قابلیت های بی نظیر و شگفت انگیز سامسونگ a51

  • اشتراگ گذاری در شبکه های اجتماعی :

  • #
  • #
  • #

نمایش برترین فروشگاههای موبایل اطراف منزلتان...کلیک کنید

قابلیت های بی نظیر و شگفت انگیز سامسونگ a51

هنگامی که شما قصد خرید یک گوشی پر کاربرد و عالی را برای خود یا خانواده تان دارید ، شاید اندکی قبل از خرید به تحقیق و تفحص در بازار گوشی های موبایل مشغول شوید و یا حتی از طریق انواع مختلف سایت ها ، با گوشی های به روز و پر کاربرد و مناسب آشنا شوید . این تحقیق و تفحص و آشنا شدن شما با انواع گوشی های همراه مزیت های فراوانی همچون ، مقایسه امکانات ، قیمت ، شکل و اندازه و رنگ و ... را برای شما دارد . که در نهایت منجر به خرید یک گوشی خاص و به صرفه برای شما یا خانواده تان می شود .
اما اگر از جمله افرادی هستید که تمایل دارید گوشی همراه تان ، گوشی تک و خاص در نوع خود باشد ، پیشنهاد من به شما گوشی های هوشمند شرکت سامسونگ مدل a51 است . گوشی هایی که در میان رقیبان خود ، سربلند و پیروز همچون گذشته هستند . و در رنگ های مشکی ، سفید ، آبی و صورتی در بازار متناسب با هر سلیقه و سنی  موجود می باشند .
از دیگر امکانات گوشی هوشمند a51 سامسونگ می توان به دو سیم کارت بودن آن اشاره کرد که اگر شما دارای دو سیم کارت هستید دیگر لازم نیست که حتما دو گوشی نیز داشته  باشید . و مهم تر اینکه شبکه ارتباطی گوشی های مدل a51 , G4 است .
اکثر افراد هنگام خرید گوشی همراه ، به این مورد که حافظه داخلی گوشی تا چه اندازه است ، بسیار دقت می کنند ، چرا که هرچه حافظه گوشی همراهی که  خریداری می کنند بیشتر باشد ، آنان می توانند عکس ، موزیک ، یا انواع و اقسام فایل ها و برنامه ها را در گوشی همراه خود داشته  باشند و تازه باز هم فضای خالی زیادی موجود باشد. گوشی های هوشمند a51 سامسونگ دارای حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایت هستند و شما با خیالی راحت می توانید هر برنامه یا فایلی را در گوشی خود نگهداری یا نصب کنید .و همچنین دارای شش گیگا بایت حافظه رم است . که هر اندازه که آن را پر از فایل ها و ویدیو ها و برنامه های مختلف کنید باز دارای فضای کافی برای برنامه های دیگر هست.

از دیگر مواردی که هنگام خرید گوشی برای خریداران مهم و حیاتی است ، کیفیت دوربین آن است ، فرض کنید قصد گرفتن یک عکس خوب در منظره ای زیبا یا حتی گرفتن یک عکس خانوادگی خوب را دارید ، هر چه که کیفیت دوربین شما بالاتر باشد ، قطعا عکس شما زیباتر و با کیفیت تر خواهد افتاد ، گوشی های هوشمند سامسونگ مدل a51 این امکان را برای شما فراهم می کنند تا عکس هایی زیبا و خاطر انگیز بیندازید چرا که دوربین این گوشی ۴۸ مگاپیکسل است  و زیبایی به خصوصی را به عکس های شما می بخشد .
و نیز اوقاتی پیش می آید که شما قصد گرفتن یک سلفی خوب را دارید ، جالب است که بدانید دوربین سلفی این گوشی ها ۳۲ مگاپیکسل است ،و شما با خیالی راحت می توانید در هر جا یک عکس سلفی خوب و با کیفیت بگیرید .
گوشی های سامسونگ a51 دارای باتری های لیتیوم پلیمری هستند که اگر شما از طرفداران پر و پا قرص دنیای گوشی ها باشید ، با خیالی راحت این گوشی را تهیه می کنید چرا که در نوع خودت بسیار با کیفیت و خوب هستند و همچون باتری های نیکلی زود از کار نمی افتند .
از دیگر قابلیت های موجود گوشی های سامسونگ مدل a51  می توان به دارا بودن فلش LED و پانوراما و همچنین HDR  اشاره کرد.

  • مرجع :https://www.mapstar.net/
  • برچسب ها : قابلیت های بی نظیر و شگفت انگیز سامسونگ a51

تعداد نظرات ثبت شده :1 نظر

فرم ارسال نظر
  • دیدگاه شما

  •  

  • #

    جلال

    حتما اگر بیاد گووشی a51 میخرم

    1399/05/16

آخرین اخبار (30 فروردین 1403)
پارکت لمینت باربادوس شرکت وپال
پارکت لمینت باربادوس شرکت وپال

شرکت معتبر وپال فلور ، شرکتی موفق و معروف است که چیزی حدود ده سال می باشد که در زمینه تولید پارکت لمینت ، فعالیت می کند ( دفتر و انبار مرکزی : تبریز . لازم‌ به ذکر است که شرکت وپال فلو ، در تهران نیز دارای دفتر فعالی می باشد ) .

معرفی شرکت راد پویش کار ، تولید کننده انواع پرده
معرفی شرکت راد پویش کار ، تولید کننده انواع پرده

شرکت معتبر راد پویش کار ( طراحی ، چاپ صنعتی ، و تولید انواع و اقسام پرده مدرن ) از معروف ترین تولید کننده های انواع پرده می باشد که در این زمینه ، بسیار موفق بوده و همواره جنسی عالی و درجه یک تولید و در بازار عرضه نموده است .

با شرکت پدیده تولید کننده انواع پرده  آشنا شویم
با شرکت پدیده تولید کننده انواع پرده آشنا شویم

شرکت معتبر پدیده ، از تولید کننده های برتر و موفق انواع و اقسام پرده ها ، همچون : پرده زبرا ، پرده دومکانیزم ، پرده کرکره ، پرده دی کی ، پرده شید ساده ، اسکرین و بلک اوت ، می باشد .

طراحان می ‌گویند این 7 مدل تخته ‌دار می ‌توانند اتاق خواب شما را گران ‌قیمت جلوه دهند و همچنین برای فضای کوچک نیز مناسب هستند
طراحان می ‌گویند این 7 مدل تخته ‌دار می ‌توانند اتاق خواب شما را گران ‌قیمت جلوه دهند و همچنین برای فضای کوچک نیز مناسب هستند

من عاشق یک تخته سر بزرگ و روکش شده هستم! گرمای زیادی به اتاق می دهد و راه دیگری برای ترکیب الگو و بافت در فضا است. می توان آن را تافت کرد یا نه، و سر ناخن نیز کار می کند. هر دو روی تخت مناسب بسیار زیبا هستند.» طراح لیندسی آتاپاتو از LEB Interiors

چند روش برای ایجاد جداسازی در پلان طبقه باز
چند روش برای ایجاد جداسازی در پلان طبقه باز

وقتی صحبت از تعیین مناطق برای فضای داخلی شما به میان می آید، قطعاً اینجا مکانی برای شروع است و احتمالاً هزینه ای برای شما نخواهد داشت. چرخاندن پشتی صندلی ‌ها و مبل ‌ها به بقیه فضا راهی فوری برای علامت دادن به یک منطقه جداگانه است. چیدمان مجدد مبلمان برای ایجاد دقیق بخش های محصور شده ممکن است قوی ترین نکته برای تعریف مجدد یک چیدمان باز باشد.

کاغذ دیواری اصلان کالای پرطرفدار شرکت بهپاد
کاغذ دیواری اصلان کالای پرطرفدار شرکت بهپاد

شرکت معروف بهپاد ( دفتر و انبار مرکزی در جنوب تهران ) ، شرکتی پر تلاش و موفق می باشد که حدود سیزده سال است که ، در زمینه واردات انواع آلبوم های کاغذ دیواری فعالیت می کند . شرکت معتبر بهپاد ، همواره آلبوم هایی درجه یک و خاص را وارد می کند ، و خیلی سریع نیز آلبوم های خود را حراج و از رده خارج می نماید .

کاغذ دیواری لایف کالای زیبای شرکت آنا دکور
کاغذ دیواری لایف کالای زیبای شرکت آنا دکور

شرکت موفق آنا دکور ، شرکتی جوان ، پر انرژی ، سخت کوش و با روحیه بسیار بالا می باشد ، که در چند سال اخیر تاسیس شده است و بی شک ، آینده ای درخشان و موفق خواهد داشت .

پارکت لمینت گرندیور  GRANDEUR ، شرکت بازرگانی لایف دکور
پارکت لمینت گرندیور GRANDEUR ، شرکت بازرگانی لایف دکور

شرکت بازرگانی لایف دکور ، یکی از موفق ترین شرکت های تولید کننده پارکت لمینت می باشد . این شرکت معتبر ، در زمینه واردات آلبوم های کاغذ دیواری نیز ، فعالیت می کند و همواره محصولاتی با کیفیت و درجه یک وارد ، و در بازار عرضه می کند ‌.

عمارت معروف آفرید
عمارت معروف آفرید

عمارت آفرید ( با کادری مجرب و مدیریتی حرفه ای و عالی ) واقع در : خیابان سمیه ، نرسیده به ایرانشهر ، خیابان موسوی ، پلاک ۴۱ که همه روزه از ساعت ۷:۳۰ صبح تا ۲۳:۰۰ شب و روز های تعطیل از ۸:۳۰ صبح پذیرای مشتریان عزیز می باشد.

آلبوم کاغذ دیواری شرکت رویال آرت لوکس
آلبوم کاغذ دیواری شرکت رویال آرت لوکس

شرکت معتبر آرت ( شرکت رویال آرت لوکس چنل پاراتی ) ، از جمله شرکت های موفق وارد کننده آلبوم های کاغذ دیواری می باشد ، که همواره آلبوم هایی درجه یک ، با کیفیت و زیبا وارد و عرضه می کند .