شرکت آکام و QR Code آلبوم فی یستا

  • اشتراگ گذاری در شبکه های اجتماعی :

  • #
  • #
  • #
شرکت آکام و QR Code آلبوم فی یستا
 
 


شرکت معتبر آکام ، در گذشته با شرکت مدکس ، دیاموند و تاپ‌ دکور در یک مجموعه بزرگ‌ ، به صورت هلدینگ فعالیت می کردند و در تمامی این سال ها فعالیت بسیار خوبی را با یک دیگر داشته اند ، به طوری که شوک شدیدی در بازار قدیمی و سنتی دکوراسیون داخلی ایران ، داشت . تا آن که حدود ۷ سال پیش این چند شرکت از یک دیگر جدا شدند و یکی از شرکا ، شرکت آکام را تاسیس کرد .
 
شرکت معروف آکام ، در طول سال های گذشته فعالیت بسیار منظم و خوبی داشته است و بر قوانین صنف تزئینات نیز ، بسیار حساسیت داشته و دارد .
 
از جمله آلبوم های این شرکت موفق ، می توان به :
۱ / آلبوم کاغذ دیواری بونیتا ،
۲ / آلبوم کاغذ دیواری السید ،
۳ / آلبوم کاغذ دیواری فی یستا اشاره کرد .
 
نکته ای که باید در این خصوص ذکر کرد ، این امر است که : شرکت آکام استراتژی خود را بر پایه عرضه نمودن محصولاتی جدید و نوآورانه ، بنا نهاده و به همین سبب آلبوم های قدیمی خود را به تدریج حراج می نماید و در نهایت آن ها را ، از رده خارج می کند و سپس آلبوم های کاغذ دیواری جدید و بروزی را وارد و در بازار عرضه می نماید .
 
در واقع ، به علت آن که بازار دکوراسیون داخلی و تزئینات ایران ، وابستگی شدیدی به دلار دارد و قیمت دلار هم دارای نوسان زیادی است ، این امکان وجود دارد که شرکتی آلبومی را زمانی تهیه کند که قیمت دلار به شدت بالاست ، و درست در زمان فروش آلبوم ، قیمت دلار کاهش یابد به صورتی که آن شرکت ، ضرر زیادی را متحمل شود ، و جز حراج آلبوم چاره دیگری نداشته باشد .
 
البته مسئله دلار ، تنها یکی از مشکلات شرکت های وارد کننده می باشد ، و این شرکت ها با مشکلات بسیار دیگری مانند : عدم حمایت دولت از شرکت ها ، تعلق نگرفتن ارز دولتی برای واردات آلبوم های کاغذ دیواری به علت کالای لوکس محسوب شدن آنان ، تعرفه های بسیار زیاد گمرک ، مالیات های سنگین ، و .... مواجه هستند .
 
با این وجود ، شرکت های وارد کننده همواره باید تلاش کنند که محصولات خود را با پشتوانه عالی تامین نمایند ، و از عدم خوردن آن ها جلوگیری کنند ، چرا که در صورتی که کالایی مملو از کد های عدم شود ، در این صورت دیگر فروشگاه ها آن کالا را ، به مشتریان خود ارائه نمی دهند ، به این علت که ممکن است مشتری کدی را بپسندد و آن کد موجود نباشد و این از حوصله مشتری و مغازه داران خارج است .
 
اینک شرکت معتبر آکام ، در راستای توسعه خدمات و همچنین کمک به انتخاب نمودن محصولات کاغذ دیواری توسط مشتری ، بر روی پوستر های کاغذ دیواری در سری جدید آلبوم فی یستا ، QR Code چاپ نموده است که مشتریان و همچنین همکاران عزیز می توانند این بارکد را با استفاده از موبایل خود اسکن نمایند ، و در فضای سه بعدی داخل منزل ، نمونه اجرا شده هر طرح کاغذ دیواری را مشاهده نمایند تا خریدی بهتر داشته باشند . 
 
وبسایت مپ استار ، ضمن آرزوی موفقیت برای شرکت آکام ، با رصد بسیار دقیق و موشکافانه بازار دکوراسیون داخلی ایران ، از شرکت های پخش ، شرکت های وارد کننده ، و فروشگاه ها حمایت می کند . این وبسایت به هر فروشگاه صفحه ای اختصاصی ارائه می دهد تا محصولات خود را در آن ثبت نمایند ، و راحت تر با مشتریان خود ارتباط برقرار کنند .
 
کدام فروشگاه ها در شهر شما ، محصولات شرکت آکام را ارائه می دهند ؟ کلیک کنید .
  • مرجع :
  • برچسب ها : شرکت آکام و QR Code آلبوم فی یستا

تعداد نظرات ثبت شده :0 نظر

فرم ارسال نظر
  • دیدگاه شما

آخرین اخبار (6 اردیبهشت 1403)
آلبوم کاغذ دیواری R2 شرکت وال دکو
آلبوم کاغذ دیواری R2 شرکت وال دکو

شرکت بسیار جوان و فعال وال دکو ( دفتر و انبار مرکزی : شرق تهران ، خیابان اتحاد ) ، فعالیت خود را از حدود پانزده سال اخیر ، آغاز کرده و طی این سال ها آلبوم هایی درجه یک و خاص وارد و در بازار پخش نموده است .

کافه رستوران پرطرفدار بین المللی والو لانژ
کافه رستوران پرطرفدار بین المللی والو لانژ

کافه رستوران محبوب و زیبای والو لانژ ( با کادری مجرب و مدیریتی حرفه ای و عالی ) واقع در : شهرک غرب ، بلوار دادمان ، بلوار درختی ، مجتمع مادر ، طبقه ۶ ، از جمله پر طرفدار ترین کافه رستوران های پایتخت می باشد که ، همه روزه از ساعت ۱۲:۰۰ ظهر تا ۲۴:۰۰ شب پذیرای عموم مشتریان می باشد .

آلبوم کربن ( جلد دوم ) شرکت اکستریم والز
آلبوم کربن ( جلد دوم ) شرکت اکستریم والز

شرکت معتبر و معروف اکستریم والز ، یکی از موفق ترین و بروز ترین شرکت های فعال تامین کننده محصولات دکوراسیون ، در ایران می باشد که همواره تمام فنون مدیریت و واردات را ، به طور تمام و کمال رعایت می کند .

آلبوم کاغذ دیواری پنتون شرکت بنتلی
آلبوم کاغذ دیواری پنتون شرکت بنتلی

شرکت موفق و معتبر بنتلی ، از جمله معروف ترین شرکت های وارد کننده آلبوم های کاغذ دیواری می باشد که ، همواره محصولاتی درجه یک و بی نظیر ، وارد و در بازار عرضه می کند .

چند ایده دکور راهرو که دیوارهای خالی شما را پر از شخصیت می کند
چند ایده دکور راهرو که دیوارهای خالی شما را پر از شخصیت می کند

هنگام تزئین خانه، احتمالاً بیشتر وقت خود را در آشپزخانه، اتاق نشیمن، اتاق خواب و سایر قسمت های اصلی می گذرانید. اما جزئیات کوچک نیز نقش مهمی در ایجاد احساس کامل در خانه شما دارند، که به ویژه در مورد راهروهای شما صادق است - چه راهروهای ورودی و چه راهروهای راهرو. در حالی که راهروها اغلب در مورد دکوراسیون به کار می آیند، اما این فضاهای ورودی و میانی اتاق های شما و در نتیجه کل خانه شما را به هم گره می زند. چیزی به سادگی یک چاپ کوچک یا یک نیمکت ذخیره سازی می تواند به این منطقه نادیده گرفته شده شخصیت

آیا خوردن هویج یا نوشیدن آب هویج فواید بیشتری برای سلامتی دارد؟
آیا خوردن هویج یا نوشیدن آب هویج فواید بیشتری برای سلامتی دارد؟

هویج به طور طبیعی شیرین و سرشار از ویتامین ها و مواد معدنی است. بنابراین، دریافت دوز غلیظ هویج با آب‌گیری آنها فقط برای شما مفید است، درست است؟

چند صندلی راحت که برای فضاهای کوچک دوست داریم
چند صندلی راحت که برای فضاهای کوچک دوست داریم

وقتی صحبت از زندگی در فضای کوچک به میان می آید ، همه چیز به این است که از متراژ مربعی که در اختیار دارید حداکثر استفاده را ببرید. برای انجام صحیح این کار، مهم است که با قطعاتی که وارد فضای خود می کنید هوشمند باشید. احتمالاً ضروری ترین مبلمانی که به خانه خود می آورید، بزرگ یا کوچک، صندلی شما است. از مبل‌ ها گرفته تا صندلی‌ های غذاخوری ، نشیمنگاه مناسب مهم‌ تر از آن چیزی است که فکر می ‌کنید.

پنل های کامپوزیت MP شرکت دکووال
پنل های کامپوزیت MP شرکت دکووال

شرکت معتبر و موفق دکووال ، بزرگ ترین و اولین تولید کننده پنل های دیوارپوش کامپوزیت و همچنین پنل های سه بعدی تمام چرم ، در ایران می باشد .

 آلبوم کاغذ دیواری پر طرفدار SEE محصول شرکت مدا
آلبوم کاغذ دیواری پر طرفدار SEE محصول شرکت مدا

شرکت معتبر و قدیمی مدا ، یکی از برترین و موفق ترین شرکت های وارد کننده آلبوم های کاغذ دیواری می باشد ، که همواره محصولاتی بی نظیر و با کیفیت را وارد و در بازار عرضه می کند .

پارکت لمینت باربادوس شرکت وپال
پارکت لمینت باربادوس شرکت وپال

شرکت معتبر وپال فلور ، شرکتی موفق و معروف است که چیزی حدود ده سال می باشد که در زمینه تولید پارکت لمینت ، فعالیت می کند ( دفتر و انبار مرکزی : تبریز . لازم‌ به ذکر است که شرکت وپال فلو ، در تهران نیز دارای دفتر فعالی می باشد ) .