دنیایی متفاوت، با عینک های هوشمند جی ال اس

  • اشتراگ گذاری در شبکه های اجتماعی :

  • #
  • #
  • #

نمایش برترین فروشگاه های موبایل در شهر شما...کلیک کنید

دنیایی متفاوت، با عینک های هوشمند جی ال اس

عینک های هوشمند  دارای رایانه داخلی بوده و همانند یک کامپیوتر عمل می کند، حتی عینک هوشمند همانند عینک های افتابی بوده و تغییر رنگ می دهد، حتی دارای شیشه ای هوشمند رایانه ای بوده و قابلیت نوری نیز دارد.
چراکه قرار دادن ، اطلاعات کامپیوتری بر روی صفحه نمایشگر و شیشه ای عینک قرار میگیرد. دارای بازجذب دیجیتال بوده و اجازه می دهد که کاربر بتواند تمامی اطلاعات را از این طریق ببیند و متوجه بشود.
در حالی که بسیاری از عینک های هوشمند در سری های اولیه فقط وظایف اساسی را انجام می دهند ، به این صورت است که صفحه نمایشگر جلویی در وسایل های کنترل از راه دور کار می کردند.
عینک های هوشمند امروزه قابلیت های بیشتری نسبت به گذشته داشته است که می تواند به گوشی های همراه اتصال پیدا کند و دارای وایفای و بلوتوث می باشد. بسیار طراحی ساده ای دارد و کاملا مجهز است و بسیاری از این عینک ها دارای هندزفری نیز می باشد، و می توان با استفاده از قابلیت صوتی این عینک با صوت طبیعی به اینترنت متصل شود. هم چنین می توان از روی دکمه های موجود در عینک از راه لمسی ان را تنظیم کرد. 
برخی از این عینک ها قابلیت ثبت وقایع را دارند و محیط مختلف را براساس جی پی اس ردیابی می کنند و بسیار شفاف و واضح می باشند، فریم این عینک ها اغلب مشکی بوده و  بسیاری از این امکانات گفته شده بر روی فریم این عینک ها سوار است.
هم چنین قابلیت این را دارد که همانند یک گوشی هوشمند عمل کند  و می تواند بسیار مناسب ورزشکاران می باشد به طوری با توجه به سنسور های موجود در عینک برنامه هایی برای تناسب اندام دارد که به خصوص به هنگام ورزش و دویدن با استفاده از قدم شمار ، گام های فرد را شمرده و ان را از لحاظ بدنی ارزیابی می کند.
بهترین عینکی که تولید شده است، عینک گوگل می باشد که توسط روزنامه تایمز بهترین و هوشمند ترین شناخته شده است، این عینک قابلیت این را دارد که به عنوان سمعک نیز عمل کند و علاوه بر استفاده از عینک ، فرد می تواند اگر مشکل شنوایی  داشته باشد از ان استفاده کند.
بسیاری از خریداران و منتقدان از این مطلب هراس دارند که  افراد سود جو با استفاده از این عینک ها چهره افراد غریبه را تشخیص داده و از اطلاعات ان ها سو استفاده کرده و بتوانند مکالمات ان ها را ضبط کنند.
هم چنین در نمونه های جدید این عینک تکنولوژی جدیدی و منحصر به فردی که رخ داده است ، تمامی شبکه اجتماعی را می توان بر روی ان مشاهده کرد و اعلان و نوتفیکیشن ها بر روی ان قرار می گیرد.
به طوری که فرد می تواند ، با یک چشمک  ان را باز کرده و مطلب را لخواند و هم چنین با یک چشمک می تواند از صفحه مورد نظر اسکرین شات بگیرد. این عینک ها دما و فشار را هم ارزیابی و سنجش می کنند و بسیار برای افرادی که مشغول به کار هستند و دستشان بند باشد قابلیت استفاده دارد.
در کشور انگلستان  رانندگی با عینک گوگل قدغن شده است چرا که باعث بروز خطرات و غفلت در رانندگی می شود ، در نتیجه سازمان حمل و نقل برای ان مجازاتی را در این کشور که استفاده از این عینک ها زیاد است، تعیین کرده است.
اما در کشور کانادا در کارخانه ها ، دیده شده است که کارگران با استفاده از این عینک ها و پوشش ان ها بر روی گوش افراد توانسته اند سلامت چشم و گوش خود را حفظ کنند.

  • مرجع :https://www.mapstar.net/
  • برچسب ها : دنیایی متفاوت، با عینک های هوشمند جی ال اس

تعداد نظرات ثبت شده :0 نظر

فرم ارسال نظر
  • دیدگاه شما

  •  

آخرین اخبار (10 فروردین 1403)
با شرکت پلاستر تولید کننده کاغذ دیواری آشنا شویم
با شرکت پلاستر تولید کننده کاغذ دیواری آشنا شویم

شرکت معتبر و معروف پلاستر ، اولین و قدیمی ترین شرکت در ایران می باشد که در زمینه تولید کاغذ دیواری ، فعالیت می کند . در ابتدا این شرکت معتبر ، به علت عدم وجود دستگاه ، کاغذ های بدون PVC تولید می کرد . اما اینک با ورود دستگاه های جدید و مدرن ، کاغذ دیواری های قابل شستشو نیز تولید می کند .

آلبوم کاغذ دیواری رزا ، آلبوم شرکت کرون
آلبوم کاغذ دیواری رزا ، آلبوم شرکت کرون

شرکت موفق کرون ، یکی از جوان ترین و معتبر ترین شرکت های واردکننده آلبوم های کاغذ دیواری می باشد که در ابتدا ، فعالیت خود را با آلبوم کاغذ دیواری پر طرفدار کرون آغاز کرد ، و سپس بعد از مدتی این آلبوم را در مراحل حذفی قرار داد .

لونا ، کاغذ دیواری شرکت دیباذر
لونا ، کاغذ دیواری شرکت دیباذر

شرکت معتبر دیباذر ، که اینک نام خود را به آرت دکو گروپ ، تغییر داده است ، یکی از موفق ترین و قدیمی ترین شرکت هایی می باشد که در ابتدا ، فعالیت خود را با واردات آلبوم های کاغذ دیواری و پارکت لمینت ، آغاز نمود .

چند رنگ راهرو که این فضا را زنده می کند
چند رنگ راهرو که این فضا را زنده می کند

رنگ سبز شاداب و مفرح مانند Yeabridge Green از Farrow & Ball - سایه ای نیرو بخش برای سرسرا ها و راهرو ها است. "هیچ چیز سخاوتمندانه تر از یک عروسک سبز سرسبز برای خوش آمد گویی به شما و مهمانان تان در سالن شما نیست، و Yeabridge Green این را با کلک ارائه می دهد! پاتریک اودانل، سفیر برند جهانی برای فارو و بال ، می گوید .این سبز شاد و خوش بینانه است که در کمال تعجب به عنوان یک فویل عالی برای عکس ها و مبلمان قهوه ای عمل می کند. برای کسانی که به دنبال رویکرد سنتی تر با کمی ذوق و شوق هستند، پس این رنگ شم

درخشان‌ ترین راه برای اینکه آشپزخانه‌ تان را بزرگ ‌تر و روشن‌ تر نشان دهید: یک آینه اضافه کنید
درخشان‌ ترین راه برای اینکه آشپزخانه‌ تان را بزرگ ‌تر و روشن‌ تر نشان دهید: یک آینه اضافه کنید

زندگی شلوغه بودجه ها تنگ است. ما همیشه به دنبال جزئیات کوچکی هستیم تا به خانه‌ ای اضافه کنیم که تأثیر نامتناسب زیادی داشته باشد - بنابراین می ‌توانید از خانه خود نهایت لذت را ببرید. یکی از راه‌ هایی که می ‌توانید امروز با یک افزودنی ساده و کمی غیر منتظره به سرعت ظاهر آشپزخانه را بهبود بخشید چیست؟ یک آینه اضافه کنید .

کاغذ دیواری های بوهمبرگ در بازار ایران
کاغذ دیواری های بوهمبرگ در بازار ایران

شرکت معتبر هاوین دکور نماینده برند بوهمبرگ در ایران می باشد که ، البوم های درجه یک و با کیفیت بوهمبرگ را در ایران پخش می‌ کند .

آلبوم کاغذدیواری تسلا شرکت وال استار
آلبوم کاغذدیواری تسلا شرکت وال استار

شرکت سالار دکور ( انبار و دفتر مرکزی : واقع در مشهد ) با برند وال استار فعالیت می کند و همواره آلبوم هایی با کیفیت و درجه یک وارد می نماید . این شرکت معتبر دارای نمایندگی در تمامی شهر ها می باشد .

شرکت پاناکو تولید کننده انواع تایل 60×60
شرکت پاناکو تولید کننده انواع تایل 60×60

شرکت پاناکو یکی از بزرگ ترین ، موفق ترین ، و فعال ترین شرکت هایی است که در زمینه تولید انواع پنل و تایل سقفی فعالیت می کند .

کافه رستوران پرطرفدار ویر
کافه رستوران پرطرفدار ویر

کافه رستوران معروف ویر ( با کادری مجرب و مدیریتی حرفه ای و عالی ) واقع در : هروی ، وفامنش ، پانیذ سنتر ، طبقه اول ، همه روزه از ساعت ۱۱:۰۰ ظهر تا ۲۴:۰۰ شب پذیرای مشتریان عزیز می باشد .

علت باد کردن پارکت لمینت
علت باد کردن پارکت لمینت

یکی از مهم ترین سوالاتی که ممکن است در خصوص پارکت لمینت ، مطرح شود و ذهن افراد کثیری را به خود مشغول کند ، این امر است که : چه علتی منجر به باد کردن پارکت لمینت می شوند ؟ و برای پیشگیری از این وضع ، چه اقداماتی لازم است انجام شود ؟