برندگان و بازندگان: موتورولا

  • اشتراگ گذاری در شبکه های اجتماعی :

  • #
  • #
  • #
برندگان و بازندگان: موتورولا


(مقاله ترجمه شده از سایت معتبر خارجی )

امسال برای موتورولا پر حادثه بود، این شرکت بیش از 30 گوشی هوشمند را عرضه کرد که تقریباً تمام بخش‌های قیمتی را پوشش می‌دهند.  حتی موتورولا ریزر نمادین را نیز به روز کرد، بنابراین در بازار تاشوها نیز حضور پیدا کرده است.

 اما همانطور که همیشه در مورد شرکت های بزرگ فناوری وجود دارد، ما شاهد برخی تصمیمات خوب و برخی بد هستیم.  ما بهترین و بدترین ها را از موتورولا در سال 2022 جمع آوری کرده ایم.

 برنده: Motorola Razr 2022

 دو تلاش اول موتورولا در بازار تاشو ایده های خوبی داشت اما در پایان تا حدودی کمتر از انتظارات بود.  اولین Razr در سال 2019 و نسخه به روز شده در سال 2020 هر دو کمی ضعیف بودند.

در مقابل، ریزر 2022 داستانی از درس های آموخته شده است.  یک SoC پرچمدار واقعی، با نمایشگرهای بزرگتر و بهتر، تنظیم دوربین با قابلیت بیشتر، باتری بزرگتر با شارژ سریعتر، و مجموعه ای از بلندگوهای استریو.  ما به خصوص دوست داشتیم که چین و چروک نمایشگر تاشو در مقایسه با سایر راه حل های موجود در بازار چقدر ظریف است.
مطمئناً، ممکن است ارزان‌ترین تلفن موجود نباشد، و نه با سطل فروخته شده است.  آینده تاشو هنوز یک آینده است، اما همه کسانی که فرصت بازی با Razr 2022 را پیدا کردند، بدون شک متقاعد شده بودند که دیر یا زود ما به آنجا خواهیم رسید.

 بازنده ها: سری Moto G

 اگرچه موتورولا در پشت گوشی های میان رده موفق خود دوباره به شهرت رسید، اما این شرکت با نسخه امسال محبوب ترین خط تولید خود کمی محافظه کارانه عمل کرد.  چندی پیش بود که می‌توانستیم Moto Gs را به‌عنوان بهترین قیمت در میان‌رده‌ها توصیه کنیم و اکنون هر توصیه‌ای با فهرست طولانی از پیش‌نیازها همراه است.

به نظر می رسد چندین تصمیم اشتباه در مرحله برنامه ریزی محصول گرفته شده است که باعث شده اکثر گوشی های Moto G از رقبا عقب بمانند.  IPS LCD ها انتخاب پیش فرض هستند، در حالی که بسیاری از رقبا به سمت OLED حرکت کردند.  تجربه دوربین اغلب با سازش‌های عمده نیز همراه است.

 اغلب اوقات انتخاب SoC به معنای عدم ضبط 4K است.  و در آخر، برخی از ویژگی‌های موجود در گوشی‌های هوشمند موتورولا اج با سخت‌افزار مشابه وجود ندارد.  تقسیم‌بندی بازار بسیار جالب است، اما تنها زمانی معنا پیدا می‌کند که همچنان با یک محصول رقابتی پایان دهید.

ما را اشتباه نگیرید - تلفن‌های Moto G هنوز عمر باتری بالایی دارند و عملکرد خوبی دارند، بنابراین برای بازگشت به بالا نیازی به راه‌اندازی مجدد کامل ندارند، اما اصلاح دوره هنوز در دستور کار است.

 برنده: سری موتورولا اج

 مطمئناً موتورولا همان اشتباهاتی را که با سری Moto G انجام می دهد، در خط تولید پرچمدار خود مرتکب نمی شود.  این شرکت از هیچ هزینه ای دریغ نمی کند و سعی می کند بهترین تجربه ممکن را با گوشی های هوشمند Edge خود ارائه دهد.

به همین دلیل است که خانواده Edge به عنوان جایگزینی برای سایر گوشی های هوشمند سطح بالاتر منطقی است.  آنها دارای صفحه نمایش عالی، طراحی زیبا، تجربه دوربین عالی، حتی از Edge 30 Neo ارزان قیمت، شارژ سریع و مجموعه ای از ویژگی های نرم افزاری خوب هستند.  و این شامل قابلیت "Ready For" است که جایگزینی عالی برای ویژگی بسیار دست کم گرفته شده DeX سامسونگ است.

 بازنده: به روز رسانی نرم افزار موتورولا

 برای شرکتی که اندروید تقریباً بدون استخوان را روی تلفن های خود نصب می کند، با به روز رسانی به آخرین نسخه اندروید، سرعت آن به طور فزاینده ای کند شده است.  حتی گوشی های رده بالای موتورولا مانند سری Edge و Razr هنوز از اندروید 12 استفاده می کنند و اولین دسته از تلفن های دریافت کننده اندروید 13 در "اوایل سال 2023" خواهند بود.
  • مرجع :https://m.gsmarena.com
  • برچسب ها : برندگان و بازندگان: موتورولا

تعداد نظرات ثبت شده :0 نظر

فرم ارسال نظر
  • دیدگاه شما

  •  

آخرین اخبار (10 فروردین 1403)
با شرکت پلاستر تولید کننده کاغذ دیواری آشنا شویم
با شرکت پلاستر تولید کننده کاغذ دیواری آشنا شویم

شرکت معتبر و معروف پلاستر ، اولین و قدیمی ترین شرکت در ایران می باشد که در زمینه تولید کاغذ دیواری ، فعالیت می کند . در ابتدا این شرکت معتبر ، به علت عدم وجود دستگاه ، کاغذ های بدون PVC تولید می کرد . اما اینک با ورود دستگاه های جدید و مدرن ، کاغذ دیواری های قابل شستشو نیز تولید می کند .

آلبوم کاغذ دیواری رزا ، آلبوم شرکت کرون
آلبوم کاغذ دیواری رزا ، آلبوم شرکت کرون

شرکت موفق کرون ، یکی از جوان ترین و معتبر ترین شرکت های واردکننده آلبوم های کاغذ دیواری می باشد که در ابتدا ، فعالیت خود را با آلبوم کاغذ دیواری پر طرفدار کرون آغاز کرد ، و سپس بعد از مدتی این آلبوم را در مراحل حذفی قرار داد .

لونا ، کاغذ دیواری شرکت دیباذر
لونا ، کاغذ دیواری شرکت دیباذر

شرکت معتبر دیباذر ، که اینک نام خود را به آرت دکو گروپ ، تغییر داده است ، یکی از موفق ترین و قدیمی ترین شرکت هایی می باشد که در ابتدا ، فعالیت خود را با واردات آلبوم های کاغذ دیواری و پارکت لمینت ، آغاز نمود .

چند رنگ راهرو که این فضا را زنده می کند
چند رنگ راهرو که این فضا را زنده می کند

رنگ سبز شاداب و مفرح مانند Yeabridge Green از Farrow & Ball - سایه ای نیرو بخش برای سرسرا ها و راهرو ها است. "هیچ چیز سخاوتمندانه تر از یک عروسک سبز سرسبز برای خوش آمد گویی به شما و مهمانان تان در سالن شما نیست، و Yeabridge Green این را با کلک ارائه می دهد! پاتریک اودانل، سفیر برند جهانی برای فارو و بال ، می گوید .این سبز شاد و خوش بینانه است که در کمال تعجب به عنوان یک فویل عالی برای عکس ها و مبلمان قهوه ای عمل می کند. برای کسانی که به دنبال رویکرد سنتی تر با کمی ذوق و شوق هستند، پس این رنگ شم

درخشان‌ ترین راه برای اینکه آشپزخانه‌ تان را بزرگ ‌تر و روشن‌ تر نشان دهید: یک آینه اضافه کنید
درخشان‌ ترین راه برای اینکه آشپزخانه‌ تان را بزرگ ‌تر و روشن‌ تر نشان دهید: یک آینه اضافه کنید

زندگی شلوغه بودجه ها تنگ است. ما همیشه به دنبال جزئیات کوچکی هستیم تا به خانه‌ ای اضافه کنیم که تأثیر نامتناسب زیادی داشته باشد - بنابراین می ‌توانید از خانه خود نهایت لذت را ببرید. یکی از راه‌ هایی که می ‌توانید امروز با یک افزودنی ساده و کمی غیر منتظره به سرعت ظاهر آشپزخانه را بهبود بخشید چیست؟ یک آینه اضافه کنید .

کاغذ دیواری های بوهمبرگ در بازار ایران
کاغذ دیواری های بوهمبرگ در بازار ایران

شرکت معتبر هاوین دکور نماینده برند بوهمبرگ در ایران می باشد که ، البوم های درجه یک و با کیفیت بوهمبرگ را در ایران پخش می‌ کند .

آلبوم کاغذدیواری تسلا شرکت وال استار
آلبوم کاغذدیواری تسلا شرکت وال استار

شرکت سالار دکور ( انبار و دفتر مرکزی : واقع در مشهد ) با برند وال استار فعالیت می کند و همواره آلبوم هایی با کیفیت و درجه یک وارد می نماید . این شرکت معتبر دارای نمایندگی در تمامی شهر ها می باشد .

شرکت پاناکو تولید کننده انواع تایل 60×60
شرکت پاناکو تولید کننده انواع تایل 60×60

شرکت پاناکو یکی از بزرگ ترین ، موفق ترین ، و فعال ترین شرکت هایی است که در زمینه تولید انواع پنل و تایل سقفی فعالیت می کند .

کافه رستوران پرطرفدار ویر
کافه رستوران پرطرفدار ویر

کافه رستوران معروف ویر ( با کادری مجرب و مدیریتی حرفه ای و عالی ) واقع در : هروی ، وفامنش ، پانیذ سنتر ، طبقه اول ، همه روزه از ساعت ۱۱:۰۰ ظهر تا ۲۴:۰۰ شب پذیرای مشتریان عزیز می باشد .

علت باد کردن پارکت لمینت
علت باد کردن پارکت لمینت

یکی از مهم ترین سوالاتی که ممکن است در خصوص پارکت لمینت ، مطرح شود و ذهن افراد کثیری را به خود مشغول کند ، این امر است که : چه علتی منجر به باد کردن پارکت لمینت می شوند ؟ و برای پیشگیری از این وضع ، چه اقداماتی لازم است انجام شود ؟