ساعت های هوشمند دوربین دار واچ فول

  • اشتراگ گذاری در شبکه های اجتماعی :

  • #
  • #
  • #

نمایش برترین فروشگاههای موبایل در شهر شما...کلیک کنید

ساعت های هوشمند دوربین دار واچ فول


امروزه از ساعت هوشمند استفاده های زیادی می شود و اغلب افراد که بسیار مشغول و پرکار هستند و نمی توانند هر دفعه به گوشی همراه خود مراجعه کنند، می توانند با داشتن ساعت هوشمند بر مچ دست خود از تمامی تماس ها و پیام های خود اطلاع پیدا کنند، این ساعت های هوشمند هر کدام ویژگی های به خصوصی دارند که می توانند نیاز های کاربران را برطرف کند.
این ساعت های هوشمند در مدل های مختلف و تحت نظر شرکت های مختلفی تولید می شوند برای مثال می توان ساعت هوشمند ۴ شیائومی را معرفی کرد که بسیار منحصر بفرد است و اغلب افراد ان را تهیه می کنند این ساعت هوشمند، ۲۲ گرم وزن دارند و در عمق ۶۰ متری در اب نیز کار می کند و کاملا ضد اب است و اسیبی به ان نمی رسد، بند این ساعت هوشمند سیلیکونی است که اصلا به دست اسیبی نمی رساند و ان را اذیت نمی کند، صفحه نمایشگر ان کاملا رنگی است و رزولوشن و پیکسل بالایی دارد و از قدرت تاچ خوبی نیز برخوردار است، اندازه ی ان ۱.۵ اینچ بوده و برای فعالیت های ورزشی نیز متناسب است و دارای قابلیت گام شمار و سنجش ضربان قلب می باشد، و هم چنین کنترل خواب هم هست که با کیفیت این فعالیت ها را انجام می دهد.
شیشه ی صفحه نمایشگر ان ضد خش و ضد ضربه می باشد و دارای سیستم عامل اندروید است که قابلیت ارتقا نیز دارد. حافظه ی داخلی ان ۵۱۲ گیگابایت بوده که رم مموری ۱۶ گیگابایت نیز در این گجت جا می شود. تمامی نوتفیکیشن های شبکه های اجتماعی را می توان از طریق ان دریافت کرد و در حالی که گوشی در دسترس شما نباشد می توانید این پیام ها را دریافت و از ان ها مطلع شوید.
رنگ های ان مشکی، قهوه ای ، ابی و نارنجی می باشد که می توانید با توجه به سلیقه خود انتخاب کنید، از دیگر ساعت های هوشمند که قیمت مناسبی نیز دارد، آنر ۵ می باشد که بند ان سیلیکونی و دارای سگک می باشد و بسیار مناسب مچ دست است و ان را اذیت نمی کند، تاچ ان پر قدرت است ، سیستم عامل ان اختصاصی بوده و هم برای ای او اس و هم برای اندروید مورد استفاده قرار می گیرد. از دیگر قابلیت های شگفت انگیز این گجت ، وجود پایش خواب، سنجش ضربان قلب، گام شمار، شتاب سنج شش محوره، حسگر مادون قرمز می باشد.
از رنگ های بند این ساعت می توان به سورمه ای ، صورتی، مشکی و خاکستری اشاره کرد، که می توانید با توجه به سلیقه تان ان را انتخاب و یا تعویض کنید. جی پی اس و رادیو ندارد اما مجهز به بلوتوث است.
عمر باتری ان مفید می باشد و می تواند به طور استفاده ی مداوم چیزی حدود، ۱۴ روز شارژ ان را نگه دارد و در حالی که در حالت استند بای می باشد حدود ، ۲۰ روز می تواند شارژ را نگه دارد.
جنس باتری ان لیتیوم یون است و غیر قابل تعویض می باشد، و فریم دور صفحه نمایشگر ان الومینیومی می باشد. این ساعت هوشمند در خود سیم کارت جا نمی دهد ، و به همین جهت نمی تواند به اینترنت متصل شود.
مشخصات این ساعت هوشمند بسیار قابل توجه کاربران و خریداران گجت می باشد، و از لحاظ قیمتی هم طرفداران زیادی دارد و اغلب ورزشکاران ان را تهیه می کنند.
صفحه نمایشگر ان در حالتی که کاربر بخواهد روشن خواهد بود و می توان ان را به تنظیمات کارخانه برگرداند تا انرژی مورد استفاده گجت کمتر شود.

  • مرجع :
  • برچسب ها : ساعت های هوشمند دوربین دار واچ فول

تعداد نظرات ثبت شده :0 نظر

فرم ارسال نظر
  • دیدگاه شما

آخرین اخبار (31 فروردین 1403)
پارکت لمینت باربادوس شرکت وپال
پارکت لمینت باربادوس شرکت وپال

شرکت معتبر وپال فلور ، شرکتی موفق و معروف است که چیزی حدود ده سال می باشد که در زمینه تولید پارکت لمینت ، فعالیت می کند ( دفتر و انبار مرکزی : تبریز . لازم‌ به ذکر است که شرکت وپال فلو ، در تهران نیز دارای دفتر فعالی می باشد ) .

معرفی شرکت راد پویش کار ، تولید کننده انواع پرده
معرفی شرکت راد پویش کار ، تولید کننده انواع پرده

شرکت معتبر راد پویش کار ( طراحی ، چاپ صنعتی ، و تولید انواع و اقسام پرده مدرن ) از معروف ترین تولید کننده های انواع پرده می باشد که در این زمینه ، بسیار موفق بوده و همواره جنسی عالی و درجه یک تولید و در بازار عرضه نموده است .

با شرکت پدیده تولید کننده انواع پرده  آشنا شویم
با شرکت پدیده تولید کننده انواع پرده آشنا شویم

شرکت معتبر پدیده ، از تولید کننده های برتر و موفق انواع و اقسام پرده ها ، همچون : پرده زبرا ، پرده دومکانیزم ، پرده کرکره ، پرده دی کی ، پرده شید ساده ، اسکرین و بلک اوت ، می باشد .

طراحان می ‌گویند این 7 مدل تخته ‌دار می ‌توانند اتاق خواب شما را گران ‌قیمت جلوه دهند و همچنین برای فضای کوچک نیز مناسب هستند
طراحان می ‌گویند این 7 مدل تخته ‌دار می ‌توانند اتاق خواب شما را گران ‌قیمت جلوه دهند و همچنین برای فضای کوچک نیز مناسب هستند

من عاشق یک تخته سر بزرگ و روکش شده هستم! گرمای زیادی به اتاق می دهد و راه دیگری برای ترکیب الگو و بافت در فضا است. می توان آن را تافت کرد یا نه، و سر ناخن نیز کار می کند. هر دو روی تخت مناسب بسیار زیبا هستند.» طراح لیندسی آتاپاتو از LEB Interiors

چند روش برای ایجاد جداسازی در پلان طبقه باز
چند روش برای ایجاد جداسازی در پلان طبقه باز

وقتی صحبت از تعیین مناطق برای فضای داخلی شما به میان می آید، قطعاً اینجا مکانی برای شروع است و احتمالاً هزینه ای برای شما نخواهد داشت. چرخاندن پشتی صندلی ‌ها و مبل ‌ها به بقیه فضا راهی فوری برای علامت دادن به یک منطقه جداگانه است. چیدمان مجدد مبلمان برای ایجاد دقیق بخش های محصور شده ممکن است قوی ترین نکته برای تعریف مجدد یک چیدمان باز باشد.

کاغذ دیواری اصلان کالای پرطرفدار شرکت بهپاد
کاغذ دیواری اصلان کالای پرطرفدار شرکت بهپاد

شرکت معروف بهپاد ( دفتر و انبار مرکزی در جنوب تهران ) ، شرکتی پر تلاش و موفق می باشد که حدود سیزده سال است که ، در زمینه واردات انواع آلبوم های کاغذ دیواری فعالیت می کند . شرکت معتبر بهپاد ، همواره آلبوم هایی درجه یک و خاص را وارد می کند ، و خیلی سریع نیز آلبوم های خود را حراج و از رده خارج می نماید .

کاغذ دیواری لایف کالای زیبای شرکت آنا دکور
کاغذ دیواری لایف کالای زیبای شرکت آنا دکور

شرکت موفق آنا دکور ، شرکتی جوان ، پر انرژی ، سخت کوش و با روحیه بسیار بالا می باشد ، که در چند سال اخیر تاسیس شده است و بی شک ، آینده ای درخشان و موفق خواهد داشت .

پارکت لمینت گرندیور  GRANDEUR ، شرکت بازرگانی لایف دکور
پارکت لمینت گرندیور GRANDEUR ، شرکت بازرگانی لایف دکور

شرکت بازرگانی لایف دکور ، یکی از موفق ترین شرکت های تولید کننده پارکت لمینت می باشد . این شرکت معتبر ، در زمینه واردات آلبوم های کاغذ دیواری نیز ، فعالیت می کند و همواره محصولاتی با کیفیت و درجه یک وارد ، و در بازار عرضه می کند ‌.

عمارت معروف آفرید
عمارت معروف آفرید

عمارت آفرید ( با کادری مجرب و مدیریتی حرفه ای و عالی ) واقع در : خیابان سمیه ، نرسیده به ایرانشهر ، خیابان موسوی ، پلاک ۴۱ که همه روزه از ساعت ۷:۳۰ صبح تا ۲۳:۰۰ شب و روز های تعطیل از ۸:۳۰ صبح پذیرای مشتریان عزیز می باشد.

آلبوم کاغذ دیواری شرکت رویال آرت لوکس
آلبوم کاغذ دیواری شرکت رویال آرت لوکس

شرکت معتبر آرت ( شرکت رویال آرت لوکس چنل پاراتی ) ، از جمله شرکت های موفق وارد کننده آلبوم های کاغذ دیواری می باشد ، که همواره آلبوم هایی درجه یک ، با کیفیت و زیبا وارد و عرضه می کند .