بهترین تبلت اندروید 2022: جایگزین های استثنایی برای iPad از 60 پوند

  • اشتراگ گذاری در شبکه های اجتماعی :

  • #
  • #
  • #
بهترین تبلت اندروید 2022: جایگزین های استثنایی برای iPad از 60 پوند


(مقاله ترجمه شده از سایت معتبر خارجی )

اگر به دنبال جایگزین مقرون به صرفه iPad یا Microsoft Surface هستید، باید یکی از بهترین تبلت های اندرویدی را خریداری کنید.

 و در حالی که بهترین تبلت اندرویدی معمولاً قیمت بسیار کمتری نسبت به همتایان iOS یا Windows خود دارد، این لزوماً به این معنی نیست که گزینه‌های کیفیتی برای انتخاب وجود ندارد.  اگر بودجه مناسبی دارید سامسونگ معمولاً راه حلی است، در حالی که اگر می‌خواهید یکی از بهترین تبلت‌های اندرویدی را با پول کم خریداری کنید، دستگاه‌های آمازون گزینه‌ای عالی هستند.

 با تعداد زیادی گزینه برای انتخاب، تصمیم گیری برای خرید تبلت اندرویدی می تواند دشوار باشد، اما ما اینجا هستیم تا این تصمیم را کمی آسان تر کنیم.  ما تبلت‌های بی‌شماری را در طول سال‌ها آزمایش کرده‌ایم و در زیر فهرستی از بهترین تبلت‌هایی که سیستم‌عامل اندروید یا سیستم‌عامل مبتنی بر اندروید مانند FireOS را اجرا می‌کنند را خواهید دید.

چگونه بهترین تبلت اندرویدی را برای خود انتخاب کنیم

 چرا باید تبلت اندرویدی بخرم؟

 بزرگترین مزیت تبلت های اندرویدی نسبت به رقبای خود مقرون به صرفه بودن است.  ارزان‌ترین گزینه‌های اپل و مایکروسافت بیش از 300 پوند برای شما هزینه خواهند داشت، اما تعداد زیادی تبلت اندرویدی عالی با کسری از این قیمت در دسترس هستند.  اگر یک تبلت ارزان می‌خواهید، دو راه برای آن وجود ندارد، یکی از بهترین تبلت‌های اندرویدی راهی است که باید انجام دهید.

یکی دیگر از جذابیت‌های بزرگ تبلت‌های اندرویدی این است که سیستم‌عامل اندروید یک سیستم‌عامل منبع باز است و بنابراین بسیار قابل تنظیم‌تر از سیستم‌عامل ویندوز یا iOS است.  اگر به سیستم‌های مایکروسافت یا اپل وابسته باشید، می‌توان ویژگی‌ها و برنامه‌ها را با سلیقه‌های شخصی شما به گونه‌ای تنظیم کرد که نمی‌توانند انجام دهند.  شایان ذکر است که Fire OS که منحصراً توسط تبلت های آمازون استفاده می شود، کمی متفاوت عمل می کند.  این برنامه مبتنی بر سیستم عامل اندروید است اما فاقد برنامه‌ها و سرویس‌های Google است.

تبلت اندرویدی چه سایزی بخرم؟

 این بسیار به این بستگی دارد که قرار است از تبلت برای چه کاری استفاده کنید.  کوچک‌ترین گزینه در این لیست بهترین تبلت‌های اندرویدی دارای صفحه نمایش 7 اینچی است که برای دریافت اخبار یا ارسال چند ایمیل خوب است، اما وقتی می‌خواهید فیلم تماشا کنید چندان داغ نیست.  اگر قصد دارید محتوای ویدیویی زیادی را در تبلت اندرویدی خود پخش کنید، نمایشگر ۱۰ اینچی یا بالاتر به شما کمک خواهد کرد.

 پردازنده تبلت اندروید چقدر اهمیت دارد؟

 پردازنده نیروی محرکه تبلت اندرویدی شماست.  هرچه پردازنده بهتر باشد، تبلت سریع‌تر خواهد بود، اگرچه برچسب قیمت نشان دهنده این عملکرد بهبود یافته است.  ما لیست کاملی از پردازنده‌های مورد استفاده توسط تبلت‌های اندرویدی را توضیح نمی‌دهیم، اما یک قانون کلی این است که هرچه تعداد هسته‌های آن بیشتر باشد، عملکرد بهتری خواهد داشت.  بهترین تبلت‌های اندرویدی معمولاً دارای پردازنده‌هایی با هشت هسته هستند (که به آنها پردازنده‌های هشت هسته‌ای گفته می‌شود)، در حالی که بیشتر بقیه دارای چهار هسته هستند.

آیا وضوح صفحه نمایش مهم است؟

 رزولوشن توسط تعداد پیکسل های نمایش داده شده روی صفحه تعیین می شود و بر کیفیت تصویر تأثیر می گذارد.  این به عنوان دو عدد ارائه شده است، برای مثال 1920 x 1080px، که اولی مربوط به پیکسل های افقی و دومی پیکسل های عمودی است.  اگر دو صفحه‌نمایش ۱۱ اینچی یکسان دارای رزولوشن متفاوت باشند، صفحه‌ای که رزولوشن بالاتری دارد، تصویری با کیفیت بالاتر نمایش می‌دهد.  تفاوت همیشه در نمایشگرهای کوچک‌تر آشکار نیست، اما اگر تبلت بزرگ‌تری می‌خرید و قصد دارید جریان‌های زیادی را انجام دهید، بالاترین وضوح ممکن را در نظر بگیرید.
  • مرجع :https://www.expertreviews.co.uk
  • برچسب ها : بهترین تبلت اندروید 2022: جایگزین های استثنایی برای iPad از 60 پوند

تعداد نظرات ثبت شده :0 نظر

فرم ارسال نظر
  • دیدگاه شما

  •  

آخرین اخبار (30 فروردین 1403)
پارکت لمینت باربادوس شرکت وپال
پارکت لمینت باربادوس شرکت وپال

شرکت معتبر وپال فلور ، شرکتی موفق و معروف است که چیزی حدود ده سال می باشد که در زمینه تولید پارکت لمینت ، فعالیت می کند ( دفتر و انبار مرکزی : تبریز . لازم‌ به ذکر است که شرکت وپال فلو ، در تهران نیز دارای دفتر فعالی می باشد ) .

معرفی شرکت راد پویش کار ، تولید کننده انواع پرده
معرفی شرکت راد پویش کار ، تولید کننده انواع پرده

شرکت معتبر راد پویش کار ( طراحی ، چاپ صنعتی ، و تولید انواع و اقسام پرده مدرن ) از معروف ترین تولید کننده های انواع پرده می باشد که در این زمینه ، بسیار موفق بوده و همواره جنسی عالی و درجه یک تولید و در بازار عرضه نموده است .

با شرکت پدیده تولید کننده انواع پرده  آشنا شویم
با شرکت پدیده تولید کننده انواع پرده آشنا شویم

شرکت معتبر پدیده ، از تولید کننده های برتر و موفق انواع و اقسام پرده ها ، همچون : پرده زبرا ، پرده دومکانیزم ، پرده کرکره ، پرده دی کی ، پرده شید ساده ، اسکرین و بلک اوت ، می باشد .

طراحان می ‌گویند این 7 مدل تخته ‌دار می ‌توانند اتاق خواب شما را گران ‌قیمت جلوه دهند و همچنین برای فضای کوچک نیز مناسب هستند
طراحان می ‌گویند این 7 مدل تخته ‌دار می ‌توانند اتاق خواب شما را گران ‌قیمت جلوه دهند و همچنین برای فضای کوچک نیز مناسب هستند

من عاشق یک تخته سر بزرگ و روکش شده هستم! گرمای زیادی به اتاق می دهد و راه دیگری برای ترکیب الگو و بافت در فضا است. می توان آن را تافت کرد یا نه، و سر ناخن نیز کار می کند. هر دو روی تخت مناسب بسیار زیبا هستند.» طراح لیندسی آتاپاتو از LEB Interiors

چند روش برای ایجاد جداسازی در پلان طبقه باز
چند روش برای ایجاد جداسازی در پلان طبقه باز

وقتی صحبت از تعیین مناطق برای فضای داخلی شما به میان می آید، قطعاً اینجا مکانی برای شروع است و احتمالاً هزینه ای برای شما نخواهد داشت. چرخاندن پشتی صندلی ‌ها و مبل ‌ها به بقیه فضا راهی فوری برای علامت دادن به یک منطقه جداگانه است. چیدمان مجدد مبلمان برای ایجاد دقیق بخش های محصور شده ممکن است قوی ترین نکته برای تعریف مجدد یک چیدمان باز باشد.

کاغذ دیواری اصلان کالای پرطرفدار شرکت بهپاد
کاغذ دیواری اصلان کالای پرطرفدار شرکت بهپاد

شرکت معروف بهپاد ( دفتر و انبار مرکزی در جنوب تهران ) ، شرکتی پر تلاش و موفق می باشد که حدود سیزده سال است که ، در زمینه واردات انواع آلبوم های کاغذ دیواری فعالیت می کند . شرکت معتبر بهپاد ، همواره آلبوم هایی درجه یک و خاص را وارد می کند ، و خیلی سریع نیز آلبوم های خود را حراج و از رده خارج می نماید .

کاغذ دیواری لایف کالای زیبای شرکت آنا دکور
کاغذ دیواری لایف کالای زیبای شرکت آنا دکور

شرکت موفق آنا دکور ، شرکتی جوان ، پر انرژی ، سخت کوش و با روحیه بسیار بالا می باشد ، که در چند سال اخیر تاسیس شده است و بی شک ، آینده ای درخشان و موفق خواهد داشت .

پارکت لمینت گرندیور  GRANDEUR ، شرکت بازرگانی لایف دکور
پارکت لمینت گرندیور GRANDEUR ، شرکت بازرگانی لایف دکور

شرکت بازرگانی لایف دکور ، یکی از موفق ترین شرکت های تولید کننده پارکت لمینت می باشد . این شرکت معتبر ، در زمینه واردات آلبوم های کاغذ دیواری نیز ، فعالیت می کند و همواره محصولاتی با کیفیت و درجه یک وارد ، و در بازار عرضه می کند ‌.

عمارت معروف آفرید
عمارت معروف آفرید

عمارت آفرید ( با کادری مجرب و مدیریتی حرفه ای و عالی ) واقع در : خیابان سمیه ، نرسیده به ایرانشهر ، خیابان موسوی ، پلاک ۴۱ که همه روزه از ساعت ۷:۳۰ صبح تا ۲۳:۰۰ شب و روز های تعطیل از ۸:۳۰ صبح پذیرای مشتریان عزیز می باشد.

آلبوم کاغذ دیواری شرکت رویال آرت لوکس
آلبوم کاغذ دیواری شرکت رویال آرت لوکس

شرکت معتبر آرت ( شرکت رویال آرت لوکس چنل پاراتی ) ، از جمله شرکت های موفق وارد کننده آلبوم های کاغذ دیواری می باشد ، که همواره آلبوم هایی درجه یک ، با کیفیت و زیبا وارد و عرضه می کند .