معرفی Q9A نخستین گوشی الجی ۵ جی

  • اشتراگ گذاری در شبکه های اجتماعی :

  • #
  • #
  • #

نمایش برترین فروشگاههای موبایل در شهر شما...کلیک کنید

معرفی Q9A نخستین گوشی الجی ۵ جی

شرکت بزرگ ال جی سازنده ی انواع و اقسام لوازم الکتریکی می باشد که بسیار پرفروش و پرطرفدار بوده و در رقابت با دیگر شرکت های به نام است. این شرکت توانسته علاوه بر ساخت انواع تلویزیون و گوشی همراه، در ساخت دیگر لوازم برقی نیز سرامد باشد. ال جی در جدیدترین گوشی که به بازار عرضه کرده است توانسته گوی مسابقه و رقابت را از سایرین برباید و به دست بگیرد. شرکت ال جی گوشی همراهی تحت عنوان کیو ۹ ای به بازار روانه کرده که دارای قابلیت های فراوانی می باشد. این گوشی همراه دارای صفحه نمایشگر ۶.۱ اینچی می باشد و بسیار پروضوح و شفاف است.
صفحه نمایشگر ان دارای رزولوشن و پیکسل بالا بوده و بسیار قابلیت تاچ خوبی دارد، و نور و روشنایی بسیار قابل قبولی دارد که حتی در نور خورشید هم صفحه کاملا نمایان است.
حافظه ی داخلی این گوشی بسیار زیبا ۱۲۸ گیگابایت است و می تواند در خود رم چند گیگابایتی نیز جا دهد. پردازنده ی مرکزی این گوشی هشت هسته ای بوده و بسیار پرقدرت است.
در نظر داشته باشید که به هنگام خرید و انداختن سیم کارت در ان ، رجیستری را انجام دهید تا با خیال راحت از گوشی خود استفاده کنید، هم چنین باید این نکته را نیز متذکر شد که بهتر است برای گوشی خود قابی را تهیه کنید تا از ضربات وارده بر ان جلوگیری کرده و به گوشی اسیبی نرسد. هم چنین صفحه نمایشگر باید توسط گلس پوشیده شود تا خط و خشی بر روی ان نیفتد.
سیستم عامل ان ، اندروید است و مدل ان ۱۰ به بالا است و تنها یک سیم کارت می خورد، این سیستم عامل بسیار برای این گوشی مناسب و مفید است. عمر باتری این گوشی طولانی است و می تواند به خوبی شارژ را حفظ کند و اگر از اپلیکیشن های سنگین هم استفاده کنید، موردی نخواهد داشت و می تواند به خوبی ساپورت کند، در صورت شارژ در داخل جعبه ی این گوشی علاوه بر دفترچه راهنما ، کابل شارژ نیز هست که می توانید از ان استفاده کنید، هم چنین دارای هندزفری مخصوص نیز می باشد که توسط ان می توانید به موسیقی گوش دهید.
 در این گوشی انواع اپلیکیشن های بازی و برنامه های مختلف قابل نصب هستند اما بهتر است به جای دانلود از اینترنت، از گوگل پلی استور استفاده کنید تا در امنیت کامل این برنامه ها را دانلود کنید.
این گوشی تراشه ای از جنس خازنی دارد و مجهز به جی پی اس است ، هم چنین به بلوتوث، وایرلس متصل است. هم چنین می توان گفت که قطب نما دارد و می تواند فشار و ضربان قلب را بسنجد.
دوربین این گوشی بسیار با کیفیت است، دو دوربین در قسمت پشتی ان وجود دارد که یکی ۱۶ و دیگری ۱۲ مگاپیکسل است و بسیار پروضوح عکس برداری و فیلم برداری می کند و قابلیت دید در شب را نیز دارد.
دوربین سلفی ان نیز ۱۲مگاپیکسل بوده و عکس های فوق العاده زیبایی می توان با ان انداخت.
دارای اسپیکر استریو بوده و صداها را به صورت دالبی اتموس پخش می کند، که این اسپیکر ها در کناره ی گوشی قرار دارند، هم چنین این گوشی قابلیت ۴ جی و هم چنین تکنولوژی ارتباطی جدید ۵ جی را نیز دارد.
هم چنین تمامی شبکه های اجتماعی را می توان در ان نصب کرد و با سرعت اینترنتی بی نظیر در این شبکه ها بود و به راحتی می توان انواع و اقسام فایل ها را با سرعت دانلود کنید.
در ضمن باید یاد اور شد که باتری این گوشی از نوع لیتیوم یون است، درنتیجه بایستی از ان مراقبت به عمل اورد ، چرا که قابل تعویض نخواهد بود.

  • مرجع :https://www.mapstar.net/
  • برچسب ها : معرفی Q9A نخستین گوشی الجی ۵ جی

تعداد نظرات ثبت شده :0 نظر

فرم ارسال نظر
  • دیدگاه شما

آخرین اخبار (6 اردیبهشت 1403)
آلبوم کاغذ دیواری R2 شرکت وال دکو
آلبوم کاغذ دیواری R2 شرکت وال دکو

شرکت بسیار جوان و فعال وال دکو ( دفتر و انبار مرکزی : شرق تهران ، خیابان اتحاد ) ، فعالیت خود را از حدود پانزده سال اخیر ، آغاز کرده و طی این سال ها آلبوم هایی درجه یک و خاص وارد و در بازار پخش نموده است .

کافه رستوران پرطرفدار بین المللی والو لانژ
کافه رستوران پرطرفدار بین المللی والو لانژ

کافه رستوران محبوب و زیبای والو لانژ ( با کادری مجرب و مدیریتی حرفه ای و عالی ) واقع در : شهرک غرب ، بلوار دادمان ، بلوار درختی ، مجتمع مادر ، طبقه ۶ ، از جمله پر طرفدار ترین کافه رستوران های پایتخت می باشد که ، همه روزه از ساعت ۱۲:۰۰ ظهر تا ۲۴:۰۰ شب پذیرای عموم مشتریان می باشد .

آلبوم کربن ( جلد دوم ) شرکت اکستریم والز
آلبوم کربن ( جلد دوم ) شرکت اکستریم والز

شرکت معتبر و معروف اکستریم والز ، یکی از موفق ترین و بروز ترین شرکت های فعال تامین کننده محصولات دکوراسیون ، در ایران می باشد که همواره تمام فنون مدیریت و واردات را ، به طور تمام و کمال رعایت می کند .

آلبوم کاغذ دیواری پنتون شرکت بنتلی
آلبوم کاغذ دیواری پنتون شرکت بنتلی

شرکت موفق و معتبر بنتلی ، از جمله معروف ترین شرکت های وارد کننده آلبوم های کاغذ دیواری می باشد که ، همواره محصولاتی درجه یک و بی نظیر ، وارد و در بازار عرضه می کند .

چند ایده دکور راهرو که دیوارهای خالی شما را پر از شخصیت می کند
چند ایده دکور راهرو که دیوارهای خالی شما را پر از شخصیت می کند

هنگام تزئین خانه، احتمالاً بیشتر وقت خود را در آشپزخانه، اتاق نشیمن، اتاق خواب و سایر قسمت های اصلی می گذرانید. اما جزئیات کوچک نیز نقش مهمی در ایجاد احساس کامل در خانه شما دارند، که به ویژه در مورد راهروهای شما صادق است - چه راهروهای ورودی و چه راهروهای راهرو. در حالی که راهروها اغلب در مورد دکوراسیون به کار می آیند، اما این فضاهای ورودی و میانی اتاق های شما و در نتیجه کل خانه شما را به هم گره می زند. چیزی به سادگی یک چاپ کوچک یا یک نیمکت ذخیره سازی می تواند به این منطقه نادیده گرفته شده شخصیت

آیا خوردن هویج یا نوشیدن آب هویج فواید بیشتری برای سلامتی دارد؟
آیا خوردن هویج یا نوشیدن آب هویج فواید بیشتری برای سلامتی دارد؟

هویج به طور طبیعی شیرین و سرشار از ویتامین ها و مواد معدنی است. بنابراین، دریافت دوز غلیظ هویج با آب‌گیری آنها فقط برای شما مفید است، درست است؟

چند صندلی راحت که برای فضاهای کوچک دوست داریم
چند صندلی راحت که برای فضاهای کوچک دوست داریم

وقتی صحبت از زندگی در فضای کوچک به میان می آید ، همه چیز به این است که از متراژ مربعی که در اختیار دارید حداکثر استفاده را ببرید. برای انجام صحیح این کار، مهم است که با قطعاتی که وارد فضای خود می کنید هوشمند باشید. احتمالاً ضروری ترین مبلمانی که به خانه خود می آورید، بزرگ یا کوچک، صندلی شما است. از مبل‌ ها گرفته تا صندلی‌ های غذاخوری ، نشیمنگاه مناسب مهم‌ تر از آن چیزی است که فکر می ‌کنید.

پنل های کامپوزیت MP شرکت دکووال
پنل های کامپوزیت MP شرکت دکووال

شرکت معتبر و موفق دکووال ، بزرگ ترین و اولین تولید کننده پنل های دیوارپوش کامپوزیت و همچنین پنل های سه بعدی تمام چرم ، در ایران می باشد .

 آلبوم کاغذ دیواری پر طرفدار SEE محصول شرکت مدا
آلبوم کاغذ دیواری پر طرفدار SEE محصول شرکت مدا

شرکت معتبر و قدیمی مدا ، یکی از برترین و موفق ترین شرکت های وارد کننده آلبوم های کاغذ دیواری می باشد ، که همواره محصولاتی بی نظیر و با کیفیت را وارد و در بازار عرضه می کند .

پارکت لمینت باربادوس شرکت وپال
پارکت لمینت باربادوس شرکت وپال

شرکت معتبر وپال فلور ، شرکتی موفق و معروف است که چیزی حدود ده سال می باشد که در زمینه تولید پارکت لمینت ، فعالیت می کند ( دفتر و انبار مرکزی : تبریز . لازم‌ به ذکر است که شرکت وپال فلو ، در تهران نیز دارای دفتر فعالی می باشد ) .