نگاهی گذرا بر تاریخچه برند معروف توشیبا

  • اشتراگ گذاری در شبکه های اجتماعی :

  • #
  • #
  • #

نگاهی گذرا بر تاریخچه برند معروف توشیبا 
 
از جمله برترین و معروف ترین شرکت های خوشه ای ژاپنی ، و همچنین چند ملیتی می توان به ، شرکت توشیبا اشاره کرد . در خصوص فعالیت های این برند مطرح در دنیا ، باید افزود که شرکت تو شیبا در زمینه های مختلف و گوناگون ، سیستم های برقی ، انواع تجهیزات پزشکی ، قطعات الکترونیکی ، لوازم خانگی ، انواع تجهیزات نور پردازی ، تجهیزات ارتباطاتی ، زیر ساخت های شهری و حتی صنعتی ، ابزار های روشنایی ، و در نهایت ارائه خدمات لجیستیک ، مشغول فعالیت می باشد . 
شرکت معروف توشیبا  در سال 1939 میلادی ، به جهت ادغام دو شرکت توکیو دنکی و شیبائورا ( که هر دو از برترین و پیشگامان صنعت برق در کشور ژاپن بودند ) ، به وجود آمد .  البته همانطور که خود نیز واقف بر این امر هستید ، قطعا فراز و نشیب های فراوانی در راه موفقیت این برند معروف بوده است . 




جالب است که بدانید ، در دهه های پایانی قرن نوزدهم در کشور ژاپن شرایط کسب و کار صنعتی ، اصلا مناسب نبود و چیزی نمانده بود تا این کشور ، تبدیل به مستعمره کشور های قدرتمند شود . حدود سال  1869 میلادی سیل عظیمی از واردات انواع ماشین های خارجی و حتی دیگر کالا ها ، به کشور ژاپن سرازیر شد که این امر ، اصلا به سود این کشور نبود . با این حال دولت جدید ژاپن نهایت سعی خود را کرد تا ، کشور را از این اوضاع وخیم نجات دهد ، و سرانجام در سال 1870‌ میلادی ، وزارت صنعت ژاپن تشکیل شد . که این وزارت ماهر ترین افراد را از مهندسان ، دانشمندان و حتی تکنسین های خارجی را وارد کشور کرد ، تا به مهندسان کشور ژاپن آموزش های لازم را بدهند . اما ، این تمام کار وزارت صنعت ژاپن نبود ، بلکه این وزارت متخصصان ژاپنی را نیز به کشور های دیگر فرستاد ، تا هم با تجهیزات و فناوری های روز آن زمان آشنا شوند ، و هم برترین و مناسب ترین نمونه های موجود را ، برای بهره بردن در صنایع داخلی بشناسند . 
سرانجام ماه عسل این آموزش ها و یادگیری ها ، برای اولین بار در شرکت  Tanaka seizo-sho تجلی یافت . در واقع کشور ژاپن با استفاده از ، متخصصان و نیرو های خارجی که وارد کشور کرده بود ، توانست به موفقیت های چشمگیری برسد ، از جمله این موفقیت ها می توان به توسعه اولین ژنراتور برق آبی در سال  1894اشاره کرد ‌. 
اما در خصوص ادامه مسیر برند معروف توشیبا باید ذکر کرد که ، با شروع جنگ جهانی اول دیگر شرکت های ژاپنی نمی توانستند از کشور های خارجی همچون آلمان و .. لوازم و دستگاه های مورد نیاز خود را تهیه کنند . به همین سبب شرکت های ژاپنی به داد یک دیگر رسیدند . در واقع بروز جنگ جهانی برای کشور ژاپن بسیار نتیجه خوبی داشت ، چرا که باعث شد این کشور به خودکفایی برسد . 
در بازه زمانی دو جنگ جهانی ، کشور ژاپن به موفقیت های بسیاری دست یافت و توانست وارد بازار های متعدد جهانی شود . و این موفقیت ها به دوران پس از جنگ جهانی دوم نیز ، ادامه یافت . شرکت معروف توشیبا ، همچون دیگر شرکت های مطرح دنیا ، در طول این سال ها علاوه بر موفقیت های چشمگیری که کسب کرده است ، دچار بحران هایی نیز شد که با مدیریت درست و برنامه ریزی مناسب ، توانست تمامی آن بحران ها را پشت سر بگذارد ‌. و به حیات پر قدرت خود ادامه دهد .

  • مرجع :https://www.mapstar.net/
  • برچسب ها : نگاهی گذرا بر تاریخچه برند معروف توشیبا

تعداد نظرات ثبت شده :0 نظر

فرم ارسال نظر
  • دیدگاه شما

  •  

آخرین اخبار (28 فروردین 1403)
با شرکت پدیده تولید کننده انواع پرده  آشنا شویم
با شرکت پدیده تولید کننده انواع پرده آشنا شویم

شرکت معتبر پدیده ، از تولید کننده های برتر و موفق انواع و اقسام پرده ها ، همچون : پرده زبرا ، پرده دومکانیزم ، پرده کرکره ، پرده دی کی ، پرده شید ساده ، اسکرین و بلک اوت ، می باشد .

طراحان می ‌گویند این 7 مدل تخته ‌دار می ‌توانند اتاق خواب شما را گران ‌قیمت جلوه دهند و همچنین برای فضای کوچک نیز مناسب هستند
طراحان می ‌گویند این 7 مدل تخته ‌دار می ‌توانند اتاق خواب شما را گران ‌قیمت جلوه دهند و همچنین برای فضای کوچک نیز مناسب هستند

من عاشق یک تخته سر بزرگ و روکش شده هستم! گرمای زیادی به اتاق می دهد و راه دیگری برای ترکیب الگو و بافت در فضا است. می توان آن را تافت کرد یا نه، و سر ناخن نیز کار می کند. هر دو روی تخت مناسب بسیار زیبا هستند.» طراح لیندسی آتاپاتو از LEB Interiors

چند روش برای ایجاد جداسازی در پلان طبقه باز
چند روش برای ایجاد جداسازی در پلان طبقه باز

وقتی صحبت از تعیین مناطق برای فضای داخلی شما به میان می آید، قطعاً اینجا مکانی برای شروع است و احتمالاً هزینه ای برای شما نخواهد داشت. چرخاندن پشتی صندلی ‌ها و مبل ‌ها به بقیه فضا راهی فوری برای علامت دادن به یک منطقه جداگانه است. چیدمان مجدد مبلمان برای ایجاد دقیق بخش های محصور شده ممکن است قوی ترین نکته برای تعریف مجدد یک چیدمان باز باشد.

کاغذ دیواری اصلان کالای پرطرفدار شرکت بهپاد
کاغذ دیواری اصلان کالای پرطرفدار شرکت بهپاد

شرکت معروف بهپاد ( دفتر و انبار مرکزی در جنوب تهران ) ، شرکتی پر تلاش و موفق می باشد که حدود سیزده سال است که ، در زمینه واردات انواع آلبوم های کاغذ دیواری فعالیت می کند . شرکت معتبر بهپاد ، همواره آلبوم هایی درجه یک و خاص را وارد می کند ، و خیلی سریع نیز آلبوم های خود را حراج و از رده خارج می نماید .

کاغذ دیواری لایف کالای زیبای شرکت آنا دکور
کاغذ دیواری لایف کالای زیبای شرکت آنا دکور

شرکت موفق آنا دکور ، شرکتی جوان ، پر انرژی ، سخت کوش و با روحیه بسیار بالا می باشد ، که در چند سال اخیر تاسیس شده است و بی شک ، آینده ای درخشان و موفق خواهد داشت .

پارکت لمینت گرندیور  GRANDEUR ، شرکت بازرگانی لایف دکور
پارکت لمینت گرندیور GRANDEUR ، شرکت بازرگانی لایف دکور

شرکت بازرگانی لایف دکور ، یکی از موفق ترین شرکت های تولید کننده پارکت لمینت می باشد . این شرکت معتبر ، در زمینه واردات آلبوم های کاغذ دیواری نیز ، فعالیت می کند و همواره محصولاتی با کیفیت و درجه یک وارد ، و در بازار عرضه می کند ‌.

عمارت معروف آفرید
عمارت معروف آفرید

عمارت آفرید ( با کادری مجرب و مدیریتی حرفه ای و عالی ) واقع در : خیابان سمیه ، نرسیده به ایرانشهر ، خیابان موسوی ، پلاک ۴۱ که همه روزه از ساعت ۷:۳۰ صبح تا ۲۳:۰۰ شب و روز های تعطیل از ۸:۳۰ صبح پذیرای مشتریان عزیز می باشد.

آلبوم کاغذ دیواری شرکت رویال آرت لوکس
آلبوم کاغذ دیواری شرکت رویال آرت لوکس

شرکت معتبر آرت ( شرکت رویال آرت لوکس چنل پاراتی ) ، از جمله شرکت های موفق وارد کننده آلبوم های کاغذ دیواری می باشد ، که همواره آلبوم هایی درجه یک ، با کیفیت و زیبا وارد و عرضه می کند .

آلبوم کاغذ دیواری فانتوم شرکت دیار دکور
آلبوم کاغذ دیواری فانتوم شرکت دیار دکور

شرکت معروف دیار دکور ، از موفق ترین و معتبر ترین شرکت های وارد کننده آلبوم های کاغذ دیواری ، می باشد که همواره محصولاتی بی نظیر و درجه یک وارد ، و در بازار عرضه می کند .

چند ایده شومینه نقاشی شده برای به روزرسانی دنج و مدرن
چند ایده شومینه نقاشی شده برای به روزرسانی دنج و مدرن

چه شومینه شما فضایی گرم به اتاق نشیمن شما اضافه کند یا به عنوان یک نقطه کانونی دنج در اتاق خواب شما باشد، همیشه منطقی است که به این ویژگی معماری لحظه ای بدرخشید. رنگ آمیزی شومینه راهی سریع برای انجام این کار است و در عین حال ظاهری مدرن به آن اضافه می کند و شخصیتی را القا می کند . تغییر شکل اغلب می تواند بسیار چشمگیر باشد .