حس متفاوت و تجربه ای جدید با Huawei media pad

  • اشتراگ گذاری در شبکه های اجتماعی :

  • #
  • #
  • #

نمایش برترین فروشگاههای موبایل در شهر شما...کلیک کنید

حس متفاوت و تجربه ای جدید با Huawei media pad

پیش از هر بحثی لازم است ذکر شود که ، Huawei media pad از جمله تبلت های شرکت معروف Huawei می باشد که دارای قابلیت هایی همچون ، قابلیت ارتباط صوتی ، ارسال SMS و حتی MMS است . این تبلت هوشمند ، در سه ماهه سوم سال 2011 معرفی شده و همچنان شاهد حضور پر قدرت آن در میان سایر هم رقیبان خود ، در بازار می باشیم.
در خصوص ، ابعاد و وزن Huawei media pad باید ذکر کرد که ، ابعاد این تبلت هوشمند چیزی حدود ، 190 × 124 × 10.5 میلی متر و وزن آن حدود 390 گرم می باشد . و صفحه نمایش این تبلت زیبا ، از جمله صفحه های نمایش لمسی خازنی IPS LCD ، با دویست و پنجاه و شش هزار رنگ است ، ذکر این نکته در این قسمت حائز اهمیت فراوان می باشد که , ابعاد صفحه نمایش Huawei media pad 800 × 1280 پیکسل ، و 7.0 اینچ ( چیزی حدود 216 پیکسل در هر اینچ ) است . 
Huawei media pad دارای هشت گیگابایت حافظه داخلی ، در خود دستگاه و یک گیگابایت حافظه رم می باشد ، همچنین شایان ذکر است که نوع کارت حافظه این تبلت هوشمند ، میکرو اس دی ، ( تا 32 گیگابایت ) است . در خصوص حافظه دفتر تلفن یا همان مخاطبین ، Huawei media pad و حافظه تماس ها باید ذکر کرد که ، حافظه دفتر تلفن این تبلت ، کاملا نامحدود است و مهم تر اینکه این امکان برای ، کاربر موجود است تا تمامی جزئیات را نیز در قسمت دفتر تلفن ذخیره کند ، و همچنین است در این بخش ، ذخیره حافظه تصویری . 
حافظه تماس Huawei media pad  نیز همچون حافظه دفتر تلفن ، کاملا نا محدود می باشد .
Huawei media pad همچون سایر هم رقیبان خود ، دارای امکانات ارتباطی همچون  ، GPRS ،    EDGE، بلوتوث ، شبکه بی سیم ( هات اسپات ، wifi 802.11 b/g/n , wifi )،   USB و 3G می باشد .
لازم به ذکر است ، که سیستم عامل Huawei media pad اندروید نسخه 3.2  Honeycombاست ،  و نیز این تبلت دارای امکانات دیگری همچون ، مرور گر وب HTML5  ،   GPS with A-GPS) support)  ، MIDP emulator  جاوا via ،   و مهم تر از همه پیغام رسانی SMS , MMS , Email , IM , Push mail  می باشد ، که در نوع خود بی نظیر است .
در خصوص ، دوربین Huawei media pad باید ذکر کرد که دوربین اصلی ، این تبلت هوشمند که در پشت تبلت قرار دارد ، پنج مگاپیکسل می باشد ، 2592 × 1944 پیکسل و همچنین دارای قابلیت هایی همچون ، فوکوس اتوماتیک ، فلش LED ، و مهم تر از همه امکان ثبت اطلاعات مکانی را ، برای کاربر فراهم می کند . همچنین شایان ذکر است که با این تبلت هوشمند می توان با کیفیت 720p از لحظات زیبا و خاطر انگیز خود ، فیلم برداری کرد ، و در خصوص دوربین سلفی تبلت Huawei media pad باید این نکته را ذکر کرد که این دوربین 1.3 مگاپیکسل می باشد .
باتری Huawei media pad ، از باتری های غیر قابل تعویض لیتیوم پلیمری 4100 mAh است که ، زمان آماده باش آن تا حدود دویست ساعت و زمان صحبت آن ، چیزی حدود شش ساعت می باشد .
Huawei media pad همچون سایر تبلت های موجود در بازار ، قابلیت دانلود و اجرای انواع بازی ها را دارد ، و باید ذکر کرد که این تبلت هوشمند ، تنها در یک رنگ مشکی در بازار موجود می باشد .

  • مرجع :https://www.mapstar.net/
  • برچسب ها : حس متفاوت و تجربه ای جدید با Huawei media pad

تعداد نظرات ثبت شده :1 نظر

فرم ارسال نظر
  • دیدگاه شما

  • #

    شایان

    هوآوی تبلتهای خیلی با ارزشی داره

    1399/08/06

آخرین اخبار (5 اردیبهشت 1403)
کافه رستوران پرطرفدار بین المللی والو لانژ
کافه رستوران پرطرفدار بین المللی والو لانژ

کافه رستوران محبوب و زیبای والو لانژ ( با کادری مجرب و مدیریتی حرفه ای و عالی ) واقع در : شهرک غرب ، بلوار دادمان ، بلوار درختی ، مجتمع مادر ، طبقه ۶ ، از جمله پر طرفدار ترین کافه رستوران های پایتخت می باشد که ، همه روزه از ساعت ۱۲:۰۰ ظهر تا ۲۴:۰۰ شب پذیرای عموم مشتریان می باشد .

آلبوم کربن ( جلد دوم ) شرکت اکستریم والز
آلبوم کربن ( جلد دوم ) شرکت اکستریم والز

شرکت معتبر و معروف اکستریم والز ، یکی از موفق ترین و بروز ترین شرکت های فعال تامین کننده محصولات دکوراسیون ، در ایران می باشد که همواره تمام فنون مدیریت و واردات را ، به طور تمام و کمال رعایت می کند .

آلبوم کاغذ دیواری پنتون شرکت بنتلی
آلبوم کاغذ دیواری پنتون شرکت بنتلی

شرکت موفق و معتبر بنتلی ، از جمله معروف ترین شرکت های وارد کننده آلبوم های کاغذ دیواری می باشد که ، همواره محصولاتی درجه یک و بی نظیر ، وارد و در بازار عرضه می کند .

چند ایده دکور راهرو که دیوارهای خالی شما را پر از شخصیت می کند
چند ایده دکور راهرو که دیوارهای خالی شما را پر از شخصیت می کند

هنگام تزئین خانه، احتمالاً بیشتر وقت خود را در آشپزخانه، اتاق نشیمن، اتاق خواب و سایر قسمت های اصلی می گذرانید. اما جزئیات کوچک نیز نقش مهمی در ایجاد احساس کامل در خانه شما دارند، که به ویژه در مورد راهروهای شما صادق است - چه راهروهای ورودی و چه راهروهای راهرو. در حالی که راهروها اغلب در مورد دکوراسیون به کار می آیند، اما این فضاهای ورودی و میانی اتاق های شما و در نتیجه کل خانه شما را به هم گره می زند. چیزی به سادگی یک چاپ کوچک یا یک نیمکت ذخیره سازی می تواند به این منطقه نادیده گرفته شده شخصیت

آیا خوردن هویج یا نوشیدن آب هویج فواید بیشتری برای سلامتی دارد؟
آیا خوردن هویج یا نوشیدن آب هویج فواید بیشتری برای سلامتی دارد؟

هویج به طور طبیعی شیرین و سرشار از ویتامین ها و مواد معدنی است. بنابراین، دریافت دوز غلیظ هویج با آب‌گیری آنها فقط برای شما مفید است، درست است؟

چند صندلی راحت که برای فضاهای کوچک دوست داریم
چند صندلی راحت که برای فضاهای کوچک دوست داریم

وقتی صحبت از زندگی در فضای کوچک به میان می آید ، همه چیز به این است که از متراژ مربعی که در اختیار دارید حداکثر استفاده را ببرید. برای انجام صحیح این کار، مهم است که با قطعاتی که وارد فضای خود می کنید هوشمند باشید. احتمالاً ضروری ترین مبلمانی که به خانه خود می آورید، بزرگ یا کوچک، صندلی شما است. از مبل‌ ها گرفته تا صندلی‌ های غذاخوری ، نشیمنگاه مناسب مهم‌ تر از آن چیزی است که فکر می ‌کنید.

پنل های کامپوزیت MP شرکت دکووال
پنل های کامپوزیت MP شرکت دکووال

شرکت معتبر و موفق دکووال ، بزرگ ترین و اولین تولید کننده پنل های دیوارپوش کامپوزیت و همچنین پنل های سه بعدی تمام چرم ، در ایران می باشد .

 آلبوم کاغذ دیواری پر طرفدار SEE محصول شرکت مدا
آلبوم کاغذ دیواری پر طرفدار SEE محصول شرکت مدا

شرکت معتبر و قدیمی مدا ، یکی از برترین و موفق ترین شرکت های وارد کننده آلبوم های کاغذ دیواری می باشد ، که همواره محصولاتی بی نظیر و با کیفیت را وارد و در بازار عرضه می کند .

پارکت لمینت باربادوس شرکت وپال
پارکت لمینت باربادوس شرکت وپال

شرکت معتبر وپال فلور ، شرکتی موفق و معروف است که چیزی حدود ده سال می باشد که در زمینه تولید پارکت لمینت ، فعالیت می کند ( دفتر و انبار مرکزی : تبریز . لازم‌ به ذکر است که شرکت وپال فلو ، در تهران نیز دارای دفتر فعالی می باشد ) .

خانه پیتزا معروف فونتینا
خانه پیتزا معروف فونتینا

خانه پیتزا پر طرفدار فونتینا ( با کادری مجرب و حرفه ای و مدیریتی عالی ) واقع در : ولیعصر ، بالاتر از پارک وی ، بعد از خیابان محمودیه ، پلاک ۲۷۵۶ که همه روزه از ساعت ۹:۰۰ صبح تا ۲۴:۰۰ شب پذیرای عموم مشتریان می باشد .