تاریخچه شرکت موتورولا

  • اشتراگ گذاری در شبکه های اجتماعی :

  • #
  • #
  • #

تاریخچه شرکت موتورولا

شرکت موتورولا بسیار محبوب و دارای محصولات خوب و پرفروش می باشد.
که در گذشته بسیاری از افراد اولین گوشی های همراه خود را از این شرکت گرفتند و خیلی از افراد از محصولات زیبای این شرکت خاطره دارند.
موسس این شرکت آقای گالوین می باشد که کسب و کار خود را با فروش باتری در شهر شیکاگو شروع کرد و بعد با ادامه کارش و بسط و گسترش دادن آن توانست موفق شود و به همراه برادر خود بالاخره رویای خود را عملی کرد و کارخانه خود را تاسیس کرد.
این کارخانه کوچک بود و تعداد کمی کارگر داشت و تمام فعالیت خود را بر روی باتری متمرکز کرده بود و کاری می کرد که رادیو های باتری خور بتوانند با برق هم کار کنند.
کارخانه ی آقای گالوین نیز همانند دیگر افراد دچار خطر ورشکستگی بود در نتیجه گالوین تصمیم گرفت تا با خلاقیتی خود را نجات دهد در نتیجه با ساخت رادیو برای سیستم خودرو ها شروع کرد.
بعد از موفقیت در این کار ، شروع به انجام تحقیقاتی بر روی تلویزیون کردند و بالاخره در سال ۱۹۴۷ میلادی اولین تلویزیون خود را ارائه کرد.
و توانست به عنوان چهارمین تولید کننده بزرگ آمریکا مشهور شود.
شرکت موتورولا سپس بر روی ترانزیستور ها فوکس کرده و بسیاری از ان را ساخت و حتی به شرکت های رقیب هم محصولات خود را می فروخت.
در سال ۱۹۵۸ ناسا تشکیل شد و این شرکت تمامی لوازم مورد نیاز برای ناسا را نیز فراهم کرد.
بعد از تمامی این پیشرفت ها آقای گالوین در سال ۱۹۵۹ در گذشت و تمامی شرکت را به پسر  خود سپرد و پسر گالوین هم امور را در دست گرفت و شروع به گسترش جهانی موتورولا را آغاز کرد.
این شرکت در سال ۱۹۷۴ شروع به تولید لوازم خانگی کرد و در این بخش هم به انبوه تولید رسید و مشهور و محبوب شد.
هم چنین در بخش تولید رادیو برای خودرو ها توانست پیشرفت شایانی داشته باشد و صنعت خود را گسترش دهد.
این شرکت اولین میکروپردازنده خود را در سال ۱۹۷۴ تولید کرد و حتی ان را به فروش شرکت جنرال موتور هم رساند.
این کمپانی در اواخر دهه ۹۰ دچار افت و ضرر شد چرا که بازار نیمه هادی ها افت کرد .
سرانجام شرکت موتورولا گوشی همراهی به وزن ۷۹۴ گرم را تولید کرد که باید ۱۰ ساعت شارژ می شد و این گوشی همراه می توانست که حدود ۳۰ دقیقه مکالمه ، شارژ خود را نگه دارد.
سال ها بعد این شرکت توانست گوشی همراه کوچک و سبکی را طراحی و روانه بازار کند که قابلیت تاشدن را نیز داشت .
این گوشی از سیستم گوشی های قبلی پشتیبانی می کرد و همین طور آنالوگ بود.

با این که شرکت های دیگه با آن رقابت کرد اما شرکت موتورولا توانست بیش از ۶۰ میلیون از این گوشی را به فروش برساند.
در سال ۲۰۰۱ شرکت موتورولا توانست گوشی کوچکتر و سبک تری به وزن ۱۰۹ گرم را تولید کند که قابلیت سه ساعت مکالمه  و همین طور دسترسی به اینترنت و ارسال پیام را دارد.
این گوشی بسیار محبوب شد و فروش بسیاری هم کرد.
شرکت موتورولا در سال ۲۰۰۵ گوشی کیو را تولید کرد که دارای سیستم عامل ویندوز بود و دکمه های فیزیکی برای کار با گوشی همراه داشت و از شرکت بلک بری پیشی گرفته بود.
در سال ۲۰۰۹ این شرکت اولین گوشی دارای سیستم عامل اندروید ۲ به نام دروید را تولید کرد که بسیار پر فروش شد.
شرکت موتورولا در سال ۲۰۱۱ گوشی دززدروید را تولید کرد که گوگل ان را خریداری کرد و موتوایکس نام گرفت.
شرکت موتورولا در طول انجام خدمات خود فراز و نشیب بسیاری داشت اما این شرکت دارای کادری مجرب است که خلاقیت بالایی داشته که امید است بتواند دوباره به عرصه برگردد.

 

فروشگاههایی که در شهر شما گوشی موتورولا میفروشند کدامند؟ کلیک کنید

  • مرجع :https://www.mapstar.net/
  • برچسب ها : تاریخچه شرکت موتورولا

تعداد نظرات ثبت شده :0 نظر

فرم ارسال نظر
  • دیدگاه شما

  •  

آخرین اخبار (9 فروردین 1403)
با شرکت پلاستر تولید کننده کاغذ دیواری آشنا شویم
با شرکت پلاستر تولید کننده کاغذ دیواری آشنا شویم

شرکت معتبر و معروف پلاستر ، اولین و قدیمی ترین شرکت در ایران می باشد که در زمینه تولید کاغذ دیواری ، فعالیت می کند . در ابتدا این شرکت معتبر ، به علت عدم وجود دستگاه ، کاغذ های بدون PVC تولید می کرد . اما اینک با ورود دستگاه های جدید و مدرن ، کاغذ دیواری های قابل شستشو نیز تولید می کند .

آلبوم کاغذ دیواری رزا ، آلبوم شرکت کرون
آلبوم کاغذ دیواری رزا ، آلبوم شرکت کرون

شرکت موفق کرون ، یکی از جوان ترین و معتبر ترین شرکت های واردکننده آلبوم های کاغذ دیواری می باشد که در ابتدا ، فعالیت خود را با آلبوم کاغذ دیواری پر طرفدار کرون آغاز کرد ، و سپس بعد از مدتی این آلبوم را در مراحل حذفی قرار داد .

لونا ، کاغذ دیواری شرکت دیباذر
لونا ، کاغذ دیواری شرکت دیباذر

شرکت معتبر دیباذر ، که اینک نام خود را به آرت دکو گروپ ، تغییر داده است ، یکی از موفق ترین و قدیمی ترین شرکت هایی می باشد که در ابتدا ، فعالیت خود را با واردات آلبوم های کاغذ دیواری و پارکت لمینت ، آغاز نمود .

چند رنگ راهرو که این فضا را زنده می کند
چند رنگ راهرو که این فضا را زنده می کند

رنگ سبز شاداب و مفرح مانند Yeabridge Green از Farrow & Ball - سایه ای نیرو بخش برای سرسرا ها و راهرو ها است. "هیچ چیز سخاوتمندانه تر از یک عروسک سبز سرسبز برای خوش آمد گویی به شما و مهمانان تان در سالن شما نیست، و Yeabridge Green این را با کلک ارائه می دهد! پاتریک اودانل، سفیر برند جهانی برای فارو و بال ، می گوید .این سبز شاد و خوش بینانه است که در کمال تعجب به عنوان یک فویل عالی برای عکس ها و مبلمان قهوه ای عمل می کند. برای کسانی که به دنبال رویکرد سنتی تر با کمی ذوق و شوق هستند، پس این رنگ شم

درخشان‌ ترین راه برای اینکه آشپزخانه‌ تان را بزرگ ‌تر و روشن‌ تر نشان دهید: یک آینه اضافه کنید
درخشان‌ ترین راه برای اینکه آشپزخانه‌ تان را بزرگ ‌تر و روشن‌ تر نشان دهید: یک آینه اضافه کنید

زندگی شلوغه بودجه ها تنگ است. ما همیشه به دنبال جزئیات کوچکی هستیم تا به خانه‌ ای اضافه کنیم که تأثیر نامتناسب زیادی داشته باشد - بنابراین می ‌توانید از خانه خود نهایت لذت را ببرید. یکی از راه‌ هایی که می ‌توانید امروز با یک افزودنی ساده و کمی غیر منتظره به سرعت ظاهر آشپزخانه را بهبود بخشید چیست؟ یک آینه اضافه کنید .

کاغذ دیواری های بوهمبرگ در بازار ایران
کاغذ دیواری های بوهمبرگ در بازار ایران

شرکت معتبر هاوین دکور نماینده برند بوهمبرگ در ایران می باشد که ، البوم های درجه یک و با کیفیت بوهمبرگ را در ایران پخش می‌ کند .

آلبوم کاغذدیواری تسلا شرکت وال استار
آلبوم کاغذدیواری تسلا شرکت وال استار

شرکت سالار دکور ( انبار و دفتر مرکزی : واقع در مشهد ) با برند وال استار فعالیت می کند و همواره آلبوم هایی با کیفیت و درجه یک وارد می نماید . این شرکت معتبر دارای نمایندگی در تمامی شهر ها می باشد .

شرکت پاناکو تولید کننده انواع تایل 60×60
شرکت پاناکو تولید کننده انواع تایل 60×60

شرکت پاناکو یکی از بزرگ ترین ، موفق ترین ، و فعال ترین شرکت هایی است که در زمینه تولید انواع پنل و تایل سقفی فعالیت می کند .

کافه رستوران پرطرفدار ویر
کافه رستوران پرطرفدار ویر

کافه رستوران معروف ویر ( با کادری مجرب و مدیریتی حرفه ای و عالی ) واقع در : هروی ، وفامنش ، پانیذ سنتر ، طبقه اول ، همه روزه از ساعت ۱۱:۰۰ ظهر تا ۲۴:۰۰ شب پذیرای مشتریان عزیز می باشد .

علت باد کردن پارکت لمینت
علت باد کردن پارکت لمینت

یکی از مهم ترین سوالاتی که ممکن است در خصوص پارکت لمینت ، مطرح شود و ذهن افراد کثیری را به خود مشغول کند ، این امر است که : چه علتی منجر به باد کردن پارکت لمینت می شوند ؟ و برای پیشگیری از این وضع ، چه اقداماتی لازم است انجام شود ؟