زمینه تولید انواع پنل و تایل سقفی فعالیت می کند .

کافه رستوران پرطرفدار ویر
کافه رستوران پرطرفدار ویر

کافه رستوران معروف ویر ( با کادری مجرب و مدیریتی حرفه ای و عالی ) واقع در : هروی ، وفامنش ، پانیذ سنتر ، طبقه اول ، همه روزه از ساعت ۱۱:۰۰ ظهر تا ۲۴:۰۰ شب پذیرای مشتریان عزیز می باشد .

علت باد کردن پارکت لمینت
علت باد کردن پارکت لمینت

یکی از مهم ترین سوالاتی که ممکن است در خصوص پارکت لمینت ، مطرح شود و ذهن افراد کثیری را به خود مشغول کند ، این امر است که : چه علتی منجر به باد کردن پارکت لمینت می شوند ؟ و برای پیشگیری از این وضع ، چه اقداماتی لازم است انجام شود ؟