در اینجا شاهد این است که گلکسی واچ 5 می تواند به شما در بهبود سلامتی کمک کند

  • اشتراگ گذاری در شبکه های اجتماعی :

  • #
  • #
  • #
در اینجا شاهد این است که گلکسی واچ 5 می تواند به شما در بهبود سلامتی کمک کند


(مقاله ترجمه شده از سایت معتبر خارجی )


من اولین ساعت هوشمند سامسونگ خود را کمی بیش از دو هفته پیش خریدم و اکنون کاملاً با این ایده فروخته شده ام.  فکر نمی‌کنم به این زودی‌ها ساعت هوشمند نپوشم، و باید اعتراف کنم که طعنه‌آمیز است، زیرا هرگز فکر نمی‌کردم این ابزارهای پوشیدنی بسیار مفید باشند.  جالب، شاید، اما نه خیلی کاربردی یا بسیار مفید.  آه، چقدر دیدگاه من فقط در دو هفته تغییر کرد!

 افشای کامل: من قبلاً سیگاری بودم و در چند سال گذشته، در دوران قرنطینه، زیاد ورزش نکرده‌ام.  اگر من یکی را بلد باشم، این ترکیب بدی است، و در نتیجه، هر بار که ضربان قلب را می‌خواندم، با یک BPM در حال استراحت در اواسط دهه 80 تا اواسط دهه 90، اوضاع عالی به نظر نمی‌رسید.  این لزوماً دلیلی برای نگرانی نبود، اما به نظر می‌رسید که با گذشت زمان، HR در حال استراحت به آرامی به سرعت 100 ضربه در دقیقه بالا می‌رود.

بنابراین، در اواسط فوریه، تصمیم گرفتم که زمان تغییر است.  من سیگار را ترک کردم و تمام تلاشم را کردم که در دام پرخوری جایگزین یک عادت بد نیفتم.  رژیم غذایی سالم تری داشتم و موفق شدم دیگر وزن اضافه نکنم، اما سطح تناسب اندامم عالی نبود و ضربان قلبم همچنان دلیلی برای نگرانی من بود.  اما سپس در 16 مارس Galaxy Watch 5 را خریدم و بلافاصله به من کمک کرد تا خودم را به سطح بعدی برسانم.

 ضربان قلب من در حالت استراحت تنها در دو هفته استفاده از گلکسی واچ 5 کاهش یافت

 قبل از ادامه، احتمالاً باید توضیح دهم که این یک تبلیغ یا یک قطعه تبلیغاتی از هر نوع نیست.  خرید گلکسی واچ 5 من چیز خیلی هیجان انگیز یا پر حادثه ای نبود.  و نه، هیچکس در ازای هر لطفی، Watch 5 را به من نخرید یا به من هدیه نداد.

ایده خرید گلکسی واچ 5 یک روز صبح، یک ماه پس از ترک نیکوتین به ذهنم رسید.  بیشتر از حد معمول خسته از خواب بیدار شدم و فکر کردم که یک ساعت هوشمند سامسونگ ممکن است به من کمک کند خواب و سطح اکسیژن خونم را برای علائم آپنه خواب کنترل کنم.  همچنین فکر می‌کردم با توجه به تغییر رژیم غذایی و سبک زندگی‌ام، شاید این به من کمک کند تا کالری دریافتی‌ام را بهتر پیگیری کنم.

من به دنبال گلکسی واچ 5 به صورت آنلاین گشتم، و از شانس خوب، تخفیف خوبی پیدا کردم.  من مدل 44 میلی‌متری فقط بلوتوث را خریدم و خوشحالم که بگویم به نظر نمی‌رسد از آپنه خواب رنج می‌برم.  اما بیشتر از آن، تنها در دو هفته استفاده از آن، به نظر می‌رسد که گلکسی واچ 5 به من کمک کرده تا میانگین ضربان قلبم در حالت استراحت را کاهش دهم، که، همانطور که قبلاً گفتم، گاهی اوقات با نشستن در اواسط 90 ضربه در دقیقه راحت نبودم.

توجه داشته باشید، این بهبود بدون هیچ مداخله ای از جانب من اتفاق نیفتاد.  من فقط گلکسی واچ 5 را روی مچ دستم نبستم و منتظر بهبود ضربان قلبم در حالت استراحت نبودم.  در عوض، روزی که شروع به پوشیدن گلکسی واچ 5 کردم، سعی کردم به هدف روزانه (پیش‌فرض) در هر سه دسته برسم: مراحل، زمان تمرین و کالری سوزانده شده.  و من در اکثر مواقع موفق به انجام این کار شدم، به استثنای بسیار کمی.

در حال حاضر، ممکن است من توصیه های بهداشتی یا تناسب اندام را ارائه دهم.  من هرگز از طرفداران پر و پا قرص کار کردن یا گذراندن وقت در باشگاه نبودم، زیرا (به طور غیرمسئولانه) همیشه ترجیح می دادم از آن زمان برای انجام بازی ویدیویی مورد علاقه ام یا تماشای برنامه مورد علاقه ام استفاده کنم.  و من احتمالاً فرد مناسبی نیستم که در مورد تغذیه و بهترین راه‌های کاهش وزن یا افزایش توده عضلانی با او صحبت کنم.

 اما این تجربه من با گلکسی واچ 5 است و برای افشای آن، با پیاده روی سریع به اهداف روزانه خود رسیدم.  دریافتم که آرامش‌بخش‌ترین تمرین بدنی است و مهم‌تر از همه، می‌توانم آن را برای یک ساعت یا بیشتر ادامه دهم.  پیاده روی سریع همان چیزی بود که من به آن نیاز داشتم، و فکر می‌کنم این جایگزین مناسبی برای دویدن است – که با توجه به عادت‌های سیگار گذشته‌ام، برای مدت طولانی نمی‌توانم آن را انجام دهم.  علاوه بر پیاده‌روی سریع، وزنه‌برداری سبک نیز در خانه انجام می‌دهم.
  • مرجع :https://www.sammobile.com/
  • برچسب ها : در اینجا شاهد این است که گلکسی واچ 5 می تواند به شما در بهبود سلامتی کمک کند

تعداد نظرات ثبت شده :0 نظر

فرم ارسال نظر
  • دیدگاه شما

آخرین اخبار (31 فروردین 1403)
پارکت لمینت باربادوس شرکت وپال
پارکت لمینت باربادوس شرکت وپال

شرکت معتبر وپال فلور ، شرکتی موفق و معروف است که چیزی حدود ده سال می باشد که در زمینه تولید پارکت لمینت ، فعالیت می کند ( دفتر و انبار مرکزی : تبریز . لازم‌ به ذکر است که شرکت وپال فلو ، در تهران نیز دارای دفتر فعالی می باشد ) .

معرفی شرکت راد پویش کار ، تولید کننده انواع پرده
معرفی شرکت راد پویش کار ، تولید کننده انواع پرده

شرکت معتبر راد پویش کار ( طراحی ، چاپ صنعتی ، و تولید انواع و اقسام پرده مدرن ) از معروف ترین تولید کننده های انواع پرده می باشد که در این زمینه ، بسیار موفق بوده و همواره جنسی عالی و درجه یک تولید و در بازار عرضه نموده است .

با شرکت پدیده تولید کننده انواع پرده  آشنا شویم
با شرکت پدیده تولید کننده انواع پرده آشنا شویم

شرکت معتبر پدیده ، از تولید کننده های برتر و موفق انواع و اقسام پرده ها ، همچون : پرده زبرا ، پرده دومکانیزم ، پرده کرکره ، پرده دی کی ، پرده شید ساده ، اسکرین و بلک اوت ، می باشد .

طراحان می ‌گویند این 7 مدل تخته ‌دار می ‌توانند اتاق خواب شما را گران ‌قیمت جلوه دهند و همچنین برای فضای کوچک نیز مناسب هستند
طراحان می ‌گویند این 7 مدل تخته ‌دار می ‌توانند اتاق خواب شما را گران ‌قیمت جلوه دهند و همچنین برای فضای کوچک نیز مناسب هستند

من عاشق یک تخته سر بزرگ و روکش شده هستم! گرمای زیادی به اتاق می دهد و راه دیگری برای ترکیب الگو و بافت در فضا است. می توان آن را تافت کرد یا نه، و سر ناخن نیز کار می کند. هر دو روی تخت مناسب بسیار زیبا هستند.» طراح لیندسی آتاپاتو از LEB Interiors

چند روش برای ایجاد جداسازی در پلان طبقه باز
چند روش برای ایجاد جداسازی در پلان طبقه باز

وقتی صحبت از تعیین مناطق برای فضای داخلی شما به میان می آید، قطعاً اینجا مکانی برای شروع است و احتمالاً هزینه ای برای شما نخواهد داشت. چرخاندن پشتی صندلی ‌ها و مبل ‌ها به بقیه فضا راهی فوری برای علامت دادن به یک منطقه جداگانه است. چیدمان مجدد مبلمان برای ایجاد دقیق بخش های محصور شده ممکن است قوی ترین نکته برای تعریف مجدد یک چیدمان باز باشد.

کاغذ دیواری اصلان کالای پرطرفدار شرکت بهپاد
کاغذ دیواری اصلان کالای پرطرفدار شرکت بهپاد

شرکت معروف بهپاد ( دفتر و انبار مرکزی در جنوب تهران ) ، شرکتی پر تلاش و موفق می باشد که حدود سیزده سال است که ، در زمینه واردات انواع آلبوم های کاغذ دیواری فعالیت می کند . شرکت معتبر بهپاد ، همواره آلبوم هایی درجه یک و خاص را وارد می کند ، و خیلی سریع نیز آلبوم های خود را حراج و از رده خارج می نماید .

کاغذ دیواری لایف کالای زیبای شرکت آنا دکور
کاغذ دیواری لایف کالای زیبای شرکت آنا دکور

شرکت موفق آنا دکور ، شرکتی جوان ، پر انرژی ، سخت کوش و با روحیه بسیار بالا می باشد ، که در چند سال اخیر تاسیس شده است و بی شک ، آینده ای درخشان و موفق خواهد داشت .

پارکت لمینت گرندیور  GRANDEUR ، شرکت بازرگانی لایف دکور
پارکت لمینت گرندیور GRANDEUR ، شرکت بازرگانی لایف دکور

شرکت بازرگانی لایف دکور ، یکی از موفق ترین شرکت های تولید کننده پارکت لمینت می باشد . این شرکت معتبر ، در زمینه واردات آلبوم های کاغذ دیواری نیز ، فعالیت می کند و همواره محصولاتی با کیفیت و درجه یک وارد ، و در بازار عرضه می کند ‌.

عمارت معروف آفرید
عمارت معروف آفرید

عمارت آفرید ( با کادری مجرب و مدیریتی حرفه ای و عالی ) واقع در : خیابان سمیه ، نرسیده به ایرانشهر ، خیابان موسوی ، پلاک ۴۱ که همه روزه از ساعت ۷:۳۰ صبح تا ۲۳:۰۰ شب و روز های تعطیل از ۸:۳۰ صبح پذیرای مشتریان عزیز می باشد.

آلبوم کاغذ دیواری شرکت رویال آرت لوکس
آلبوم کاغذ دیواری شرکت رویال آرت لوکس

شرکت معتبر آرت ( شرکت رویال آرت لوکس چنل پاراتی ) ، از جمله شرکت های موفق وارد کننده آلبوم های کاغذ دیواری می باشد ، که همواره آلبوم هایی درجه یک ، با کیفیت و زیبا وارد و عرضه می کند .