چند اشتباه در بازسازی حیاط خلوت به گفته کارشناسان

  • اشتراگ گذاری در شبکه های اجتماعی :

  • #
  • #
  • #
چند اشتباه در بازسازی حیاط خلوت به گفته کارشناسان
 


( مقاله ترجمه شده از سایت معتبر خارجی )
 
وقتی هوا شروع به گرم شدن می کند، احتمالاً مکان های کمی وجود دارد که ترجیح می دهید به جای حیاط خلوت خود باشید. زمان صرف شده برای مراقبت از باغ خود ، آماده شدن برای مهمانی های در فضای باز ، یا صرف لذت بردن از یک فنجان قهوه صبحگاهی، همه چیزهایی هستند که این فضای باز را به بهشتی برای بهار و تابستان تبدیل می کنند. اما اگر در مورد حیاط خلوت خود چنین احساسی ندارید، ممکن است زمان بازسازی فرا رسیده باشد. چه بخواهید فضای ناهارخوری بیشتری اضافه کنید یا به سادگی با گیاهان و نور اضافی جذابیت بصری ایجاد کنید، پروژه های بازسازی حیاط خلوت زیادی وجود دارد که می تواند فضای بیرونی شما را ارتقا دهد. اما قبل از شروع، باید از برخی از اشتباهات رایج بسیاری از صاحبان خانه در بازسازی حیاط خلوت خود آگاه باشید.
 
عدم تنظیم بودجه
 
تعیین بودجه اولین کاری است که باید هنگام شروع هر بازسازی خانه انجام دهید. جانیس پارکر، معمار منظر و بنیانگذار Janice Parker Landscape Architects، می گوید: «به عنوان یک صاحب خانه، باید بدانید که چقدر مایل به سرمایه گذاری هستید تا تیم شما بتواند با در نظر گرفتن این موضوع طراحی کند . "
 
نه تدوین طرح
 
یک طرح بازی ارائه دهید که از اشتباهات پرهزینه شما جلوگیری کند. پارکر می ‌گوید: «با برنامه ‌ریزی، می ‌توانید مطمئن باشید که هرگونه اختلال در زمین به گونه ‌ای اجرا می‌ شود که از تکرار کار جلوگیری می‌ کند». "همیشه وسوسه انگیز است که با مناطقی که بیشتر استفاده می کنید شروع کنید، اما آخرین چیزی که می خواهید این است که مجبور شوید منطقه ای را که قبلاً تکمیل شده است برای دسترسی به ساخت و ساز مزاحم کنید." همانطور که طرح خود را پیش ‌نویس می‌ کنید، باید مواد مورد نیاز و افراد حرفه ‌ای را که می ‌خواهید برای اجرای بازسازی استخدام کنید، یادداشت کنید.
 
استخدام افراد حرفه ای اشتباه
 
برخی از پروژه های خانه وجود دارد که به اندازه کافی آسان برای هستند ، اما بازسازی حیاط خلوت معمولاً به افراد حرفه ای نیاز دارد. یک معمار منظر به شما کمک می کند تا یک طرح طراحی کنید، بفهمید که آیا مجوز لازم است یا خیر، و اطمینان حاصل کنید که فروشندگان و پیمانکاران مناسب را برای پروژه های خود استخدام می کنید. علاوه بر این، همیشه باید یک متخصص را برای نگرانی های مدیریت آب زهکشی و طوفان، و همچنین برای هر پروژه ای که نیاز به کار با برق، آب یا گاز دارد، استخدام کنید.
 
انتخاب مبلمان حیاط غیر بادوام
 
مبلمان پاسیو را انتخاب کنید که می تواند در برابر عوامل مقاوم باشد و به سرعت فرسوده یا پاره نشود. کری کلی، مدیر خلاق Kerrie Kelly می ‌گوید: «هنگام خرید اثاثیه فضای باز، روی قطعات بنشینید تا راحتی را تأیید کنید، پاها را بررسی کنید تا مطمئن شوید که با شما سازگار هستند و برچسب ‌های پارچه را بررسی کنید تا از محافظت در برابر اشعه ماوراء بنفش و دوام اطمینان حاصل کنید.» آزمایشگاه طراحی . "در نهایت، وزن هر قطعه را احساس کنید تا تأیید کنید که وسایل جدید در اولین طوفان از بین نمی روند."
 
عدم ارائه محافظ در برابر آفتاب
 
هنگام طراحی پاسیو یا عرشه خود، برنامه ریزی برای خورشید را فراموش نکنید. پارکر می ‌گوید: «برای درک مکان ‌هایی که خورشید به تراس ‌های شما برخورد می ‌کند، وقت بگذارید و اگر قصد دارید زمان زیادی را در خارج از خانه بگذرانید، ویژگی‌ هایی مانند چتر، سایبان یا ساختار سایه ‌بان آلاچیق را در نظر بگیرید.
 
عدم افزودن فضای ذخیره سازی
 
از ابزار باغبانی گرفته تا اسباب بازی های استخری، فضای ذخیره سازی حیاط خلوت ضروری است. پارکر می‌ گوید: «یکی از فرصت ‌های مورد علاقه من، نیمکت‌ های توکار با صندلی‌ های قابل بلند شدن است. این گزینه‌ های مخفی برای کوسن ‌ها، حوله ‌های اضافی، اسباب ‌بازی ‌ها و فانوس ‌های قابل حمل مناسب هستند - اساساً هر چیزی که برای لذت بردن از یک فضا نیاز دارید، اما می ‌خواهید در صورت عدم استفاده از آن محافظت کنید.
 
عدم مشاوره با متخصص آبیاری
 
این احتمال وجود دارد که سیستم آبیاری فعلی شما در هنگام بازسازی حیاط خلوت شما باید برای طرح جدید اصلاح شود . جو رابوئین، می ‌گوید: «پیش از این با یک متخصص آبیاری مشورت کنید و سیستم را در طرح جدید خود ادغام کنید . انجام این کار از قبل باعث صرفه جویی در هزینه و سردرد پس از شروع پروژه شما می شود.
 
بدون در نظر گرفتن آب و هوا
 
هنگام انتخاب مواد برای عرشه و پاسیو خود، ابتدا مهم است که بدانید آب و هوا در منطقه شما چه کاری می تواند برای برخی از مواد ایجاد کند. می ‌گوید: «اگر در منطقه‌ ای عاری از یخبندان زندگی می‌ کنید، به احتمال زیاد آفتاب زیادی خواهید داشت، بنابراین رنگ بسیار مهم است – خیلی تیره و آنقدر داغ می‌ شود که غیرقابل استفاده باشد، اما خیلی روشن و می‌ تواند کور کننده باشد». پارکر "اگر بیشتر در شمال زندگی می کنید، باید از نحوه نصب مواد و اینکه چه چیزی نوسانات دما را برای منطقه شما تحمل می کند، آگاه باشید." 
 
استفاده از نور خیلی کم یا زیاد
 
رایج ترین اشتباه نورپردازی حیاط خلوت اضافه کردن بیش از حد یا خیلی کم است. پارکر می ‌گوید: «برخی ویژگی‌ ها برای ایمنی باید به‌ درستی روشن شوند – به پله‌ ها، قسمت‌ های آشپزخانه و تراس ‌های استخر فکر کنید، اما این بدان معنا نیست که باید نور را به کل ملک بتابانید. از تخت ‌ها یا درختان خود به عنوان نقاط کانونی استفاده کنید
  • مرجع :https://www.marthastewart.com
  • برچسب ها : چند اشتباه در بازسازی حیاط خلوت به گفته کارشناسان

تعداد نظرات ثبت شده :0 نظر

فرم ارسال نظر
  • دیدگاه شما

آخرین اخبار (1 اردیبهشت 1403)
 آلبوم کاغذ دیواری پر طرفدار SEE محصول شرکت مدا
آلبوم کاغذ دیواری پر طرفدار SEE محصول شرکت مدا

شرکت معتبر و قدیمی مدا ، یکی از برترین و موفق ترین شرکت های وارد کننده آلبوم های کاغذ دیواری می باشد ، که همواره محصولاتی بی نظیر و با کیفیت را وارد و در بازار عرضه می کند .

پارکت لمینت باربادوس شرکت وپال
پارکت لمینت باربادوس شرکت وپال

شرکت معتبر وپال فلور ، شرکتی موفق و معروف است که چیزی حدود ده سال می باشد که در زمینه تولید پارکت لمینت ، فعالیت می کند ( دفتر و انبار مرکزی : تبریز . لازم‌ به ذکر است که شرکت وپال فلو ، در تهران نیز دارای دفتر فعالی می باشد ) .

معرفی شرکت راد پویش کار ، تولید کننده انواع پرده
معرفی شرکت راد پویش کار ، تولید کننده انواع پرده

شرکت معتبر راد پویش کار ( طراحی ، چاپ صنعتی ، و تولید انواع و اقسام پرده مدرن ) از معروف ترین تولید کننده های انواع پرده می باشد که در این زمینه ، بسیار موفق بوده و همواره جنسی عالی و درجه یک تولید و در بازار عرضه نموده است .

با شرکت پدیده تولید کننده انواع پرده  آشنا شویم
با شرکت پدیده تولید کننده انواع پرده آشنا شویم

شرکت معتبر پدیده ، از تولید کننده های برتر و موفق انواع و اقسام پرده ها ، همچون : پرده زبرا ، پرده دومکانیزم ، پرده کرکره ، پرده دی کی ، پرده شید ساده ، اسکرین و بلک اوت ، می باشد .

طراحان می ‌گویند این 7 مدل تخته ‌دار می ‌توانند اتاق خواب شما را گران ‌قیمت جلوه دهند و همچنین برای فضای کوچک نیز مناسب هستند
طراحان می ‌گویند این 7 مدل تخته ‌دار می ‌توانند اتاق خواب شما را گران ‌قیمت جلوه دهند و همچنین برای فضای کوچک نیز مناسب هستند

من عاشق یک تخته سر بزرگ و روکش شده هستم! گرمای زیادی به اتاق می دهد و راه دیگری برای ترکیب الگو و بافت در فضا است. می توان آن را تافت کرد یا نه، و سر ناخن نیز کار می کند. هر دو روی تخت مناسب بسیار زیبا هستند.» طراح لیندسی آتاپاتو از LEB Interiors

چند روش برای ایجاد جداسازی در پلان طبقه باز
چند روش برای ایجاد جداسازی در پلان طبقه باز

وقتی صحبت از تعیین مناطق برای فضای داخلی شما به میان می آید، قطعاً اینجا مکانی برای شروع است و احتمالاً هزینه ای برای شما نخواهد داشت. چرخاندن پشتی صندلی ‌ها و مبل ‌ها به بقیه فضا راهی فوری برای علامت دادن به یک منطقه جداگانه است. چیدمان مجدد مبلمان برای ایجاد دقیق بخش های محصور شده ممکن است قوی ترین نکته برای تعریف مجدد یک چیدمان باز باشد.

کاغذ دیواری اصلان کالای پرطرفدار شرکت بهپاد
کاغذ دیواری اصلان کالای پرطرفدار شرکت بهپاد

شرکت معروف بهپاد ( دفتر و انبار مرکزی در جنوب تهران ) ، شرکتی پر تلاش و موفق می باشد که حدود سیزده سال است که ، در زمینه واردات انواع آلبوم های کاغذ دیواری فعالیت می کند . شرکت معتبر بهپاد ، همواره آلبوم هایی درجه یک و خاص را وارد می کند ، و خیلی سریع نیز آلبوم های خود را حراج و از رده خارج می نماید .

کاغذ دیواری لایف کالای زیبای شرکت آنا دکور
کاغذ دیواری لایف کالای زیبای شرکت آنا دکور

شرکت موفق آنا دکور ، شرکتی جوان ، پر انرژی ، سخت کوش و با روحیه بسیار بالا می باشد ، که در چند سال اخیر تاسیس شده است و بی شک ، آینده ای درخشان و موفق خواهد داشت .

پارکت لمینت گرندیور  GRANDEUR ، شرکت بازرگانی لایف دکور
پارکت لمینت گرندیور GRANDEUR ، شرکت بازرگانی لایف دکور

شرکت بازرگانی لایف دکور ، یکی از موفق ترین شرکت های تولید کننده پارکت لمینت می باشد . این شرکت معتبر ، در زمینه واردات آلبوم های کاغذ دیواری نیز ، فعالیت می کند و همواره محصولاتی با کیفیت و درجه یک وارد ، و در بازار عرضه می کند ‌.

عمارت معروف آفرید
عمارت معروف آفرید

عمارت آفرید ( با کادری مجرب و مدیریتی حرفه ای و عالی ) واقع در : خیابان سمیه ، نرسیده به ایرانشهر ، خیابان موسوی ، پلاک ۴۱ که همه روزه از ساعت ۷:۳۰ صبح تا ۲۳:۰۰ شب و روز های تعطیل از ۸:۳۰ صبح پذیرای مشتریان عزیز می باشد.